zeer tevreden

Bij de garage/showroom zijn de mensen zeer vriendelijk, behulpzaam, denken met je mee, goede service, echt heel erg tevreden, ik ben zeer goed geholpen.

Behulpzaam personeel, gelukkig met humor en niet zo stijfjes.

Terwijl de auto een jaarlijkse onderhoudsbeurt krijgt, is het aangenaam toeven in de wachtruimte

Even wachten is bij Mulder in Alblasserdam geen straf. Er is een goede wachtruimte, er is koffie, er zijn leesboeken en men heeft ook tijd voor een gesprek met de klant.

Iprima geholpen

Ik voel me gezien en op de afspraak word je altijd geholpen

Flexible en goed communicatie.

Zie boven

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Zoals gebruikelijk, soepel en netjes

Terwijl ik wachtte in de ruimte voor klanten heb ik lekker een krantje gelezen en koffie gedronken totdat ik werd opgehaald toen de auto zijn jaarlijkse beurt had gehad. Alles weer netjes en prima in orde.

Snelle service

Voor reparatie van een lekke band kon ik snel terecht bij Mulder te Alblasserdam en kon blijven wachten omdat de band onmiddellijk gerepareerd kon worden. Fijn dat dit vriendelijk personeel zo adequaat heeft gehandeld.

Altijd goede service. Vriendelijk personeel

Zeer professionele werkuitvoering

Zie de beoordeling van de hierna genoemde punten.

Correct en doeltreffend

Vriendelijk personeel en snel to the point.

Alles in 1 keer goed geregeld

Schroef in band prop in gezet maar moest nw band worden smorgens besteld en smiddags verwisseld

Altijd vriendelijk

Snelle goede service

Koelvloeistof stond laag. Direct bijgevuld en jaarlijkse afspraak ingepland.

Goed geholpen, erg vrindelijk . Je woord thuis gebracht en netjes opgehaald als je dat wilt.

Excellent

Keurig en goed geholpen, prima advies gekregen.

Altijd Top

dik tevreden

Prima serv

Goed goede service

Ging met enige scepsis naar de vestiging ivm bekende probleem met distributieriem. Probleemloos door technische mensen geholpen en zelfs leenauto meegekregen. Auto is onder garantie gerepareerd Kortom chapeau voor de service Vriendelijke groet René Bellaart

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Een zeer positieve ervaring.

Lampje STOP ging branden, direct naar Mulder Alblasserdam, probleem gemeld. Ga zitten en pak de krant, ik ga kijken wat ik voor u kan doen, aldus de receptioniste. Na een half uur kwam de receptioniste en deelde mee dat er een houtschroef in de band is aangetroffen, we proberen een prop in te brengen en verwachten dat daarmee het probleem is opgelost. Na drie kwartier kwam de receptioniste weer en breed lachend vertelde ze trots dat het euvel verholpen was. Geen afspraak, spontaan langs gaan, toch binnen een uur uitstekend geholpen !!!! SERVICE VAN DE BOVENSTE PLANK !!!!!!! Wout.

geweldig

een top team, die snel en vakkundig is. kom er altijd met plezier

Na een niet zo'n positief gevoel.. nu een blij gevoel

Mijn auto tot 2 x opgehaald en niet tevreden met het resultaat. De werkzaamheden werden ook niet besproken. Na het tevredenheidsonderzoek werk ik gelijk gebeld, alles doorgesproken en nu ben ik weer een blijde rijder. Volgende keer first time right?

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Een prima auto, goede service en sfeer .

In êên woord : Super!

Zeer vriendelijke, persoonlijke benadering door personeel!!!

Hier kom je zeker terug.

Bij het eerste bezoek aan peugeot Mulder in Amblasserdam hadden we een prettig contact. Dat uitte zich verder in een tweede gesprek. Het gevolg is u waarschijnlijk bekend. We zijn zeer tevreden met alle hulp die we van de heer Mulder mee hebben gekregen. Namens mijn vrouw en ik hartelijk dank.

Kelvinring 86

2952 BG Alblasserdam