informatie: uitstekend behandeling mens en auto: prima

goede ontvangst

werd netjes ontvangen , heb en probleenm van de auto doorgegeven is zorgvuldig nagekeken en opgelost

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goede service en uitstekende koffie

Ervaring was prima, koffie was nog beter :-)

Gewoon prima

Toen er bij mijn auto een iets wat duur gebrek were ontdekt werd ik netjes eerst gebeld. Alles is stap voor stap uitgelegd, hierdoor begreep ik het kostenplaatje. Ik kwam hier graag en ga er in de toekomst zeker weer naartoe.

Snel geholpen

Ik mocht de auto brengen na een motorstoring, maar het was erg druk, dus het was nog niet duidelijk wanneer hij gerepareerd kon worden. Maar de volgende ochtend was hij al klaar! Erg fijn, want ik had hem die middag al nodig.

Goede service en denken mee

Heel vriendelijk en klantgericht

De medewerkers in Alblasserdam zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Echt top!

Blijft dezelfde service en kwaliteit, ook na aantal jaren.

Voor periodiek onderhoud aangemeld via website, zeer eenvoudig en overzichtelijk. Alle afspraken worden nagekomen, kortom men wordt ontzorgt!

prima service

correct en op tijd geholpen door zowel receptionist als monteur

Zeer goede service zeer klantvriendelijk

zeer goede ontvangst, denken mee met de klant. Er is altijd vervangend vervoer en bij standaard onderhoud kan je onder het genot de koffie er op wachten

Ontzettend klantvriendelijk

Er moest een spoedreparatie aan mijn auto plaatsvinden en ondanks de drukte in de werkplaats werd er tijd vrijgemaakt en kon ik snel de weg weer op. Voor mij zeer waardevol.

• Deskundigheid N.v.t.

Goed geregeld

Gewoon goed, geen klachten

Uitermate tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de Peugeot dealer waar ik mijn nieuwe auto's in de afgelopen jaren heb gekocht. Vanaf het begin was het personeel zeer behulpzaam en professioneel tijdens het aankoopproces. Ze namen de tijd om mijn wensen te bespreken en boden me verschillende opties aan die aan mijn budget en behoeften voldeden. Ze namen de tijd om mij uit te leggen hoe alles in de auto werkte en boden me zelfs een proefrit aan om me vertrouwd te maken met de auto. Ook na verkoop was de service geweldig. Ze reageerden snel op mijn vragen en tevens werden problemen snel en efficiënt opgelost. Het is duidelijk dat deze dealer echt om hun klanten geeft en de serviceverlening hoog in het vaandel heeft staan. Ik kan hen aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto. Bedankt voor de geweldige service!

Service hoor

Positief

Prima service en contact

Goeie service en auto was klaar op t beloofde tijdstip 14:30

de levering van mijn peugeot 3008 verliep als verwacht

De levering was uiteindelijk sneller dan aangegeven

het was weer goed

het is goed

Alles netjes volgens afspraak uitgevoerd

Auto reed weer een stuk beter als voor de beurt.

uitstekende service

Deskundig en prima geholpen door het Mulder Team

top geregeld

Onderhoudsbeurt naar volle tevredenheid uitgevoerd. Op de dag voor de afspraak gevraagd om vervangend vervoer. Ik was accoord gegaan met een 108, maar op de dag was er toch nog een 308 geregeld. Afdeling verkoop heeft onder genot van een kop koffie geassisteerd met het regelen van TomTom Trafic contract.

Ben snel en professioneel geholpen

De jaarlijkse beurt volgens afspraak en goed verlopen!

Top bedrijf

Vriendelijk personeel en je voelt je je erg op je gemak bij hun

Absolute Peugeot Top....

Tsja: na 3 jaar en ruim 90K km de eerste APK voor onze Expert. Van de gastvrije ontvangst tot en met de monteurs: top! Uit een band lekte steeds een klein beetje lucht. Ik had dat niet gemeld maar de monteur meldde keuri: 'Spijker in de band' en dat werd 100 % vlot en vriendelijk verholpen. Tsja, en dan de Expert: wat zijn wij blij en dankbaar met deze keuze! Dus dank aan ALLE 'mécaniciens, ingenieurs, bouwers van deze YOP PEUGEOT! Dikke TIEN met een griffel en een compliment! Ritmeester BV Alblasserdam

Doen wat ze beloven

Ze doen wat ze beloven. Een uurtje wachten op de onderhoudsbeurt, was een uur en lekker in de comfortabele wachtruimte gezeten. Vriendelijk en geïnteresseerd personeel. Altijd fijn om daar weer even heen te gaan.

Kelvinring 86

2952 BG Alblasserdam