Afspraken worden naar behoren nagekomen.

Correcte behandeling wat betreft uitleg en advies over onze auto. Er wordt alle tijd genomen om je te helpen en advies te geven.

Heel erg professioneel en duidelijk

Vriendelijk personeel en snelle en goede service, want mijn auto was dezelfde dag al klaar.

Goede service, vriendelijk personeel

Gewoon een goede en betrouwbare dealer met prettige service

Gewoon een goede en betrouwbare dealer met prettige service

Prettig en volgens afspraak

Snelle service

Langs voor nieuwe koplamp. Tussendoor geholpen

Zeer positief

Deskundig, accuraat en klantvriendelijk

Vriendelijk

Vriendelijk en gelijk geholpen

Prettig verlopen

Het bezoek is naar alle tevredenheid gegaan netjes en correct behandeld en geholpen. Tot ziens bij de volgende service van de auto,'s.

Geen klachten

De servise was uitstekend .

Goed en snel geholpen voor de keuring en onderhoudsbeurt

Goed en snel geholpen voor de keuring en onderhoudsbeurt

Prima geholpen

Gloeibougies vernieuwen in een oude Peugeot, deze zitten muurvast, met een grote kans op afbreken en als dat gebeurt is het een hele dure reparatie. Maar alles is gelukkig goed afgelopen en daar was ik heel blij mee. Nogmaals bedankt team Mulder.

Gewoon goed en doen wat is afgesproken

Vriendelijk geholpen bij het laten doen van een onderhoudsbeurt. Ik kon er op wachten en het was ruim op tijd klaar en probleemloos weer op weg.

Prettige zaak.

Onze auto (hybride) had upgrad nodig. Afspraak maken ging gemakkelijk. Men zou bellen als auto klaar was, niet gebeurd maar geen probleem daar ik in de ochtend al had aangegeven dat ik eind van de middag auto zou ophalen.

Servicebeurt, alles prima geregeld.op tijd klaar.

Altijd een prettige garage om naar toe te gaan.

Servicebeurt, alles prima geregeld.op tijd klaar.

Altijd een prettige garage om naar toe te gaan.

Vakkundig geadviseerd.

bandenwissel laten uitvoeren en kreeg hierna de vraag of nog op wintersport ging. De balie medewerker gaf uitleg van de reden van zijn vraag. banden Profiel voldeet nog aan de norm voor gebruik in Nederland. Alleen voor de wintersport zou dit wel eens te weinig kunnen zijn.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Fijn dat er tijd gemaakt kon worden

Ivm een kapotte accu kon ik eigenlijk niet eerder terecht. De auto startte alleen niet meer, wat het rijden erg lastig maakte. Hierop contact gezocht met Peugeot, waarop de afspraak een week vervroegd kon worden en ik, ondanks de drukte, de andere dag al terecht kon en dit tevens voor een nette prijs. Heel fijn!

Snel geholpen zonder afspraak, voor klein probleempje.

Snel geholpen zonder afspraak, fijn dat er de flexibiliteit is je even tussendoor te helpen.

Gewoon prima

Afspraak keurig op tijd. Auto goed behandeld. Gewoon prima garage en personeel. Een aanrader.

Kelvinring 86

2952 BG Alblasserdam