
Prima geholpen, duidelijke informatie, betrouwbare hulp
Heb een auto aangeboden welke jaren bij dit bedrijf in onderhoud is voor een "bijgeluid" Na 1 week en 3 keer bellen vertellen ze dat er voor 2500 euro kosten zijn, waarop wij besluiten om auto even terug te halen om te beraden of we dit gezien de huidige waarde wel waard vinden. kunnen we tot onze verbazing direct 328 euro aftikken voor diagnose kosten. Nu heeft dit bedrijf niet alleen de dealerschappen van KIA & Nissan verloren maar ook weer een klant
Ik kwam voor een kleine beurt en APK (dacht ik). Echter werd me verteld dat de APK nog een jaar geldig was, dus niet nodig. Aardige monteurs, prima vervangend vervoer meegekregen en de uiteindelijke kosten vielen reuze mee ! Bart zélf is natuurlijk de vrolijke noot en t zonnetje in huis ! . Altijd leuk om bij jullie langs te komen !
Ik werd snel geholpen en heb goeie service ontvangen
Mijn airco werkte niet naar behoren. Bij laatste onderhoudsbeurt was deze nagekeken. Hebben hem weer gechecked en opnieuwd afgevuld, zonder hier iets voor te rekenen. Das pas service
De werkzaamheden betreffen de 36 mnd. Beurt. Zoals het vervangen van olie en oliefilter, pollenfilter en luchtfilter. Ook ander klein materiaal. De ruitenwisserbladen werden vervangen en door een administratief abuis kreeg ik de tweede gratis. Waarvoor mijn dank. Dit is nou service van de vak garage! Ik ben heel tevreden voor de uitgevoerde service beurt. Ik beveel vak garage Leendert van den Born van harte aan eenieder.
Onze Kia ceed gekocht onze eigen auto ingeruild. Kwamen er achter dat het dak flinke schade had en dat was ons niet vermeld .Gelukkig zag ze uitdeuker het en stuurde ons terug. en Jeroen wilde er niet aan mee betalen want de auto was de showroom uitgerold en tegen een pilaar aan gekomen en dat vonden ze al duur zat ,wat een reactie daarna kreeg ik een slecht gevoel en ben ik naar de officiële Kia dealer in Etten-Leur gereden en wisten ons te vertellen dat de Kia helemaal geen fabrieks garantie had op de motor en zo was hij wel verkocht aan ons Na lang aandringen heeft Jeroen gelukkig de auto terug genomen na flink tegen mij uit te vallen en wij ons geld terug met verlies van de inruil auto en Bovag garantie zo,n 1500 euro ze gebruiken Kia dealer nog maar dat zijn ze helemaal niet meer dus pas op ! Het waren aardige onenigheden en hebben de directeur gemaild maar nooit iets gehoord Bart van de Born
Beste Robin, Bedankt voor uw reactie. Zowel Leendert van den Born als U weten dat het verhaal, dat u schets, anders in elkaar steekt. Gezien uw reactie zijn wij van mening dat we een correcte keuze hebben gemaakt om uw gebruikte auto terug te kopen, zodat hierna onze wegen zouden scheiden. Helaas hebben wij, in ons 56 jarige bestaan niet iedereen tevreden kunnen stellen, maar we blijven ons best doen. Wij wensen u succes met de aanschaf van een andere auto, elders. Met vriendelijke groet, Team Leendert van den Born
Zeer positief. Vriendelijk, meedenkend en goede prijs kwaliteit verhouding.
Vakkundig bedrijf met vriendelijk personeel
Een bedrijf met zeer ervaren personeel ,die mij op een sympatieke en vakundige manier hebben geholpen ,om mijn Peugot in te ruilen tegen een Kia Niro. Waar ik ontzettend blij mee ben , niet alleen om zijn prettig rijgedrag, maar ook voor een schappelijke bedrag om deze auto aan te schaffen.
verder niets aan toe te voegen
Dinsdag auto gebracht voor onderhoud en APK, 's middags telefoontje dat ze er aan gaan beginnen, we bellen als de auto klaar is. Ik voor de zekerheid om half 6 richting de garage gefietst (geen telefoontje gehad), is de werkplaats en hek dicht! Via showroom toch bij de auto kunnen komen, die dus klaar was. Op zich niet zo erg, dit kan een keer gebeuren, maar ik had toch minimaal in de dagen erna een telefoontje verwacht met een verontschuldiging! Is dus niet gebeurd. Ik vind dit heel slordig, gaat klanten kosten.....
Ík wordt vriendelijk ontvangen
goede afspraken gemaakt en buitengewoon klantvriendelijke afhandeling
De telefonische hulp, aansturing pechmonteur (snel geregeld) en het verhelpen van het probleem (vervanging accu en mutaties in de software) zeer adequaat aangepakt.
Bij de aankoop van de auto was de beleving zeer goed. Ik heb zelf na 3,5 weken gebeld wanneer de auto opgehaald kon worden wat ik zelf lang vond duren. Bij de levering is mij niet gevraagd of ik nog enige vragen had over de werking van de bediening op het stuur of navigatie scherm, heb het zelf moeten ontdekken. Eenmaal thuis gekomen zag ik dat de auto niet goed was uitgepoetst, waar je veel geld voor neergelegd. Een opmerking wat misschien belangrijk is bij aflevering: geef geen fles wijn ( auto en verkeer) maar geef b.v. Een lampenset of ehbo doos als geschenk, misschien wel zo leuk. Dit ter zijde, de heer Floris is zeer vriendelijk.
Qashqai 2.0L occasion in 2014 gekocht bij Leendert van de Born. Onderhoud steeds daar uitgevoerd en auto voldoet nog perfect aan onze wensen. KM stand gaat richting de 300.000km.
Vriendelijke verkoper die tijd maakt voor dekkleed.
Heel goed geholpen en meegedacht om de auto 1 dag eerder op kenteken te zetten, ivm mogelijke prijsverhoging.
Zelfs met een leasemaatschappij ertussen erg goede service ontvangen van deze dealer. Erg vriendelijk personeel, nette uitstraling van het bedrijf en goed geholpen. Daarnaast was de koffie ook erg lekker :)
Helemaal voldaan aan vereachting
Zeer prettig kontakt
Al meer dan 10 jaar een tevreden klant.
Beleefd te woord gestaan. Er is geluisterd. Ik heb een leenauto mogen gebruiken tijdens de reparatie.
Makkelijk om een afspraak te maken, goed en vriendelijk geholpen aan de balie. Zeer tevreden over het contact en advies over de werkzaamheden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.