
-
Na het bekendmaken van het ontstane probleem direct een gaatje gezocht om dit op dezelfde dag zonder voorafgaande afspraak op te lossen. Men denkt met de klant mee. Top ! Buitengewone goede service..
Ze hebben ons vriendelijk te woord gestaan, goede service geboden en het probleem wat ik met de auto houd goed verholpen, dank je wel
Ik ben heel tevreden.
Leenauto goed geregeld. Ben wel gewend bij mijn vorige dealers dat de auto bij een grote beurt even gewassen wordt.
Goed
Goed
dit ga ik niet invullen word een beoordeling gevraagd niet om een boek te schrijven.
Duidelijk uitleg en snelle service.
Ik had een storing in mijn auto en die hebben ze op gelost en gelijk de update die nodig waren uit gevoerd.
Ben overgestapt van fossiel naar (uiteindelijk) hybride. Ontvangst door de verkoper was buitengewoon prettig. Zijn empathische enthousiasme was aandoenlijk. Een parel in de kroon van Leendert. Dit smaakt naar meer in de toekomst.
Prima en netjes. Ik had voorkeur om mijn Mazda ook echt bij de leverancier (Louwman) voor onderhoud weg te brengen, maar dat was via Leaseplan niet mogelijk. Maar onderhoud/check is prima verzorgd.
De verkoper was vriendelijk, inlevend en goed adviserend
Mijn ervaring omschrijf ik als goed en klantvriendelijk
Vooraf prijs opgevraagd. Ben goed door Toon Visser geholpen
Zie hierboven
De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd maar ik moest zelf met een oplossingsrichting komen voor mijn banden. Daarvan was het profiel wat minder bij de voorbanden werd mij verteld maar hoefde nu niet direct vervangen te worden. Later zelf terug gebeld met de vraag of het dan niet beter was de achterbanden welke een beter profiel hadden voor te leggen. Dat werd bevestigd en is alsnog uitgevoerd maar moest voor worden bijbetaald voor het wisselen en het inlezen. Ik vind dat een garage zelf met dit voorstel moet komen en dat het wisselen dan niet doorberekend moet worden omdat de wielen er tijdens het onderhoud toch af moeten. Verder is niet gezegd dat de nummerplaat voor mijn trekhaak die gemonteerd was achterin lag. Is men niet terug gekomen op de beschermingsplaat bij het ophalen van de motor zoals men telefonisch had toegezegd. Was de auto die ik had meegekregen niet vooraf afgetankt en werd de opmerking gemaakt bij het terugbrengen dat de leenauto in ieder geval gratis is. De leenauto staat dan wel niet apart op de rekening maar niets is gratis en dan zit dit wel in een ander tarief neem ik aan. Zijn wat kleine punten allemaal maar het zijn de details die het hem doen.
woorden schieten te kort
Goed advies ,klantvriendelijk en deskundig
Goed
Zit nog in 6 maanden garantie termijn. Vind dat auto van 7 jaar wel een update voor navigatie mag hebben.
Gewoon zoals altijd zijn de onderhoudsbeurten prima.
Een zeer prettig gesprek dat resulteerde in de aankoop van een Nissan QQ.
.
Door een piepende multiriem is de eerste keer de multiriem vervangen de tweede keer bleek er vet/olie op de riem te zitten en is schoongemaakt en een nieuwe multiriem geplaatst. en bij de derde keer (scheepsrecht) is het lekkende onderdeel (krukaskering) vervangen. Zeer tevreden met de oplossing. Voorlopig piept de multiriem niet meer hoop ik.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.