Filters

4

Geen goed gevoel

Mede dankzij de pandemie heb ik vanaf november 2019 alles bij elkaar nog geen 6000 km gereden Dit heb ik ook aan de werkplaats kenbaar gemaakt. Desondanks krijg ik een 60 mnd beurt aangerekend van 427 euro met een vrij mistige specificatie. Daarnaast zijn mijn ruitewissers voor en achter vernieuwd terwijl die nog prima, vooral de laatste weken met regenachtig herfstweer, voldeden. In ieder geval beter dan de nieuwe die nog allerminst soepel en geluidloos werken. Kortom, ik twijfel aan uw goede bedoelingen. De renault garage van mijn vrouw stelt zich wat dit betreft wat klant-vriendelijker op.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte
9

zeer goed

vriendelijk personeel en zeer deskundig. Jammer dat ik niet meer gehaald lkd en gebracht kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Duidelijk en snelle service

Afspraak inplannen is vrij makkelijk en duidelijk. Een dag van te voren krijg je nog een sms als reminder. Top. In de ochtend auto gebracht en paar uur later al gereed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

goed

ik ven goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Voorruit netjes vervangen, brengen en halen van de auto kan beter.

Nadat ik door een opspattend steentje een barst in mijn voorruit had gekregen en belde, werd er vier dagen later een afspraak ingepland om deze te vervangen. Gelukkig was ik gerustgesteld dat ik nog veilig kon rondrijden. Voor het inleveren van de auto werd ik in de werkplaats naar de receptie gestuurd, maar die was nog gesloten. Via de showroom kon ik uiteindelijk bij de receptie komen. Na wat administratie vertrok ik naar de bushalte, die dichtbij was. Ik werd om kwart voor vijf gebeld dat de auto klaar was. Helaas waren ze die dag al om kwart over vijf gesloten, zodat ik met de bus hen niet meer kon bereiken, want vanuit de andere kant van Breda kost me dat ongeveer drie kwartier. Daarom kon ik de auto pas de volgende ochtend weer ophalen. De ruit zelf was netjes vervangen en de administratie werd netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

tot nog toe tevreden

op mijn verzoek om een oplossing te vinden voor de aanstaande 3 maanden( december-januari-februari) waarin de aangeschafte auto niet van zijn plek gaat ivm vakantie buitenland , heeft de firma Leendert van den Born mij een fair aanbod gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

ging volgens afspraak

Als ik mijn auto periodiek z'n service laat geven en hij doet wat hij moet doen, laat me niet in de steek, dan ben ik tevreden. het vriendelijk ontvagen is prettig. Wat wil ik meer?

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

correcte behandeling

De auto is bij mij thuis opgehaald dus wat er in garage is gebeurd kan ik niets vertellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Leendert van den born is een topzaak klantvriendelijkheid en empathie staan hier hoog in het vaandel

Goeie service echt uitmuntend

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Gewoon weer goed zoals altijd.

onderhoud + apk afspraak. wat moet dat moet en verder geen onzin. zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Gewoon TOP!

Bij de 36 maanden-beurt van mijn Nissan Qashqai bleken de ruitenwisserbladen versleten te zijn. Netjes foto’s van gemaakt en gevraagd of deze vernieuwd mochten worden door de meer flexibele flatblades. Na vijf maanden bleken de flatblades waterstrepen te trekken op de voorruit. Naar van den Born waar bij de receptie dhr. van Beurden vertelde dat de ruitenwisserbladen nagekeken zouden worden en dat tevens de voorruit nauwkeurig schoongemaakt zou worden omdat oneffenheden er voor kunnen zorgen dat de ruitenwissers strepen trekken tijdens een regenbui. Helaas mochten deze acties niet baten en ontdekte de monteur dat de bladen wat aangetast waren. Hoe dat kwam was onduidelijk. Er bleef niets anders over dan de ruitenwisserbladen te vernieuwen. Omdat ze pas vijf maanden in gebruik waren geweest werd dit niet in rekening gebracht. Top gedaan! Vlak daarna ben ik met een voorruitschade naar van den Born geweest. Korte controle van de scheur door de hier eerder genoemde receptiemedewerker en de mededeling dat de voorruit vernieuwd moest worden. Het was een geruststelling dat hij mij vertelde dat deze ruit niet uit de sponning kon klappen en ik dus tot de reparatie gewoon kon autorijden. Tevens raadde hij mij aan om bij de verzekeringsmaatschappij te informeren of vervanging van de voorruit bij van den Born mocht geschieden of alleen bij een bij de verzekeringsmaatschappij aangesloten autoschadebedrijf. Vervanging mocht bij van den Born, dus werd er meteen een afspraak voor de volgende week gemaakt. Op de bewuste dag de auto gebracht, elektrische leenfiets meegekregen en later die dag mijn auto met nieuwe voorruit weer opgehaald. Wat ik als prettig heb ervaren is de informatie die ik steeds kreeg en het meedenken met de klant. Lang review, maar wel op zijn plaats gezien de klantvriendelijke service door bovengenoemde receptiemedewerker en de uitgevoerde werkzaamheden in de werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Klantvriendelijk bedrijf

Ontvangst top Aflevering top Uitleg top Klantvriendelijkheid top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Klantvriendelijk, ondanks dat mijn auto bij andere Nissandealwr in onderhoud is.

Snel en efficiënt geholpen, na onverwachte pech.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Super klantvriendelijk bedrijf

Heel erg prettig geholpen door zowel Bart als Koen. Denken echt met de klant mee en zijn oprecht geïnteresseerd in de klant. Een verademing in de autobranche wat mij betreft. Aflevering was uitstekend, duidelijke uitleg, er wordt serieus de tijd voor genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Fijn.

Ben heel blij ,met dank aan Pim Bolsius !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Wordt heel goed geholpen

Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
3

Teleurstellend

Communicatie in dit bedrijf is onvoldoende.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Goede service

Tevreden alleen staan er opties bij de auto op de site die niet helemaal kloppen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

OK

OK

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Vriendelijk en snel geholpen

Op tijd de auto gebracht. Ik kreeg een fijne, vervangende auto mee. Snel was het onderhoud gepleegd. In het begin van de middag had ik mijn auto weer terug. Ik werd bij het brengen en halen van mijn auto bijzonder vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Professioneel

Professioneel, correcte en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Perfect uitgevoerd en fijne communicatie

Alles top geregeld. Contact met andere Vakgarage waar ik de auto kocht was prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Mijn tweede eigen auto na minstens 10 lease auto's!

Omdat ik een artikel las over bi directioneel laden ben ik bij de Nissan Leaf terechtgekomen. Helaas blijkt bi directioneel laden in Nederland / Europa nog niet echt ingevoerd, zelfs onmogelijk op dit moment. Toch was ik op slag verliefd op deze auto. Na enkele bezoeken aan van Mossel Gorinchem en van Mossel Tiel ook nog even bij van de Born geshopt en daar kreeg ik direct goede respons en werd de koop in twee bezoekjes gesloten. Vandaag voor het eerst echt gereden, ook door de polder en wat jammer nu: die gisteren keurig gepoetste auto is nu al weer aan een wasbeurt toe!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
6

Best tevreden

Op zich ben ik best tevreden over garage Leendert van den Born. Wat mij wel verbaasde was dat er zonder met mij te overleggen een nieuwe kentekenplaathouder (met natuurlijk de naam Leendert van den Born) is geplaatst toen mijn auto voor een onderhoudsbeurt in de garage was. Als dit als service wordt gezien, had ik toch liever gehad dat: a. hierover met mij was overlegd en b. mijn auto na de beurt door de wasstraat was gereden (dit is een tip).

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Bedrijfsgegevens

Spinveld 37

4815HR Breda

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.