
Zeer klant vriendelijk
Voertuig is APK gekeurd. Na ophalen de volgende ongemakken geconstateerd: 1. Verlichting was uitgeschakeld. Heb deze permanent aan. Niet naar deze stand terug gezet. Tijd zonder verlichting gereden. 2. Verwarming staat normaal op Auto stond nu op Duo. Niet terug gezet. 3. Gesp van de derde gordel niet in de dak klem geplaatst. Hing los.
Goede en snelle oplossing probleem. Alleen een kostenpost was onduidelijk....
Goede service en wordt netjes behandeld.
Ik was zeer verast door de verleende service. Zelfs foto's zijn er gemaakt voor uitleg en rapportage. Vanaf het moment van binnenstappen voelde ik me geen nummer, maar een klant met een naam. Top.
Prima geholpen , goede uitleg .
Vriendelijk, netjes en een fijne afhandeling. Ik heb 1 vraag tot nu toe. De code van de radio. Deze staat niet in het boekje. Ik vond in de showroom de auto's dicht op elkaar staan boven. Waardoor de auto's aan de buitenrand moeilijker bereikbaar zijn. Om beschadiging te voorkomen heb ik mijn tas vrij vaak moeten optillen.
Er word meegedacht in de mogelijkheden en dan kom je soms ineens op een mooie deal uit. Onze dank aan Harry Engelbertink van Leendert Vd Born Breda
Al vele jaren klant bij v/d Born . Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Men treed in overleg met de klant zodra er zich een nog niet onderkent probleem voor doet bij het onderhoud c.q. APK. De extra kosten worden met de klant besproken alvorens tot herstel c.q. vervanging wordt overgegaan. De service is buitengewoon goed. Er is altijd vervangend vervoer mogelijk. Ik beveel deze garage aan!
Super netjes, klantvriendelijk, deskundig en meedenkend door verkoper Jeroen geholpen
Goed en tot de volgende keer
Ik ben mijn auto bijna 4 dagen kwijt geweest voor n halve dag werk waardoor ik niet kon werken, maar de reparaties zijn goed uitgevoerd.
Fijn dat ik altijd weer kan vertrouwen op goede service en rijveiligheid.
Prettig bedrijf met vakbekwame en toegankelijke mensen, waar het prettig vertoeven is en waar ik met een gerust hart mijn Nissan aan toe vertrouw.
Na meerdere negatieve ervaringen bij reparateurs nu eindelijk een hele positieve ervaring. Hele goede service, snel geholpen en hele goede communicatie
.
Snel, vakkundig en fijne bejegening
Receptionisten zijn altijd vriendelijk en goed gehumeurd. Uitleg to the point en heb als ‘leek’ de indruk dat auto altijd optimaal wordt bijgehouden en/of gerepareerd.
Het gepland onderhoud is geheel Naardens uitgevoerd binnen de afgesproken tijd. Voor het vervoer naar huis en terug heb ik gebruik mogen maken van een fijne e-bike.
Voor ik op vakantie ging checkte ik voor de zekerheid alle vloeistoffen van mijn auto. Ik zag dat alleen de koelvloeistof aan de lage kant was. Toen ik naar Leendert van de Born belde of er tijd was om mijn koelvloeistof bij te vullen werd mij zeer vriendelijk gezegd dat ik geen probleem was als ik net na ene even langs zou komen. Helaas heb ik hiervoor 55 minuten moeten wachten en moest meer dan 25 euro betalen om 0,2 liter bij te vullen. Toen ik zei dat ik dit bedrag vrij hoog vond, zei de medewerker aan de balie dat ik eigenlijk geluk want ze hadden ook de auto uitgelezen en een testrit gemaakt. Hier had ik niet om gevraagd en lijkt me ook niet nodig voor een Nissan Quasqai van nog geen 2 jaar en netjes op tijd zijn beurten krijgt. Ik ben helaas ontevreden weg gegaan.
Ik werd goed geholpen door Harry, goede uitleg en service.
Het vervangen van een defecte accu met tijdelijke overbrugging van de stroom toevoer was al te moeilijk. Klus wilden ze niet doen ivm risico op wegvallen stroomspanning en opnieuw moeten invoeren radio code en andere codes. Zelfs de pechhulp bleek deze klus bij mijn Nissan in 5 minuten (wel) te kunnen. Deze dealer is niet het Nissan dealerschap waard!
Had bij opmerkingen gevraagd om naar de achteruitrij camera na te kijken,dit is niet gebeurd! Na het vervangen van nieuwe voorbanden , 1 wielbout niet terug gemonteerd.na aanschaf van sept 2020 waarvan 7mnd met winterbanden te hebben gereden veel slijtages binnen een jaar?
Geen slechte klantervaringen ,vanaf begin , sinds 8 jaar
Beste, Nieuwe receptionist van de werkplaats moet nog leren klantvriendelijker te zijn en minder arrogant te zijn. Geen juiste houding, te verwachten kosten worden van te voren niet medegedeeld. Leenfiets vertoonde allerlei gebreken. Zo trapte de versnelling niet naar behoren en werkte de achterremmen nagenoeg niet. Wat met name bij een nat wegdek niet veiligheid is. De reactie van de receptionist was: mensen gaan slecht met spullen om dus fietsen kunnen vaak niet in orde zijn, kan ik niet aan doen!. Dit vindt ik een onaanvaardbare houding, dus krijg je als klant een niet goed werkende fiets mee. Deze service en houding was ik tot nu toe niet gewend van jullie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.