
Moeilijk telefonisch contact te krijgen met een medewerker. Lang in de wacht. Reparatie is goed uitgevoerd.
Prima service
Zeer netjes geholpen en keurige prijs voor uitgevoerde werkzaamheden
vriendelijk, deskundig
Door de keurige service van vakgarage pechhulp konden we ondanks dat de auto.niet meteen gerepareerd kon worden toch naar huis met een leen auto en werd onze reparatie z.s.m. ingepland. Zeer keurig dat de kosten toen ook al benoemd werden.
Prima geholpen en probleem opgelost
Prima; geen loze beloftes of verhalen.
Rijdt fijn
Op zoek naar een andere auto kwamen wij al snel bij van den Born terecht. Op internet georiënteerd en een afspraak gemaakt voor een proefrit. Ontvangst is persoonlijk, je voelt je welkom als klant. De onderhandeling ging soepel en eerlijk. Kortom: wij zijn zeer tevreden.
Alles prima verlopen. Afspraken nagekomen. Auto was op tijd klaar.
Omdat jullie geen Kia dealer meer zijn ben ik eerst naar de officiële Kia dealer geweest. Daarna bij v.d. Born geweest. Verkoper bij jullie was veel professioneler, dus de daadwerkelijke aankoop bij jullie gedaan, tot volle tevredenheid.
Zeer vriendelijk personeel en goede service!
Bij het kopen van een nieuwe auto zijn we zeer goed geholpen
Goede ontvangst, uitleg,
Voor de eerste keer bij jullie een afspraak gemaakt. Na telefoongesprek was ik enthousiast maar na daadwerkelijk bezoek helaas niet meer. Ik had een lijstje met puntjes/vragen maar het meeste werd snel weggewuifd. Update navigatie was er één van, kon ik zelf doen werd gezegd. Bij de dealer waar we auto gekocht hebben (Helmond) werd gezegd dat dit 5x gratis gedaan zou worden. Na aandringen zouden jullie het toch doen. Nu vraag ik me af hoe up-to-date deze is? Ons eigen (nieuwbouw-)huis staat er nog steeds niet in terwijl in Google-maps wel al maanden, huis staat er ook al 8 mnd. Verder zou ik gebeld worden als de auto klaar was. Toen ik om 16.30u nog niets had gehoord ben ik alvast gaan fietsen om vanuit Etten-Leur op tijd bij jullie te kunnen zijn. Krijg ik onderweg alsnog telefoontje, maar had dus nooit op tijd de auto kunnen halen. Kortom, ik ben niet enthousiast. In het begeleidend mailtje bij dit tevredenheidsonderzoek staat dat jullie contact opnemen als daar aanleiding toe is, ik verzoek u dit niet te doen. Nu is gezegd wat ik wilde zeggen...
Niks te melden geen problemen. Ik wil volgend jaar een grotere private lease auto als U mij op de hoogte kunt houden? Van rond de 250 euro per maand.
Is altijd goed.
Vriendelijk personeel en er werd goed gecommuniceerd wb tijdstip van auto brengen, bellen bij eventuele onvoorziene reparaties, uitlenen van een fiets.
Vriendelijk en deskundig geholpen.
correcte afspraak gemaakt
Geweldig goed geholpen door de verkoper
service, deskundigheid en klantvriendelijkheid zijn goed. De prijs vind ik hoog, maar wel begrijpelijk als je zo veel personeel hebt lopen en in een groot pand gehuisvest bent.
Goede snelle service met heel erg vriendelijk personeel. . Hele duidelijke uitleg wat er aan mijn auto gedaan was
Ik vond het achterlicht toch wel wat duur, bijna €300,00.
Goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.