Filters

10

Ik vond het goed

De dienstverlening was goed. Ik hoefde alleen 3 uurtjes te wachten met goed leesplezier en koffie. Na afloop legde de medewerkster uit wat de monteur gerepareerd had.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Zeer tevreden.

uiteindelijk prima geregeld door boerhof dat we langer vervangend vervoer kregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Dit is service van het oude stempel. Top.

Ingewikkelde motorstoring van mijn Nugget opgelost door vakbekwame monteur die blijft kijken en denken. En dan ook nog een universeel vervangingsonderdeel voor een derde van de prijs monteren. Ford Boerhof Groningen wil tevreden klanten. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Goede service en vriendelijk personeel

Duidelijke voorlichting over de te verwachten kosten. Telefonisch goed bereikbaar Vriendelijke benadering door het (balie-)personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

goede service

Altijd een goede service. Ook denken ze mee aan de kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Super snel geholpen

Na melding gemaakt te hebben van probleem met auto is dit door het service team snel en goed opgepakt en verholpen. Dus uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

goede ervaringen en komen de afspraken na

ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
4

Lange dag wachten!

Ik begrijp niet hoe onze auto pas einde van de dag klaar is als we hem als eerste brachten... ook de communicatie hierover verliep erg warrig. We zijn 2x voor niks geweest. Toen ik belde stond hij op de brug dus nam aan dat het niet lang meer zou duren. Ik zou teruggebeld worden maar dat duurde eventjes en ik was in de buurt, kwam langs en zag hem op de parkeerplaats staan. Binnen legden ze echter uit dat hij er af was en straks weer erop moest voor iets anders. Daarbij werd gezegd dat de 'wachters' voorrang krijgen... Hoe dan ook, het mag best een hele dag duren maar zeg dat dan van tevoren. Mijn vriend is ook nog voor niks langs geweest. Dus al met al redelijk chaos. Auto werd wel keurig verzorgd teruggegeven. Dus waar het om gaat was gewoon goed. We hebben onze beide auto's en ook de vorige bij jullie gekocht ivm de goede service. Beetje jammer als die goede service eraf gaat....

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Fijn geholpen

Goed personeel en en weten waar ze het over hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Mijn ervaring is goed maar kan beter

Het is jammer dat mijn probleem niet opgelost kon worden. En van de service had ik ook meer verwacht want nu stond mijn auto niet netjes gewassen klaar en hij stond voor iemand met een beperking veel te ver vanaf de voordeur. En dat was de vorige keer wel zo toen heeft zelfs de monteur nog uitgelegd van het hoe en wat. Erg jammer een gemiste kans. En daardoor vind ik de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Het is een beste prijs en daar verwacht ik meer van...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Prima service

Altijd vriendelijk geholpen en zonder problemen leenauto mee gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
8

Prima service

Vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Professioneel

Fijne service, duidelijke communicatie en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

ik ben vriendelijk en goed geholpen

ik ben al jaren klant maar nooit geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
1

Zeer slecht

Voel mij zeker niet serieus genomen met mijn levens gevaarlijke klacht over de auto en het gevolg is dat het probleem nu in handen is van mijn rechtsbijstand adviseur en ik nu mijn auto niet gebruiken kan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

perfect, snel

snel en goed afgehandeld

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Het kon niet beter, k ben wel eens slechter geholpen bij een andere dealer

Mijn auto en ik zijn door uw autobedrijf uitstekend geholpen, het kon niet beter,100% lof aan uw personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

efficient

Digitaal een afspraak gemaakt voor een APK. Bij het brengen van de auto verliep alles soepel en efficient. Halverwege de dag al een (ingesproken) bericht dat de auto was goedgekeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

voortreffelijk

klantvriendelijk; leenauto beschikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Goed geholpen door vriendelijke vakkundige mensen.

Fijn bedrijf met goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
7

reparatie goed uitgevoerd.

de reparatie tot nu toe wel tevreden en de service ook. niet tevreden over: de verkoop manier van Boerhof m.n. Dhr Sikkema ben ik niet tevreden over. ik werd op een donderdagavond gebeld dat boerhof had wel belang bij mijn Bmax (deze reden om te benaderen is zo oud als Sint-Jutimus) of hij mijn auto mocht taxeren want hij was toch in de garage die maandag. ik krijg een offerte die niet anders is dan andere taxaties, enigste wat hij gedaan heeft is mijn auto bekijken en een paar veldjes invullen in de computer en een andere auto invoeren en de prijs wordt automatisch berekend en dat is dan de offerte. dit is mijn aanziens geen passende offerte aanbieden als je belang hebt bij een 2e handse B-Max. op deze manier hoef ik geen zaken te doen want er was niets nieuws onder de zon. op deze manier kan ik ook zelf naar de garage gaan en een auto kopen en mijn B-Max inruilen. ben hier zeer ontevreden over de manier waarop, het voelt als een ouderwetse verkoop praatje. en hier ben ik niet van gediend als klant van de firma Boerhof. de beoordeel de volgende punten hebben betrekking op de reparatie en niet op het bovenstaande. met vriendelijke groet, wim zeemering

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

prima service

bereikbaarheid werkplaats is niet altijd goed. Duurt lang voordat er opgenomen wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Prima, leuk contact met dhr Sienod. Denkt met je mee

Ook fijn leenauto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Helsingborgweg 6

9723 HN Groningen

505411552

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.