mooie video
2 dagen na de beurt geeft mijn display “olieverversen” aan. Het systeem is niet gereset. Ook de radio updates zijn niet uitgevoerd. Ik heb hierover gebeld en men zei laconiek “ o kom maar even langs dan doen we dat nog even” Sorry ik bezoek de Ford garage om dat ik verwacht dat,in ieder geval, de dealer eigen werkzaamheden uitgevoerd worden. Ik ben teleurgesteld!! ☹️
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Vervelend om te vernemen dat uw ervaring niet optimaal was en dat u teleurgesteld bent. Het is natuurlijk niet onze bedoeling om laconiek over te komen, maar we wilden het juist zo snel mogelijk alsnog oplossen. Onze excuses dat het laconiek over kwam. Zover ik kan terug zien is er niet gesproken over radio updates en we begrijpen niet helemaal wat u hier mee bedoelt. Ik zal zorgen dat iemand van de werkplaatsreceptie u even belt.
Ik kwam in week 51 omdat beide sleutels niet naar behoren werkte. Er is toen gelijk gekeken en de conclusie was dat 1 sleutel helemaal niet meer werkte, en de andere opnieuw moest worden aangemeld / gekoppeld met de auto. Ik kon hier een afspraak voor maken op 30 december. Op 30 december zijn ze een uur bezig geweest en kwamen ze tot de conclusie dat het toch langer zou gaan duren en het onzeker bleef of ze die ene sleutel wel weer werkzaam konden krijgen. Toen is er in overleg een offerte gemaakt voor een nieuwe sleutel en het inlezen daarvan. Een nieuwe afspraak werd gemaakt voor 6 januari. Ik heb op 6 januari de auto gebracht om half 9 en om kwart voor 5 werd ik gebeld. Het probleemland niet verholpen want beide sleutels gaven problemen. ? Dit wisten we in week 51 al.... Ik zei dat er een nieuwe sleutel was besteld en dat ik akkoord was gegaan met een offerte, ik neem aan dat die dan aan mijn kenteken wordt gekoppeld in jullie systeem. Al met al is de auto blijven staan, kon ik met openbaar vervoer huiswaarts en was de auto de volgende klaar. Het zijn geen grote problemen maar ik begrijp gewoon niet dat er nergens een notitie wordt gemaakt van wat er de voorgaande keren is geconstateerd. Nu lijkt het alsof jullie bij de derde afspraak geen steek verder zijn als bij de eerste afspraak. Iets met goed lezen of communicatie...
Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig om te vernemen dat dit keer de communicatie niet goed ging. We hebben dit intern besproken en vorige week heeft mijn collega met u hierover gebeld en de situatie besproken. We streven er naar dat dit niet weer gebeurt en dat een notitie zoals deze altijd digitaal en centraal wordt genoteerd. We hopen u de volgende keer weer te mogen ontvangen en zullen er voor zorgen dat u dan weer een goede ervaring met ons heeft. Graag tot de volgende keer.
Ik ben in alle opzichten tevreden, maar d laatste keer vond ik de prijs voor de onderhoudsbeurt aan de hoge kant (relatief hoger dan anders, in vergelijking tot de tijd die de auto bij de garage was).
Uitstekende service en denken in oplossingen
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! Graag tot een volgende keer.
Keurig geholpen, video is ook uitkomst. Prettig geholpen, auto netje gewassen afgeleverd. Geleidelijk wel gevoel dat Ford (landelijke prijzen) heel langzaam prijzig aan het worden is.
Goed bedrijf
Zie boven
Werd bij betaling van de rekening onaangenaam verrast door de hoogte van de (reparatie)nota (n.a.v. APK). Ben gewend hierover vooraf geïnformeerd te worden, wat nu niet is gebeurd. Kreeg bij betaling de factuur overhandigd. Ben gewend dat deze dan kort wordt doorgenomen/toegelicht, wat nu ook niet is gebeurd. Ben snel door de werkplaats gebeld n.a.v. deze melding, wat ik zeer waardeer. Betekent dat ik serieus wordt genomen. Doet geen afbreuk aan het feit, dat er onzorgvuldig gehandeld is. Zie daarom geen reden om deze score aan te passen.
Originele beoordeling
Werd bij betaling van de rekening onaangenaam verrast door de hoogte van de (reparatie)nota (n.a.v. APK). Ben gewend hierover vooraf geïnformeerd te worden, wat nu niet is gebeurd. Kreeg bij betaling de factuur overhandigd. Ben gewend dat deze dan kort wordt doorgenomen/toegelicht, wat nu ook niet is gebeurd.
Kan (hoop ik) weer een jaar vooruit tot de volgende beurt.
Prima
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! Graag tot een volgende keer.
vooral de haal en breng servis van je auto
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Fijn dat de haal- en brengservice wordt gewaardeerd. Graag tot een volgende keer.
Zorgvuldige afhandeling - men doet 'meer dan het gewone'
Prima service
Focus i.v.m. niet goed reageren koppelingspedaal voor onderzoek gebracht, diagnose onderdeel hydraulisch systeem koppeling defect. Reparatie € 345,= De volgende dag functioneerde de koppeling weer niet naar behoren. Nieuwe afspraak voor nader onderzoek gemaakt. Conclusie: de versnellingsbak moet gedemonteerd worden om defecte onderdelen te kunnen vervangen. Kosten na verrekenen mogelijk € 1000,= Focus van 28-08-2016 met 80000 km op de teller en dealer onderhouden maar geen coulance? Ik ben teleurgesteld...., volgende keer hopelijk niet weer a.u.b.
Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat het defect toch groter bleek dan in eerste instantie gedacht. We begrijpen de teleurstelling hierin dan ook goed. We hebben de situatie samen aan de werkplaatsreceptie met elkaar besproken en we hebben ook niet alle kosten doorberekend. Voor volgende week heeft u de afspraak staan, we zullen dan alles nog even met elkaar doornemen.
Originele beoordeling
Focus voor onderzoek gebracht, diagnose onderdeel hydraulisch systeem koppeling defect. Reparatie € 345,= De volgende dag functioneerde de koppeling weer niet naar behoren. Nieuwe afspraak voor onderzoek. Versnellingsbak moet gedemonteerd worden om defecte onderdelen te kunnen vervangen. Kosten na verrekenen mogelijk € 1000,= Focus van 28-08-2016 met 80000 km op de teller en dealer onderhouden maar geen coulance? Teleurstellend. Ik was een zeer tevreden klant maar nu even niet meer.
Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat het defect toch groter bleek dan in eerste instantie gedacht. We begrijpen de teleurstelling hierin dan ook goed. We hebben de situatie samen aan de werkplaatsreceptie met elkaar besproken en we hebben ook niet alle kosten doorberekend. Voor volgende week heeft u de afspraak staan, we zullen dan alles nog even met elkaar doornemen.
x
Bij Ford boerhof wordt ik altijd vakkundig en vriendelijk geholpen. Ik krijg altijd duidelijk advies en er word mij uitgelegd wat en waarom iets moet gebeuren.
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Graag tot een volgende keer.
top
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! Graag tot een volgende keer.
Ik kan jullie aanbevelen aan vrienden en buren!!
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Tot een volgende keer.
Er worden duidelijke afspraken gemaakt. Je wordt goed geïnformeerd over eventuele bijkomende kosten. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.
Weer keurig en voorkomend geholpen en bin ophalen bleek de auto ook nog gewassen te zijn!!!! Klasse!
Vriendelijk en meedenkend en juiste informatie over de eventuele kosten.
zeer vriendelijk geholpen
Afspraak gemaakt voor APK en Onderhoudsbeurt. Als ik de auto om 08;15 breng en de apk is afgemeld om 14:52, ik om 16:00 uur moet bellen of de auto al klaar is, (ja, nog een half uurtje). Als ik om 16:30 de auto kom halen en nog tot 17:00 uur moet wachten op de rekening, dan lijkt mij de planning en service voor verbetering vatbaar. Misschien moet ik wel uitzien naar een andere dealer die de zaken beter voor elkaar heeft.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te vernemen dat de communicatie niet helemaal duidelijk verliep. We hebben dit intern besproken en mijn collega van de werkplaatsreceptie heeft inmiddels contact met u gehad. We zullen er op toe zien dat dit niet weer op deze manier verloopt. We zien u graag de volgende keer weer.
prima
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.