Filters

10

alles goed geregeld

mooie video

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
3

Slechte ervaring

2 dagen na de beurt geeft mijn display “olieverversen” aan. Het systeem is niet gereset. Ook de radio updates zijn niet uitgevoerd. Ik heb hierover gebeld en men zei laconiek “ o kom maar even langs dan doen we dat nog even” Sorry ik bezoek de Ford garage om dat ik verwacht dat,in ieder geval, de dealer eigen werkzaamheden uitgevoerd worden. Ik ben teleurgesteld!! ☹️

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
4

Slechte onderlinge communicatie

Ik kwam in week 51 omdat beide sleutels niet naar behoren werkte. Er is toen gelijk gekeken en de conclusie was dat 1 sleutel helemaal niet meer werkte, en de andere opnieuw moest worden aangemeld / gekoppeld met de auto. Ik kon hier een afspraak voor maken op 30 december. Op 30 december zijn ze een uur bezig geweest en kwamen ze tot de conclusie dat het toch langer zou gaan duren en het onzeker bleef of ze die ene sleutel wel weer werkzaam konden krijgen. Toen is er in overleg een offerte gemaakt voor een nieuwe sleutel en het inlezen daarvan. Een nieuwe afspraak werd gemaakt voor 6 januari. Ik heb op 6 januari de auto gebracht om half 9 en om kwart voor 5 werd ik gebeld. Het probleemland niet verholpen want beide sleutels gaven problemen. ? Dit wisten we in week 51 al.... Ik zei dat er een nieuwe sleutel was besteld en dat ik akkoord was gegaan met een offerte, ik neem aan dat die dan aan mijn kenteken wordt gekoppeld in jullie systeem. Al met al is de auto blijven staan, kon ik met openbaar vervoer huiswaarts en was de auto de volgende klaar. Het zijn geen grote problemen maar ik begrijp gewoon niet dat er nergens een notitie wordt gemaakt van wat er de voorgaande keren is geconstateerd. Nu lijkt het alsof jullie bij de derde afspraak geen steek verder zijn als bij de eerste afspraak. Iets met goed lezen of communicatie...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

De service is altijd goed.

Ik ben in alle opzichten tevreden, maar d laatste keer vond ik de prijs voor de onderhoudsbeurt aan de hoge kant (relatief hoger dan anders, in vergelijking tot de tijd die de auto bij de garage was).

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Uitstekende service en duidelijke uitleg

Uitstekende service en denken in oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Netjes geholpen, onderhoudsbeurt volgens afspraak.

Keurig geholpen, video is ook uitkomst. Prettig geholpen, auto netje gewassen afgeleverd. Geleidelijk wel gevoel dat Ford (landelijke prijzen) heel langzaam prijzig aan het worden is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
7

klantvriendelijk en kwaliteit van de werkzaamheden'

Goed bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Goed geholpen en snel

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
6

Laatste ervaring minder goed dan ik van Boerhof gewend ben.

Werd bij betaling van de rekening onaangenaam verrast door de hoogte van de (reparatie)nota (n.a.v. APK). Ben gewend hierover vooraf geïnformeerd te worden, wat nu niet is gebeurd. Kreeg bij betaling de factuur overhandigd. Ben gewend dat deze dan kort wordt doorgenomen/toegelicht, wat nu ook niet is gebeurd. Ben snel door de werkplaats gebeld n.a.v. deze melding, wat ik zeer waardeer. Betekent dat ik serieus wordt genomen. Doet geen afbreuk aan het feit, dat er onzorgvuldig gehandeld is. Zie daarom geen reden om deze score aan te passen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Weer mooi voor elkaar.

Kan (hoop ik) weer een jaar vooruit tot de volgende beurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

uitstekend

vooral de haal en breng servis van je auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Zorgvuldige afhandeling - men doet 'meer dan het gewone'

Zorgvuldige afhandeling - men doet 'meer dan het gewone'

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Top

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
5

Onjuiste diagnose gesteld

Focus i.v.m. niet goed reageren koppelingspedaal voor onderzoek gebracht, diagnose onderdeel hydraulisch systeem koppeling defect. Reparatie € 345,= De volgende dag functioneerde de koppeling weer niet naar behoren. Nieuwe afspraak voor nader onderzoek gemaakt. Conclusie: de versnellingsbak moet gedemonteerd worden om defecte onderdelen te kunnen vervangen. Kosten na verrekenen mogelijk € 1000,= Focus van 28-08-2016 met 80000 km op de teller en dealer onderhouden maar geen coulance? Ik ben teleurgesteld...., volgende keer hopelijk niet weer a.u.b.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

x

x

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Top zoals altijd

Bij Ford boerhof wordt ik altijd vakkundig en vriendelijk geholpen. Ik krijg altijd duidelijk advies en er word mij uitgelegd wat en waarom iets moet gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

top

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

prima uitgevoerd

Ik kan jullie aanbevelen aan vrienden en buren!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
9

Altijd netjes, behulpzaam en een goede service.

Er worden duidelijke afspraken gemaakt. Je wordt goed geïnformeerd over eventuele bijkomende kosten. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Vertrouwde service, kwaliteit en klantvriendelijkheid

Weer keurig en voorkomend geholpen en bin ophalen bleek de auto ook nog gewassen te zijn!!!! Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Zoals gebruikelijk weer goed.

Vriendelijk en meedenkend en juiste informatie over de eventuele kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

zeer vriendelijk geholpen

zeer vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
4

Zeer matig.

Afspraak gemaakt voor APK en Onderhoudsbeurt. Als ik de auto om 08;15 breng en de apk is afgemeld om 14:52, ik om 16:00 uur moet bellen of de auto al klaar is, (ja, nog een half uurtje). Als ik om 16:30 de auto kom halen en nog tot 17:00 uur moet wachten op de rekening, dan lijkt mij de planning en service voor verbetering vatbaar. Misschien moet ik wel uitzien naar een andere dealer die de zaken beter voor elkaar heeft.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
7

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Helsingborgweg 6

9723 HN Groningen

505411552

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.