Goed en snel geholpen. Het is immers een Ford.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en de 5-sterren beoordeling! Graag tot een volgende keer.
Bij de balie neemt men de tijd voor je. Prettige sfeer.
De auto is voor een beurt naar de garage geweest en nu maak volgens mij de rem weer geluid nu als ik door een lange bocht naar links rij. De remklauwen zijn gesmeerd en was het een half jaar goed, daarna kwam het geluid soms weer terug.
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Vervelend dat het geluid blijft aanhouden. Inmiddels heeft u contact gehad met ons en we hebben afgesproken dat we een afspraak inplannen na uw vakantie.
Kon makkelijk een afspraak maken, en de apk en kleine beurt waren snel klaar. Punten ter reparatie werden goed overlegd.
Goede vlotte service
Ik was erg blij met de ophaal en breng service van jullie! Alles was keurig geregeld. Zelf meekijken met de monteur via een filmpje was ook prettig. Grote beurt APK en een schone auto terug!!! Heel fijn!
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw positieve ervaring! Graag tot een volgende keer.
Net als vorig jaar ontving ik op de dag van de onderhoudsbeurt een korte film, waarin rustig en duidelijk werd uitgelegd wat de stand van zaken was van mijn auto. Heel verhelderend allemaal!
Goede service, je wordt snel geholpen, personeel is vriendelijk.
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Graag tot een volgende keer.
te dure en slechte communicatie
Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het vervelend dat er miscommunicatie is ontstaan doordat we een foutief adres hadden gekregen voor de gratis haal en breng service. We zien u graag een volgende keer weer, zodat u dan een betere ervaring bij ons kunt opdoen.
Iedere keer wanneer ik in de garage kom word ik vlot en deskundig geholpen.
Van afspraak maken tot auto weer ophalen, alles is perfect geregeld. Ik vind het heel jammer dat de nieuwe Kuga een 3 cilinder is.
tevreden
Zeer tevreden over de reparatie, maar communicatie was dit keer erg slecht. - Kwam voor APK en standaard stond op het formulier een kleine beurt: Werd zonder enige communicatie overgezet naar een grote beurt. - Hierdoor erg lang gewacht met 2 kleine kinderen (1,5 uur stond op de planning, bijna 1 uur 50 min gewacht). Er dus vanuitgaande dat ik alleen voor de APK hoefde te wachten... - Na 1 uur 50 min, eindelijk naar de auto: Ligt mijn kinderstoel helemaal overhoop achterin de auto. Dus kon ik eerst deze helemaal installeren voordat ik de kids in de auto kon doen. Tip voor de volgende keer: - Er is mij keurig gevraagd waarvoor ik kwam. Als dit anders blijkt te zijn dan graag in overleg. - Indien er iets uit de auto moet wat normaliter vast zit en dit wordt NIET terug geplaatst, graag melden en/of hulp aanbieden om dit terug te zetten. Kwa onderhoud heb ik niets te klagen. Auto deed het weer goed, ik had een verzoek een strip terug te zetten, netjes gedaan zonder kosten. Dus dat was al met al prima. Communicatie: Niet best. Nog 1 dingetje: De bougies waren wel erg duur. bijna 22€ per stuk excl. btw (en excl. plaatsen)? Beetje teveel van het goede.
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We vinden het spijtig om te vernemen dat de communicatie dit keer niet helemaal optimaal was. We denken graag mee met onze klanten en bekijken de historie om te zien welk onderhoud uw auto nodig heeft. Dit hadden we uiteraard moeten communiceren van te voren, onze excuses hiervoor. Daarnaast moet ivm de APK de gordels gecontroleerd worden en moeten kinderstoeltjes daardoor verwijderd worden. Met betrekking tot veiligheid plaatsen wij de kinderstoeltjes niet zelf terug en leggen we ze juist duidelijk terug op de achterbak, zodat u direct kunt zien dat ze niet vastzitten. We hebben uw ervaring intern besproken en in onze werkwijze aangepast dat we dit voortaan altijd bij de receptie gaan vermelden. We zullen er voor zorgen dat u de volgende keer weer helemaal tevreden bent over ons en tevens hulp bieden bij het terug plaatsen van de kinderstoeltjes. Graag tot een volgende keer.
Bij de grote beurt is men slordig te werk gegaan. Het ventilatiesysteem gaf een pieptoon. Na een telefoontje naar de garage teruggegaan (70km). Bij de receptie het uitgelegd en zij gaven aan dat dit waarschijnlijk niet door de beurt kwam. Bij nakijken bleek de klep van het ventilatiefilter niet vast gemaakt bij de beurt. Geen sorry kon eraf. Wij vragen ons af wat er nog meer slordig gedaan is.
Zonder afspraak werd mijn auto voorzien van een nieuwe accu.
Vriendelijk en deskundig personeel. reële prijs. Voor een kleine beurt moest is wel wat lang wachten.
alles naar tevredenheid verlopen
vervangt geen onderdelen als het niet nodig is
Mijn auto is met de pickup service opgehaald. Mijn banden waren aan vervanging toe, duidelijk via een videoboodschap is mij laten zien wat er precies aan de hand is. Kort daarna ben ik gebeld om extra uitleg te geven. Heel tevreden met deze service en ook ideaal tijdens deze coronaperiode.
De informatie in de vorm van een filmpje waarin alle APK- en onderhoudspunten langsgelopen werd om zo de staat van de auto in beeld en woord weer te geven was top!
Zonder afspraak, prima geholpen
Over de technische kant van de werkzaamheden kan ik niet oordelen Ik heb mij buitengewoon geérgerd dat ik op een bepaald ogenblik een mail kreeg dat over het naar de garage komen voor een handeling met mijn auto een afspraak was gemaakt/ zou worden gemaakt met mijn schoonzoon. Ik ben 92 maar sta niet onder curatele. Men had mij kunnen vragen; Komt u zelf of vraagt u uw schoonzoon dit af te werken. Hij heeft mij namelijk een keer vervangen omdat ik mijn quarantaine strikt aanhield. Enkele dagen voor ik de mail kreeg over de afspraak was ik echter bij Boerhof geweest. Het was misschien goed bedoeld maar gaf mij het gevoel: hij heeft mij gezien en vond die tobberd kan beter thuis blijven. Nou ik functioneer nog volledig. Dr. W.S.Vrijlandt
Onze welgemeende excuses, wij hadden het inderdaad juist goed bedoelt. Wij dachten het goed te doen vanwege de Corona situatie, echter wij hadden dit niet zo maar mogen invullen. De betreffende collega heeft een bos bloemen naar u opgestuurd met zijn excuses, hopelijk heeft u deze in goede orde ontvangen. We zien U graag de volgende keer weer.
- moest wachten op leenauto - versnelde slijtage aan wiellager linksvoor maar weet niet waardoor dit komt en of dit dus weer zal optreden - ik zou lakschade aan leenauto hebben veroorzaakt maar later bleek toch weer niet, onzorgvuldig handelen (foutje bedankt)
Prettige omgang met klanten.
vakkundig en goed service
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.