De nodige problemen die wij hebben aangegeven die de auto had, zijn nu netjes verholpen. Hij start en rijd weer als nieuw. Dus, wel weer veel geld kwijt maar daar hebben we veiligheid en zekerheid voor terug. En, wat heb ik nu gewonnen ..??? ha, ha.
Alles ging prima
De onderhoudsbeurt en apk bij Ford verliep soepel en snel. De afspraak online ingepland en een snelle bevestiging. Prettig dat er een ruime leenauto beschikbaar was. Uitgebreide video van de verrichte handelingen aan de auto. Was wel enigszins verbaasd over de kosten voor het vastplakken van een deurrubbertje. Auto gewassen teruggekregen. Top service
Deskundigen en klantvriendelijk
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag tot een volgend bezoek.
Al 4 maal terug geweest met geluid bij achteruitrijden en het is nog steeds niet verholpen
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben het intern besproken en onze werkplaatsreceptie neemt even contact met u op.
Prima en eerlijke services
Mijn auto heeft grotebeurt en apk gehad.toen ik thuis kwam stond mijn achterband bijna leeg.balen natuurlijk .wiel eraf gehaald en reservewiel er onder.band nagekeken maar kon er niets in vinden. Gebeld met boerhof en moet weer langskomen. Wiel nagekeken en geen lek te vinden.blijkt het ventiel lek te zijn. Het is wel opgelost maar geen excuus of niks.dit vind ik niet erg correct.
Bedankt voor uw review. Bijdeze alsnog onze excuses voor het ongemak. We vinden het vervelend dat we het niet direct hadden opgemerkt. Wij zijn blij dat we het vervolgens wel direct netjes en snel konden herstellen.
Alles ging goed en volgens afspraak.
goede contacten en service
Hartelijk dank voor de 5-sterren beoordeling!
Werkzaamheden goed uitgevoerd.
wij zijn van die mensen die auto rijden maar er verder geen verstand van hebben Daarom is het fijn een goede garage te hebben die met je mee denkt Als er wat kapot is wordt er naar gekeken en indien nodig gerepareerd Dat spreekt ons aan
vriendelijk en keurige service
Hartelijk dank voor de 5-sterren beoordeling! Graag tot een volgende keer.
In klantvriendelijk matig.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ons steven is dat de klantvriendelijkheid altijd optimaal is. Onze excuses dat u anders heeft ervaren. Bedankt dat u dit laat weten, dit geeft ons inzicht in de klantbeleving. We zien u graag een volgende keer weer.
Zeer goed
Op zich ben ik altijd wel tevreden over het werk wat uitgevoerd wordt, wat mij echter op valt is dat ik vaak nog een keer terug moet komen. Dit kan voorkomen maar zoals het nu gaat word ik minder gelukkig van. We hebben nu een jaar onze Focus Vignale en ik heb al meerdere keren aangegeven dat de deur stop van de bestuurder niet goed werkt. Daar is ook al eens naar gekeken, maar om het te fiksen moest ik een afspraak maken. Wat er toen gebeurt is is mij onduidelijk maar hij werkte weer, dat heb ik ook aangegeven met de mededeling dat ik me zou melden als hij toch niet goed blijkt. Dat heb ik gedaan bij het maken van een afspraak voor een onderhoudsbeurt. Vanaf hier gaat het mis wat mij betreft, ik verwacht eerlijk gezegd dat het systeem van Ford zo is ingericht dat een monteur en/of deskmedewerker makkelijk kan overzien wat de historie van de wagen is, zeker als dit een nieuwe is. Ondanks dat ik dit eerder heb aangegeven was het niet mogelijk om het euvel tijdens de beurt te verhelpen vanwege een missend onderdeel, kan gebeuren. Alleen op de dag dat het hersteld zou worden wordt mij medegedeeld dat alleen de deur stop is besteld en niet het binnenwerk, waar het probleem zit. Dus wederom een nieuwe afspraak en de auto nu de hele dag kwijt. Zelfs ik wist dat het gehele mechanisme vervangen moest worden, dan vraag ik mij af hoe dit zo kan lopen. Nu is het mij al eens eerder opgevallen dat bij bijv. telefonisch contact er geen notitie wordt gemaakt in het systeem behalve wanneer er concrete afspraken gemaakt worden. Ik weet dus niet of bovenstaande wel duidelijk in het systeem staat waardoor dit voorkomen had kunnen worden. Dit wordt gesterkt doordat bij het aanbieden van de auto om de beurt uit te laten voeren ik nog wat puntjes heb vermeld, bij het ophalen van de auto is hier niet meer over gesproken en was dit ook niet meer terug te vinden. En ja, ik had hier zelf ook naar kunnen vragen, daar ben ik mij van bewust. De karakter zijn op, dus kort: Jammer, niet boos.
Bedankt voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Uw verhaal geeft ons inzicht in onze dienstverlening en we gaan even kritisch kijken wat er precies is mis gegaan. Onze excuses dat u deze ervaring met ons had. Ons streven is om dit niet weer te laten gebeuren. Graag tot een volgende keer.
Zie sterren
.
Door omstandigheden was ik wat eerder aanwezig bij de werkplaats. De dame aldaar ging gelijk vragen of mijn auto dan ook wat eerder "geholpen" kon worden. Ja! De remblokken voor waren bijna versleten en konden ook gelijk worden vervangen. Scheelt weer een retourtje van ruim 90 km. Alleen het piepende geluid achter was niet te reproduceren en is dan ook niet verholpen. Dat is jammer, maar kan er zelf ook niet echt een vinger op leggen wanneer dit euvel optreedt.
Hartelijk dank voor het delen van uw fijne ervaring met ons. Bel ons gerust als u door heeft tijdens welke omstandigheden het piepende geluid achter optreedt.
Ontvangst en hulp aan de balie is naar wens, afspraak maken voor onderhoud heel gemakkelijk en bij aanleveren van voertuig staat indien is afgesproken vervangend vervoer voor je klaar. Het toezenden van een video filmpje heeft bij mij een grote waardering, kom zeker indien nodig bij u terug.
Goede service.
Weer zoals gewoonlijk snel en uiterst correct en beleefd en persoonlijk geholpen aan de balie. Onderhoudsbeurt keurig uitgevoerd. Leuke noviteit is het filmpje van de monteur van je auto! Daarin liet hij ook zien dat de kachel en airco van de auto goed werkte. Bij aflevering was de auto keurig gewassen! Super attent!!!!!!!
Linker koplamp was lek. 1e bezoek: gekit. 2e bezoek: kit werkt niet goed, geen vervanger beschikbaar.3e bezoek: verkeerde koplamp geleverd. 4e bezoek: lamp vervangen maar richtingaanwijzer werkt vervolgens niet goed. 5e bezoek: richtingaanwijzer hersteld.
Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat u deze ervaring met ons hebt opgelopen. Wij hebben dit intern besproken en streven er naar dit niet weer te laten gebeuren. Onze excuses, we hopen u nog eens te zien, want we willen u graag laten zien dat wij doorgaans een veel betere service bieden.
Een hele vriendelijke receptioniste zette direct alles in gang, zodat ik de volgende dag mijn auto met nieuwe band weer op kon halen.
goed geholpen
Ik heb tijdens een telefonische gemaakte afspraak een aantal zaken benoemd die bij afleveren van de auto niet bekend waren bij de desk. Ondanks een eerder ingebouwde marterverjager heb ik toch marterschade. Een al eerder vervangen zakje boven het linkervoorwiel was opnieuw aangevreten. Ook was nieuwe schade ontstaan onder de motorkap. Dit is door mij genoemd tijdens de telefonische afspraak. Ik had daardoor het vermoeden dat de marterverjager niet goed werkte. Was niet bekend bij de desk. Na aandringen is de verjager uiteindelijk wel vervangen. In een email waarin de afspraak werd bevestigd, stond dat de auto uiterlijk om 14.00 uur klaar zou zijn. Toen ik 14.10 uur kwam werd er nog aan de auto gewerkt. Pas tegen 15.00 uur kon ik wegrijden. Jammer, een prima garage laat in de communicatie steken vallen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.