De Em van din 12/11 (A. Smit)was helemaal niet volgens afspraak. De uitvoering aan de auto was uitstekend. Op de factuur zijn de meest gebruikte betaal gegevens hier geen link met elkaar volgens ING. Na enkele pogingen nog niet betaald. Dit is de eerste keer sinds GRONAM periode ,(betreft matig gedeelte]
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Tevens bedankt voor de tip om een betaallink te plaatsen in de e-mail. Dit heb ik intern doorgegeven.
Kom al meerdere jaren bij Boerhof. Altijd zijn ze bereid even een praatje te maken met de klanten. Ook in het verlengde van de wachtruimte voor de garage. te weten de showroom altijd bereid informatie te verschaffen over evt een toekomstige auto zonder opdringerigheid. Zo zie ik graag mijn dealer, je vergeet helemaal dat je in de stad zit.
Bandenwissel en APK prima uitgevoerd
Ik vroeg om een lakstiftje en deze hebben ze er gratis bijgeleverd. Dus 5 sterren.
Goed service en goed galles geregeld en klant vriendelijk
Goede service en prettig geholpen.
Vriendelijke en goede service
Al jaren vaste klant en nog altijd naar tevredenheid
Ik geef 5 sterren, want ik weet dat jullie anders moeten bellen voor info. Het onderhoud/APK op zich, dikke prima, dus 5 sterren. Maar, ik had een maand voor het onderhoud al een afspraak gemaakt. Ik zou de auto op zaterdag al brengen, zodat deze maandag gelijk om 8u aan de beurt was. Ik had de auto nl s'avonds weer nodig en dit was geen probleem (heb het vaker zo met u afgesproken en is altijd goed gegaan). Dit afgesproken, de auto op zaterdag dus al gebracht. Maandagmiddag werd ik om 15u gebeld dat mijn auto diezelfde dag niet meer aan de beurt kwam, omdat alle mensen die aangegeven hadden te wachten en/of spontaan kwamen (en wilden wachten) voor gingen. Overmacht wegens ziekte... Overmacht is te begrijpen, maar waarom afspreken mijn auto zo vroeg te brengen, zodat hij om 8u gelijk voor onderhoud kon, als dat dus blijkbaar niet gebeurt. Ook een beetje gek dat alle mensen die er op staan te wachten, dus blijkbaar voor gaan (ondanks de afspraak). Ik had zelf niet de mogelijkheid om de auto op dinsdag of woensdag te halen, dus heb mijn ouders geregeld om de auto te halen, vandaar dat ik dit nu nog even vermeld. Groeten Cynthia Hut
Hierover heb ik een bericht via de site naar Ford Boerhof gestuurd waarin ik aangeef waarom ik deze lage score geef. Vorige week heb ik hierover al contact gehad met een medewerker. Na een reparatie aan de auto, waarvoor de voorbumper verwijderd moest worden werken de parkeersensoren niet meer. Moet nu weer, net als al eerder gebeurd is, weer terug naar Boerhof om dit te laten herstellen. In de online afspraak aangegeven dat ik het vervangen onderdeel mee wilde hebben. is niet gebeurd. een strip vastzetten koste bijna €45,-. Deuk in het vertrouwen. Ik vraag me echt af of ik onze auto hier nog weer voor onderhoud of reparatie naar toe breng.
Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het erg vervelend dat het zo gelopen is. We hebben inderdaad vorige week ook besproken dat wij uw auto ophalen, zodat u hier niet te veel hinder van hebt. Mijn collega neemt contact met u op wanneer we dit inplannen. We hopen de deuk in het vertrouwen dan ook weer een beetje te herstellen.
goede ervaring alleen geen film gekregen
Wederom weer prima geholpen! Probleem is snel opgepakt zodat wij weer op tijd over onze auto konden beschikken.
het halen en brengen van de auto gaat snel. Er stond ook een vervangende auto klaar, zoals afgesproken (wel jammer dat de tank bijna leeg was)
Het is natuurlijk geen wedstrijd maar de banden wissel en een marterverjager keurig in bouwen binnen een uurtje…... Chapeau!
Van het maken tot een afspraak tot het ophalen van de auto goed en vriendelijk geholpen. Een minpunt: De leenauto aftanken tot een bepaald streepje vind ik een irritatiepunt. Laat de auto’s afgetankt inleveren ipv de klant in bochten laten wringen om tijdens het tanken naar een streepje te gaan kijken...
Snel en goed mogelijk af te spreken, gemakkelijk met bevestigingsmail en herinneringsmail, vlak voor de afgesproken datum.
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Graag tot een volgend bezoek.
Ik wordaltijd op een hartelijke manier ontvangen.
Alles verliep zeer prettig
Netjes en snel afgehandeld. Makkelijk dat je een leenauto kan krijgen. En goed op de hoogte gehouden.
Goede en snelle service
Enige kanttekening. Ik vond dat ik voor zo'n tussenbeurt erg lang moest wachten (2,5 u)
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Het is ons streven om de afspraken zo goed mogelijk in te plannen en zo duidelijk mogelijk te zijn over de wachttijd. Onze excuses dat het toch niet helemaal aansloot met uw verwachting. Bedankt dat u het laat weten, zodat we hier inzicht in hebben en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Graag tot een volgende keer!
Goede ervaring. Snel geholpen ondanks enorme drukte
prima. Zeer tevreden
Afspraak is afspraak, zoals altijd.
Kennis van zaken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.