Probleem met de accu prima verholpen
Ik werd snel en goed geholpen
Ik ben al jaren klant en dat zou ik niet zijn als Boerhof geen kwaliteit zou leveren.
Alles te wens
Het valt me te vaak op dat er automatisch handelingen worden uitgevoerd of afspraken worden gepland zonder duidelijke communicatie. Wanneer een klant via de website een onderhoudsbeurt boekt, dienen eventuele afwijkingen hiervan vooraf aan de klant te worden gecommuniceerd, nog voordat de auto wordt gebracht. Tweemaal heb ik een afspraak gemaakt voor een kleine beurt, maar werd er een grote beurt uitgevoerd zonder voorafgaande kennisgeving. Indien jullie van mening zijn dat een andere vorm van onderhoud nodig is, dient dit vooraf aan de klant te worden gecommuniceerd, niet pas op locatie.
Duidelijke uitleg van de werkzaamheden. Auto klaar op afgesproken tijdstip.
Betrouwbaar ,duidelijke afspraken.
Afspraken worden goed nagekomen.
Op het moment dat ik de afspraak heb gemaakt heb ik genoemd dat het probleem mogelijk de veer/ vering was. Ook bij het afleveren van de auto, om 09:00 uur, heb ik dat nog een keer genoemd. Ik heb namelijk eerder hetzelfde probleem gehad, maar dan rechtsvoor. Om 15:00 uur heb ik gebeld omdat ik nog niets had gehoord. Toen werd verteld dat de monteur bezig was met het hitteschild. Toen heb ik gezegd: "Dat is i.i.g. goedkoper dan een veer." Om 16:00 ben ik opnieuw gebeld, ik stond in de Albert Heijn, daarom nam ik niet op. Ik deed de aanname dat de auto klaar was. Dus ik ben doorgefietst naar de garage. Toen bleek dat de auto nog niet klaar was maar dat men wilde overleggen of ik akkoord zou gaan met het vervangen van de veer. Ja, dat had ik al drie keer gezegd dat ik er vanuit ging dat het om de vering ging. . . . In goed overleg zou ik de auto op vrijdag ophalen. Donderdagochtend was het al klaar en kon ik de auto ophalen, sneller opgelost dan ik had verwacht.
Prettig geholpen
Acuut probleem met de motor, kon gelijk terecht bij vestiging in Groningen. Gedurende de week contact gehad over reparaties en eventuele kosten. Oplossingsgericht en zeer correct in de communicatie.
Goed bereikbaar en denken mee in oplossingen.
Het was erg fijn dat ik gebruik kon maken van een elektrische fiets. Beter voor het milieu en de drukte rondom aanpassing ring zuid
Na communicatiefoutje van beide kanten, toch erg tevreden met jullie onderhoud en service.
n.v.t.
Veel zorgzaamheid wordt besteed aan de klant door goede informatievoorziening m.b.t. het onderhoud van onze voertuigen. Dank je wel allemaal!
35 jaar klant zegt genoeg
De afspraken die gemaakt worden - worden nageleefd. Is er een vervangende auto nodig - word er altijd geprobeerd dat voor elkaar te krijgen. Vertrouwen en kennis van de onderhoud geeft ons "ondanks de leeftijd van onze auto" altijd een veilig gevoel om weer op pad te zijn. De vriendelijkheid en ontvangst bij de balie is altijd vriendelijk en begripvol. Ook onze volgende auto zal bijna zeker bij Boerhof gekocht en onderhouden worden. (net als alle andere auto's) Wens het personeel veel succes voor de komende jaren.
Klantvriendelijk en snel Al is 45 euro voor een ruitenwisser wel wat prijzig
Zoals altijd weer een goede ervaring.
Vriendelijk en goede service en een jaar pechhulp erbij.
Deskundige service en fijne medewerkers. Luisteren goed naar de wensen van mij als klant
zeer tevreden
Snel en correct
Top, alles gaat zoals je graag wilt als klant; fijn geholpen, duidelijke uitleg en betrouwbaar!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.