Bij het nalezen van de factuur thuis zag ik 2 kosten die ik eigenlijk niet vind thuishoren op een grote beurt van ruim €450 euro. Ik had aangegeven dat de auto een schok geeft bij optrekken ( al jaren). Op de factuur staat "tijdenns proefrit niet waargenomen". Kosten €9 euro. Deurvanger zat los linksvoor. 2x Bout vastzetten? Kosten €22.50 euro. Deze kosten horen gewoon binnen de grote beurt naar mijn idee. 1,5 week later gaat mijn olie lampje met steeksleutel branden. Na telefonisch contact wordt er gevraagd of ik wel de olie heb gepeild. ? Net groet beurt gehad? Dus weer naar garage. Blijkt dat de servicebeurt niet gereset is in de auto. Ook bij aankomst voor de beurt met de auto blijkt niet alles in de computer te staan en wordt er aangegeven dat misschien niet alle onderdelen er zijn.....Kortom....ontevreden.
Prima garage Wel jammer dat ik met de navigatie update op het verkeerde been werd gezet
Duidelijke informatie bij brengen auto. Als er iets bijzonders is wordt er telefonisch contact met je opgenomen.
alle punten goed opgelost.
Goed bedrijf
Erg klantvriendelijk in Sappemeer
Op 1 september ben ik bij jullie geweest i.v.m. boordcomputer meldingen. Ik heb het probleem en de melding doorgegeven aan dhr H. Brouwer die achter de balie stond. Na kort overleg met de werkplaats kreeg ik te horen dat de meldingen vermoedelijk veroorzaakt werden door een defecte ABS sensor, dit schijnt nogal regelmatig voor te komen op dit moment. Omdat er leverproblemen waren met de sensoren werd ik naar huis gestuurd met de boodschap van we doen er nu niks aan, we gaan hem niet uitlezen en kom over ongeveer 8 werkdagen maar weer eens langs. Op de vraag of ik er veilig mee kon rijden kreeg ik het antwoord dat ik er mee kan rijden maar als ik een plotselinge stop moet maken dat de ABS niet werkt, dit geeft je als klant niet een echt fijn en veilig gevoel. Omdat deze aanpak mij niet zinde ben ik op 5 september weer naar jullie toe gegaan in de hoop dat de oude vertrouwde medewerkers aanwezig waren, gelukkig trof ik op deze dag Ramona van Polen en heb mijn verhaal bij haar gedaan. Door haar ben ik uitstekend geholpen en kon direct een vervolg afspraak maken wanneer de auto gerepareerd kon worden. De manier hoe ik door haar geholpen ben verdient een dikke pluim, op deze manier kom je graag terug. Dit is ook wat ik gewend ben van jullie bedrijf met de oude vertrouwde medewerkers. Ik weet in elk geval wel als ik weer eens bij jullie kom en Dhr Brouwer is alleen aanwezig dat ik rechtsomkeer weer terug ga, deze heer is geen visite kaartje voor het bedrijf. Op de manier zoals ik door hem "geholpen" ben vindt ik Boerhof onwaardig en zal jullie op deze manier zeker niet aanbevelen. De totlaa score zet ik nog op een 4 omdat ik nadien door Ramona keurig en zeer klantvriendelijk ben geholpen.
Wij zijn uiterst tevreden over de behandeling en de gedane werkzaamheden aan onze auto. Erg netjes allemaal.
Prima geholpen; auto vlot klaar, keurig bericht gehad dat ik die weer kon ophalen. Heldere factuur.
Prima service
prima professioneel, klantvriendelijk en correct geholpen
Gewoon goed
Als aangegeven zijn wij prima geholpen Door Justin.
Gewoon goede service en kwaliteit
snel geholpen , meer dan verwacht.
Het enige minpuntje is dat we niet weten wanneer de volgende beurt is. Er zit geen kaartje achter de klep waar meestal de datum opstaat.
Goeie medewerkers en service.
Kleine beurt aan mijn auto is goed verlopen.
Staan altijd klaar voor mij.
Goed ontvangen. Netjes te woord, nette vervangende auto. En goede afhandeling. Alleeen met telefonisch contact is de tijd dat de telefoon word opgenomen dramatisch lang.
alles volgens afspraak nagekomen
Ggg
Geen zorgen, álles is goed geregeld
Sappemeer is ons favoriet filiaal. Je word daar nog als mens behandeld en niet als nummer zoals bij het filiaal in Groningen. In Sappemeer nemen ze de tijd voor je, zijn klantvriendelijk en denken met je mee. Toppers Ramona en Justin (en Roel maar die is er helaas niet meer bij) maken het filiaal Sappemeer samen met de monteurs echt tot een succes. Hopelijk nemen de andere filialen een voorbeeld aan Sappemeer.
De werkzaamheden zijn naar behoren uitgevoerd, het personeel is vriendelijk. Maar dat een mat van een nieuwe auto aan de bestuurderskant binnen een jaar gaten heeft en dan niet kosteloos wordt vervangen omdat er geen garantie op accessoires zit is heel slecht. Dit voelt als garantie tot de deur. Er is wel een oplossing aangeboden van een nieuwe mat voor half geld, maar waarom nogmaals betalen voor iets wat in eerste instantie al niet voldoet. Je koopt toch niet twee keer een kat in de zak. Ook niet voor half geld
Originele beoordeling
De werkzaamheden zijn naar behoren uitgevoerd, het personeel is vriendelijk. Maar dat een mat van een nieuwe auto aan de bestuurderskant binnen een jaar gaten heeft en dan niet kosteloos wordt vervangen omdat er geen garantie op accessoires zit is heel slecht. Voor mij een reden om in de toekomst geen ford meer aan te schaffen. Dit voelt als garantie tot de deur.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.