Ggg
Geen zorgen, álles is goed geregeld
Sappemeer is ons favoriet filiaal. Je word daar nog als mens behandeld en niet als nummer zoals bij het filiaal in Groningen. In Sappemeer nemen ze de tijd voor je, zijn klantvriendelijk en denken met je mee. Toppers Ramona en Justin (en Roel maar die is er helaas niet meer bij) maken het filiaal Sappemeer samen met de monteurs echt tot een succes. Hopelijk nemen de andere filialen een voorbeeld aan Sappemeer.
De werkzaamheden zijn naar behoren uitgevoerd, het personeel is vriendelijk. Maar dat een mat van een nieuwe auto aan de bestuurderskant binnen een jaar gaten heeft en dan niet kosteloos wordt vervangen omdat er geen garantie op accessoires zit is heel slecht. Dit voelt als garantie tot de deur. Er is wel een oplossing aangeboden van een nieuwe mat voor half geld, maar waarom nogmaals betalen voor iets wat in eerste instantie al niet voldoet. Je koopt toch niet twee keer een kat in de zak. Ook niet voor half geld
Originele beoordeling
De werkzaamheden zijn naar behoren uitgevoerd, het personeel is vriendelijk. Maar dat een mat van een nieuwe auto aan de bestuurderskant binnen een jaar gaten heeft en dan niet kosteloos wordt vervangen omdat er geen garantie op accessoires zit is heel slecht. Voor mij een reden om in de toekomst geen ford meer aan te schaffen. Dit voelt als garantie tot de deur.
.
Personeel zeer vriendelijk . Tevens goed overleg door de monteur,hetgeen ik zeer waardeer. Ontvangst e.d. aan de balie is uitstekend.
Eerst het “nieuwe” personeel mag wel wat vriendelijker zijn. “Vaste” mensen super, je ziet dat ze de klant kennen en begrijpen. En het kostenplaatje was in eerste instantie stuk hoger dan de offerte welke uitgebracht is bij het maken van de afspraak. Heb uitgelegd hoe de offerte tot stand gekomen is. Mogelijk zal ik als het zo blijft uitwijken naar een ander merk/onderhoud.
altijd goed, niks op aan te merken, super team
Prima ervaring men denkt mee met de klant. Gr. jacob
Altijd goed en netjes geregeld.
Prima garage. Prima personeel
geen opmerkingen
Autorijden kost (veel) geld en onderhoud moet er ook zijn. Maar dat het vervangen van twee banden 44% van de totale rekening ad € 1.090 beslaan lijkt mij wat aan de hoge kant. Voor de rest goede service.
Je weet van begin tot eind waar je aan toe bent
Een goed bedrijf met perfecte service en afhandeling
Goed en snel verzorgd van de opdracht, en de leen auto stond klaar top.
Onze auto wilde niet starten fordservice gebeld .ANWB was binnen half uur aanwezig deze constateerde accu kapot . Boerhof gebeld kon direct komen binnen een uur nieuwe accu geplaatst,
Deze keer prima in orde, tevreden
Prima service.
Mijn ervaring met garage Boerhof Sappemeer is uitstekend.
Goeie afspraken Klant vriendelijk
Ik vond het fijn dat ik telefonisch - rechtstreeks met de werkplaats van Ford Boerhof in Sappemeer - een afspraak voor een grote beurt + APK kon plannen. Op de dag zelf werd ik ook zelfs nog gebeld over extra kosten (ongeveer € 60,00) voor vervanging van de remvloeistof. Kortom, zeer tevreden over de geboden service en de uitvoering van de tweejaarlijkse grote beurt + APK
Kom bij Boerhof Sappemeer sinds 14 jaar, we worden altijd naar tevredenheid geholpen. Vriendelijk personeel, de mensen denken met ons mee.Wat wij erg waarderen..
Geheel tevreden. Goede service en vriendelijk personeel.
Prima service qua onderhoud, apk. Altijd in overleg en meedenkend met klant
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.