Goed
Ik kom al 36 jaar bij ford Oldenzaal (masseling,ford oldenzaal,) nu Baan .ik hoop dat er weinig veranderd en dat de monteurs en overige personeel, in de toekomst nog tijd hebben om zo als nu niet als een nummer,maar als klant. Vr groet B Baveld
Al jaren mijn vaste garage. Mijn ervaring met deze garage is dat ze kwaliteit leveren, hun verplichtingen nakomen en service gericht zijn, hier is de klant koning.
Top service
Nooit meer dat ik nog een auto ga kopen bij deze merkdealermaffia’s. Ze kunnen auto’s heel goed verkopen met gebreken.
uitstekend
Lamp stuk, werd gelijk gerepareerd.
Nog steeds een geweldige service en deze keer zelfs de auto nog gewassen en de banden van vuil ontdaan. Ik mis alleen het werkbriefje waardoor ik niet weet hoe de profieldiepte van de banden is.
Service uitstekend naar €350 voor een gewone beurt is wel erg veel als er verder niets mankeert aan se auto.
Dit zijn de grootste oplichters. Pas op mensen. Dit zijn echte oplichters. Betaal liever wat extra’s aan een particulier dan aan deze grote criminelen.
Goed
Heel tevreden
Afspraak vlot gemaakt, werkzaamheden correct uitgevoerd, nota toegelicht. Volledig tevreden.
Prima, normale onderhoudsbeurt.
Beurt uitvoering prima. Actualiteit van navigatiesysteem laat nog steeds te wensen over.. Ford NL (Patrick) zegt weer andere dingen.
Even een lampje wisselen In de tijd van een kop koffie klaar
keurig behandeld en te woord gestaan onderhoud en een kleine reparatie naar mijn mening goed uitgevoerd .
Goed
In de maand juli duurde het erg lang voordat ik bij ze terecht kon. Ik moest wachten omdat ze geen plek hadden. Dit vond ik minder. Wel fijn dat er met je wordt meegedacht over bijvoorbeeld het vernieuwen van de auto banden. minder: Ik zou bij een grote onderhoud ook verwachten dat ze de auto schoonmaken. Denk aan stofzuigen. Bij het ophalen van de auto stond ik bij de balie te wachten terwijl een medewerker in het kantoor zat. Uiteindelijk is deze man naar ons toegekomen waarbij er snel werd afgehandeld. Minder servicegericht. Wat betreft de service had ik verwacht dat er een complete check werd uitgevoerd. Dit was niet helemaal het geval, ik moest zelf terugbellen om te vragen of ze de bumper hebben gecontroleerd omdat er een raar geluid gaf. Als reactie kreeg ik terug of ik dit had aangegeven. Mocht dit niet het geval zijn, dan wordt er ook niet naar gekeken? Dit vind ik vreemd omdat ik wel achteraf wordt gebeld met het advies om de banden en ruitenwissers te veranderen omdat er werd geconstateerd dat dit nodig is. Waarom zou ik in dit geval apart nog mijn bumper moeten aangeven? In het tel. gesprek heb ik dit aangekaart. Er werd aangegeven dat ik na mijn vakantie opnieuw contact moest opnemen. Hierbij zouden er nieuwe kosten bijkomen omdat het niet onder het groot onderhoud valt. Dit vind ik jammer omdat ik ongeveer 600 euro hebt betaald voor groot onderhoud.
Geweldige monteurs, aardige, gedreven nieuwe verkoper. Ik snap dat een werkplaats geld op moet leveren, maar hoe haal je het in je hoofd om 0-30w olie (in de winkel €7,5 kost en bij elk tankstation voor €15,- per liter te koop is) voor nog mee (€19,48 per liter) aan je klanten te slijten tijdens een beurt?
Fijne ervaring, alles is naar behoren opgelost.
Goede sservice, goed overleg
goed en netjes topwerk
Textielstraat 48
7575 CA Oldenzaal
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.