Filters

10

Alles super geregeld!!!

In december kijken voor eventueel een nieuwe auto. Onze nieuwe Renault Kadjar was het net niet, vooral binnenkant was wennen. Kijken naar een nieuwe Ford of Kia. Kia werd het niet geen hoge kortingen en inruil, afschrijving kwam daar hoog uit. Ford BaanTwente Enschede had een goede offerte voor een Focus ST wagon gemaakt maar een andere dealer dook nog net onder de prijs. Uiteindelijk is de deal niet doorgegaan bij de andere dealer die onder de prijs was gegaan. Paar maanden gewacht( gelukkig nu meer auto voor minder) en ik zag een nieuwe Ford Focus wagon Vignale bij Ford Baan Twente in Hengelo staan, contact met de heer te Kiefte gezocht via mail, een rustige verkoper die niet opdringerig is en de klant in zijn waarde laat en alles met geduld vragen beantwoordt of iets uitlegt, ga zo door Rick!!, alles is in eerste instantie via de mail gegaan( ivm reisafstand), dus ook niet opdringerig via telefoon. Uiteindelijk op een zeer nette deal uitgekomen, onder voorbehoudt van proefrit. Deze is 2 weken geleden geweest, bijzonder was dat dit gelijk in de nieuwe auto was, weet je wel gelijk wat je koopt, meestal is dit in een demo auto maar nu niet. Gisteren de nieuwe auto opgehaald alles was perfect geregeld. Voor mij uit het westen( Delft) zijn de 2 ritjes dubbel de moeite waard geweest, dealers in het westen( zelfs de grootste van Nederland) zaten voor dezelfde auto 5 a 6000 euro boven de prijs van Hengelo. Ik blij een kleine afschrijving in verhouding tot 14 maanden en een nieuwe auto weer in het vertrouwde Ford en dealer blij die ook weer wat verdiend om in deze tijden te overleven. Ford Baan Twente Hengelo top gedaan en bedankt voor alles!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
7

Goed

Ben een vaste klant, wordt over het algemeen goed en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Goed afgehandeld

Tevreden klant! Met vriendelijke groet..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
6

UIteindelijk tevreden

L.s. Graag deel ik mijn ervaring m.b.t. tot het onderhoud aan mijn auto die ik door uw garagebedrijf heb laten uitvoeren. Bij het plannen van de onderhoudsbeurt begin januari 2020 werd ik geholpen door een medewerker uit uw werkplaats. Ik werd verrast door het antwoord op de vraag van mij dat ik graag een software en navigatie update geïnstalleerd wilde hebben. De dienstdoende werkplaats medewerker vertelde mij dat ik dit eerst zelf moest proberen en als ik er niet uit kwam dit alsnog kon aangeven. Dit vond ik vreemd. Op 8 januari ontving ik per mail een proforma factuur voor de nog uit te voeren onderhoudsbeurt op 9 januari, de onderhoudsbeurt die uiteindelijk op mijn verzoek ten gevolge van ziekte op 16 januari jl. is uitgevoerd. De kosten opgaaf vond ik buiten proporties en heb daarom om een specificatie van de kosten opgevraagd. Deze specificatie heb ik gekregen en is mij mondeling toegelicht door de heer Koelman van uw bedrijf. Uit de kostenopgaaf bleek dat er kosten in verwerkt waren die niet in rekening gebracht mochten worden. Om het geheel sluitend te maken was er ook een post opgenomen die niet nader gedefinieerd kon worden. De totale opgaaf van kosten is uiteindelijk in goed overleg naar beneden bijgesteld. Tijdens het uitgevoerde onderhoud ben ik gebeld nogmaals door de heer Koelman gebeld over het vervangen van een set vloermatten en ruitenwissers waarbij hij mij de set vloermatten en de ruitenwissers voor een marktconforme prijs aanbood. Dit waardeer ik zeer! Uiteindelijk ben ik tevreden, maar de weg er naar toe, een kostenopgaaf van de te verwachte kosten moet voor mij naar de toekomst scherper en transparanter. Ik vind dat een ondernemer moet verdienen aan het werk dat hij uitvoert, in dit geval het uitvoeren van een onderhoudsbeurt aan mijn auto. Anders heeft de ondernemer geen bestaansrecht. Ik wil hierbij opmerken dat het niet zo moet zijn dat (als voorbeeld) in mijn geval de bougies werden aangeboden voor meer dan het dubbele van de inkoopprijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Nette ontvangst en de auto heeft binnen de afgesproken tijd zijn onderhoudsbeurt gehad.

Ik ben netjes ontvangen en conform afspraak is het onderhoud aan mijn auto binnen de gestelde tijd gedaan. De koffie was lekker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

goed

Geen problemen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Prima en snel

Goede ontvangst en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

bezocht werkplaats voor service actie Ford electr rembekrachtiging

Keurig ontvangen door receptioniste. Afwikkeling tot mijn tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
8

Goed

Ik kreeg voor het eerst een proforma nota vooraf. Voor mij vreemd. Had niet gehoeven temeer er daarna nog meer reparatie nodig bleek te zijn. Overigens, heel correct, ben ik daar vooraf wel over gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
4

Duur. En afwachten hoe Ford de garantie aanvraag beoordeelt.

Ik heb de laatste 10 jaar Volkswagen en Seat gereden. Service intervallen van 30000 km en beurten die tussen 200 en 300 Euro kostten. De Ford moet elke 20000 km naar de garage en de prijs voor deze beurt was maar liefst 374 Euro voor anderhalf uur werk, 4 liter olie, 2 filters en wat remvloeistof. Dat is stevig te noemen. Maar dan zijn we er nog niet. Tijdens de beurt wordt er een lekkende waterpomp ontdekt, anderhalve maand na afloop van de fabrieksgarantie. Reparatie kosten 685 Euro! De auto heeft 36000 km gelopen. Op mijn verzoek is er een aanvraag voor garantie verzonden naar Ford, maar daarop heb ik nog geen antwoord. Een jaar geleden liep de aircopomp vast, waardoor ik de auto 12 dagen kwijt ben geweest. Dus eerlijk gezegd ben ik knap ontevreden met de auto op zich. De kwaliteit laat behoorlijk te wensen over. Al met al kan ik niet zeggen dat ik blij ben met de overstap van VW/Seat naar Ford. Noordegraaf/Baan kan hier weinig aan doen, maar waarschijnlijk is het de eerste en meteen de laatste Ford.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Goed

Prima, zie hieronder!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

goede en snelle service met aandacht voor de klant

goede en snelle service met aandacht voor de klant met als extra een gewassen en schoon gemaakte auto bij het afhalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Uitstekend geholpen!

Uitstekend geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Prima

Zoals afgesproken, de tijd die we hadden afgesproken. Ik werd correct teruggebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
7

tevreden

geen probleem

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
10

Uitstekend

Klantvriendelijk en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
6

personeel aardig genoeg en behulpzaam jde navigatie is nog steeds niet naar behoren.

Na vier pogingen om de navigatie te opdaten is het steeds nog niet gelukt. Het is belooft bij aankoop dat de navigatie elk jaar bijgewerkt zou worden maar de navigatie die wij nu gebruiken is van 2016. Sinds wij deze auto gekocht hebben bij jullie 14 februari j.l. is dit euvel n og steeds niet verholpen. De monteurs hebben vier keer getracht dit wel voor elkaar te krijgen de laatste keer is onze auto een week bij jullie in de garage geweest Ford is bij deze niet nagekomen wat bij de koop beloofd is. Zwaar teleurgesteld in de software van Ford graag zien wij binnenkort de software voor de navigatie van 2020 tegemoet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

Ben al ca. 40 jaar klant met de 5e Ford en nog steeds tevreden!

Beurten, reparaties e.d. zijn altijd goed en naar tevredenheid uitgevoerd, nog nooit daarna een herhalende reparatie gehad. Aanbevelingen en vervanging waren ook altijd terecht. Gewoon een goed garagebedrijf die met je meedenkt en met vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Prima

Lastig probleem opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Perfect geregeld alles...@

Top...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Alles is prima verlopen, geen aan of opmerkingen !!

Goede service !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Vakmanschap is meesterschap

Verder..... Je kunt gemakkelijk afspraken maken. De medewerkers voeren die stipt uit. Communicatie verloopt soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Prima

Afspraak goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
7

Enige irritatie

Over de kwaliteit van de onderhoudsbeurt kan ik niet oordelen. Heb ik alle vertrouwen in. Ik had afgesproken om een leenauro mee te nemen. Naast de kosten van 8,25 per dag werd mij verteld dat ik de auto bij terugkomst moest hebben afgetankt. Ik deelde de medewerker mede dat ik alleen heen en terug naar Goor (32km) moest en dat ik niet van plan was om 2 liter benzine te tanken. Er werd mij verteld dat het toch moest. Ik ben weggegaan met de mededeling dat ik het niet ging doen. Ik had mij voorgenomen,mocht men er bij terugkomst een kwestie van maken, dat ik dan na 50 jaar Noordegraaf en Ford op zoek zou gaan naar een andere garage/merk. Er werd echter niet over gesproken. Ik denk dat Noordegraaf beter dit soort kleine ritten in een iets hogere dagprijs kan calculeren dan deze irritatie oproepen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Prima service

Snelle afspraak voor mijn Fiesta, onderhoud uitgevoerd en navigatie ge-update. Super geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Wegtersweg 8

7556 BR Hengelo

742563535

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.