Gewoon goed

Doen wat ze zeggen,en zeggen wat ze doen!

• Prijs/Kwaliteit

Niet duur en snelle levering.

Voor de brommobiel van mijn zoon hier een gebruikte brandstoftank gekocht. Deze werd snel en goed verpakt geleverd. Prima bedrijf met vlotte service.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Een garage waar je moet zijn.

Heel hulpzaam, meedenkend en erg vriendelijk en nette zaak. Ondanks de drukte toch mijn auto gemaakt en door de drukte duurde het wat langer maar al die tijd een leenauto gehad.

Betrouwbaar en eerlijk bedrijv

leveren snel en goed werk En zijn erg beleeft Top garage

• Prijs/Kwaliteit

Prima garage bedrijf met uitstekende service

Al enige jaren ga ik met mijn Toyota Aygo voor de APK en onderhoud naar Autobedrijf Roseboom. Dit tot grote tevredenheid. Inplannen van een afspraak verloopt altijd vlot. Vakkundigheid, goede service en klantvriendelijkheid staan voorop bij dit bedrijf. Je komt als klant niet voor verrassingen te staan want er wordt vooraf altijd met je overlegd en een prijsopgave gegeven mocht er een reparatie moeten plaatsvinden of een onderdeel worden vervangen. Indien gewenst wordt er vervangend vervoer geregeld.

Helemaal prima!

Al jaren klant. Altijd alles duidelijk qua informatie en dik in orde!

• Prijs/Kwaliteit

Heel prettig bedrijf, fijne mensen

Je wordt prettig en vlot geholpen, als er iets kapot is proberen ze te repareren en niet gelijk vervangen van onderdelen. Dat is prettig omdat zo de kosten in de hand gehouden worden.

• Prijs/Kwaliteit

Fijn bedrijf met deskundig personeel.

Wordt altijd goed geïnformeerd en komen afspraken na.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en altijd bereid te helpen

Zeer goede service, ook telefonisch bereikbaar, maakt het Kontakt gemakkelijk En is adequaat met informatie

Top garage!

Alles gewoon top!

Deskundig en snel gemaakt

Goed geholpen en snel gemaakt.

Vakmanschap

Weer super geholpen door deze vakmensen. Continuïteit en vakkundigheid staan hoog in het vaandel. Maar ook de menselijke kant is geweldig. Afstemming en goed advies over wat technisch in orde moet worden gemaakt is dik in orde. Altijd weer een goed gevoel en vertrouwen. Top Team!

helemaaal TOP

Ik ben al 5 jaar klant, altijd tevreden. Jouw auto zal ook zeker goed vinden.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd fijne en goede service

Ik breng mijn auto altijd voor APK, onderhoud of problemen naar Roseboom. Hier zijn ze altijd vriendelijk en leveren ze goede service voor een goede prijs.

hele goede service

er was een bekend probleem aan mijn auto en de medewerker bood direct aan mijn brommobiel zelf op te halen en weer terug te brengen zonder probleem en rekening

Fijne garage vakkundig

Altijd goede ervaringen hier. Vriendelijk en betrouwbaar.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service en kwalitatief goed onderhoud en bekwaam personeel

Snel geholpen, altijd de koffie klaar en vriendelijk personeel.

Fijn bedrijf

Wordt altijd netjes geholpen en ze doen het werk wat ze doen uitstekend. Bedankt voor de fijne service.

Fantastisch geholpen

Bandje was stuk gereden, snel geholpen fijn meegedacht.

Buitengewoon zorgvuldig

Zeer net opererend bedrijf. Vakkennis. Punctueel. Flexibel. Sympatiek. Deze mensen werken voor zichzelf en dat merk je aan alles.

Super opgelost!

Wat het eigenlijke probleem was, was niet direct duidelijk. De monteurs hebben er alles aan gedaan om het te vinden en het is opgelost. Omdat het wat langer duurde, werd ik op de hoogte gehouden (omdat het niet gelijk duidelijk was waar het probleem lag). Al met al TOP!

jullie zijn de beste

ik raad hun zeker aan ik hebt een oude aixam 400 evo uit de pre historie zij draaien hun handen er niet voor om en staan dus altijd klaar.waar andere min monteurs je laten vallen paken hun je op en slepen je door je nachtmarie heen.

Hele goede service!!

Super klantvriendelijk, top bedrijf!

Gewoon goed

Kom er al jaren alles in overleg altijd erg fijn

• Prijs/Kwaliteit

Ik heb inmiddels 3 dealers gehad van brommobielen en dit was 1 grote treurnis. Bij Roseboom aangekomen heb ik alleen maar lof voor dit bedrijf.Ik was echt mijn vertrouwen kwijt en kwam er snel achter dat het serieus slecht gesteld is met vele brommobiel dealers. Ik besloot nog 1 poging te wagen met Roseboom,en dit bedrijf heeft mij totaal niet teleurgesteld. Het bedrijf heeft hersteld wat het bedrijf uit duiven ( gelderland ) had moeten doen in de garantie periode waar ik voor de garantie bijna 1000 euro voor heb moeten betalen. Zeer tevreden dus,en wanneer dit gehandhaafd blijft,zal hier uiteindelijk een nieuwe brommobiel gekocht gaan worden.

Vaarkampseweg 2

6741 LW Lunteren

Over AutoFirst Autobedrijf Roseboom

Autobedrijf Roseboom, gevestigd in Lunteren, is een universeel BOVAG autobedrijf dat al jaren het goede adres is voor nieuwe auto’s en occasions. U treft bij Autobedrijf Roseboom betrouwbare occasions aan in alle soorten en maten. Het heeft wat betreft de aflevering, garantie en onderhoud een naam hoog te houden. Ook op het gebied van bedrijfswagens kunt u terecht bij Autobedrijf Roseboom. Voor het onderhoud aan uw auto hebben wij een gemotiveerd en goed opgeleid team monteurs. Wij beschikken over een moderne werkplaats, die is ingericht naar de huidige eisen. Bij ons kunt u terecht voor een APK, al uw reparaties en onderhoud. Wenst u meer informatie over het bedrijf, over een occasion of over een bepaalde dienst, dan kunt u contact opnemen.