Auto aangeschaft in Wieringenwerf. daar waren problemen mee. maar zeer netjes afgehandeld door Stokman Den Helder. Ook de reparaties worden zorgvuldig afgehandeld.
Aanschaf 2e nieuwe auto na 5 jaar. Zou zeker niet terug gekomen zijn als de service, kwaliteit, deskundigheid en vriendelijkheid niet in orde waren.
Ik ben zeer tevreden, over de afhandeling van het onderhoud en reparatie van mijn scenic. In de eerste helft van het jaar 2015.
Hartelijk dank voor de uitstekende service! Rob, bedankt voor alle uitleg en wij zullen jullie zeker aanbevelen!
Twee maanden na afloop van garantie vind ik een lekkage welke tijdens de garantietermijn moet zijn ontstaan. Het betrof n.l. een verstopte paravaan. Deze paravaan had bij oplevering gereinigd moeten zijn en mij had verteld moeten worden dat dit een aandachtspunt was. Door het verstopt raken was er water gekomen in een opbergvak onder de bestuurdersstoel. Bij melding in de garage werd gelijk zonder onderzoek mede gedeeld dat dit €600,- zou gaan kosten. Maar uit ‘coulance’ hoeft ik maar €300,- euro te betalen. Dit is in mijn ogen onredelijk. Vloerbedekking los halen, droger erop, vloerbedekking vast maken en klaar! Het reinigen van de paravaan is nog meer een fluitje van een cent. Ook werd er geen enkele empathie getoond dat het vervelend was of een opmerking in die richting. De medewerker bleef maar volhouden dat de lekkage niet aan toonbaar voor het verstrijken van de garantietermijn ontstaan was. Als hij echter de autoboekjes had bekeken die ik opgeborgen had in dat vak had hij gezien dat de schimmelvorming en corrosie van de nietjes niet van de laatste 2 maanden was. Hij wilde de boekjes echter niet zien. Toen ik deze ervaring in mijn kennissenkring vertelde kreeg ik al snel meer voorbeelden van de slechte service en te prijzige reparaties van Stokman Den Helder. Mijn advies is dan ook informeer even in uw eigen kennissenkring naar de ervaringen met dit bedrijf. p.s. Ben met mijn auto bij een andere garage langs gegaan. Hier werd het verhaal met bevreemding aangehoord. Hij bood een oplossing voor €12,-. Ja u leest het goed er staat twaalf!
Bij het aanschaffen van een nieuwe Dacia Duster Tce Prestige hadden wij speciale verzoeken waar andere Dacia dealers niet aan konden voldoen, maar Stokman Den Helder wel. Vanaf het eerste verkoopgesprek tot en met de aflevering liep alles vlot, vriendelijk en vakkundig. Rob Thieme en zijn equipe verdienen dan ook een 10. De Duster overtreft al onze verwachtingen, wij kunnen de aanschaf van een Dacia bij Stokman dan ook van harte aanbevelen.
Na een tweede hands Laguna te hebben gekocht bij een particulier bedrijf, deze na een kleine jaar aangeboden bij dealer Stokman voor een APK. Hieruit kwamen wat reparatie punten naar voren die van te voren goed doorgesproken werden met mij. Aangezien de kosten toch wat hoger waren dan dat de auto gekost had cq waard was besloten om een Clio te kopen. Netjes geholpen door de verkoper die de Clio vanuit Alkmaar naar Den Helder haalde. Later nog last gehad van een piepende rem en nog wat later van een kapotte lamp. Deze zijn zonder problemen gerepareerd. Uitstekende en vriendelijke service. Niet alleen de vaste medewerkers maar ook de stagaire die zeer serieus met zijn werk bezig is.
Na diverse ervaringen met universeel garages met mijn Peugeot toch maar eens naar Stokman in Den Helder gegaan ondanks dat het geen Renault auto is. Ik ben zeer te spreken over de service en de vriendelijkheid waarmee ik te woord ben gestaan. Ik kon de auto meteen achterlaten en werd de volgende dag APK gekeurd en afgekeurd op een aantal zaken waarvan ook iets wat besteld moest worden (het is immers een Peugeot). Ik werd netjes al \'s morgens gebeld met een duidelijke uitleg over wat er precies aan de hand was en een geschatte prijsopgave die uiteindelijk ver boven het uiteindelijk te betalen bedrag lag wat een bijzondere meevaller was omdat ik altijd het idee heb dat een dealer vele malen duurder is dan een universele garage. De volgende meevaller was dat ik de auto binnen die dag nog kon ophalen goedgekeurd en wel en dat ze zeer uitgebreid de tijd voor je nemen om de rekening door te nemen en de auto persoonlijk aan je terug overhandigen. Ik ben al met al zeer tevreden en ben goedkoper en sneller geholpen dan de laatste vijf keren bij andere garages.
Nadat wij diverse dealers bezocht hebben voor een nieuwe auto, kwamen wij bij Stokman Den Helder B.V. terecht. Hier had ik het gevoel dat men wel serieus een auto aan ons wilde verkopen. Bij o.a. Ford en Opel werden we een beetje afgewimpeld. Bij Stokman Den Helder B.V. nam men de tijd voor ons en zijn we prettig geholpen, waardoor we bij hen onze nieuwe auto hebben aangeschaft.
Bij Stokman Den Helder ben ik sinds enige jaren klant. Ik voel mij altijd echt als klant geholpen en enkele weken geleden is dit weer op een hele mooi manier gebeurd door Fred, de man die achter de balie zit. Fred vertelde dat er tijdens het beurtje die mijn auto had ondergaan enkele zaken waren gevonden die nog niet stuk waren maar binnenkort wel stuk zouden gaan. Nu de auto nog in de garantie periode zit werden ze gratis vervangen! Wat ik verder prettig vond is hoe Fred samen met mij de (niet te dure) rekening even doornam en uitleg gaf over wat er was gedaan en wat er dus allemaal op de rekening stond. Al met al voel voel ik mij dus erg goed geholpen en ben ik blij met Stokman Den Helder.
In 1 woord geen goed bedrijf ,als je wat wil ga dan in 3 delige pak dan pas wordt je geholpen. Het moet niet uitmaken of je nu een nieuwe of 2e hands auto koopt ,wij rijden nu fiat en wel goed geholpen
Lease auto aangeschaft bij Stokman Den Helder. Aflevering ging vrij vlot er ontbraken alleen een extra nummerplaat en een kledinghanger voor aan de stoel. Beide zouden spoedig nageleverd worden. Voor de extra nummerplaat hebben ze me tot 2 keer toe voor Jan Joker laten komen. Kreeg ik een telefoontje dat ik \'m kon ophalen en dan bleek het artikel bij nader inzien toch niet voorradig te zijn. Het kan een keer voorkomen, maar 2 x dezelfde fout is gewoon niet beseffen waar je mee bezig bent. En de kledinghanger....tja na een maand of 10 heb ik \'m nog steeds niet.
Klantvriendelijke benadering
Hele vriendelijke mensen, zeer behulpzaam
Erg vriendelijke mensen en een topservice!
Pastoor Koopmanweg 11
1784 NX Den helder
Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.