Filters

1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Drie dagen nadat mijn vrouw haar nieuwe Twingo Initiale afgeleverd had gekregen ging ik terug met de klacht dat er om de mooie lichtmetalen velgen balanceerlood \"geslagen\" was hetgeen de velgen beschadigt en geen gezicht is. De grootste plak is zelfs 45 gram. Het was volgens verkoper Rob Thieme geen probleem om dit te verhelpen. 85 euro en het zou goed komen. Dat vind ik geen service en ik draag het uit ook.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijk - deskundig - lekkerre koffie en vooral niet te vergeten dat ik bij mijn vertrek constateerdwe dat mijn auto inwendig schoongemaakt was prima service. Mijn mailadres is vanaf heden [email protected]

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service, klantvriendelijk, wordt goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Goeden avond Heer of mevrouw, Wij hebben een andere auto bij U gekocht omdat we met onze oude Renault steeds problemen hadden waarvoor we geregel terug kwamen naar de garage. Maar omdat het niet gevonden kon worden hebben we van ellende een andere auto gekocht wat we eigenlijk nog wat wilde uitstellen. Maar al snel hadden we met onze nieuwe auto weer problemen. Toen we er voor kwamen werd het geregeld onder garantie. De auto gaf steeds inspuiting controleren aan. Zelfs na de garantie periode zijn we terug geweest onder coulance, maar ook een deel betaald na heel veel aandringen. deauto heeft ook problemen gehad met airco en de ventilator deed het niet maar dat hebben we na de garantie periode laten repareren dat was wel netjes vergeholpen. De laatste keer ben ik weer terug geweest na de misschien wel 8e keer. Voor het wel oude inspuiting controleren maar schijnt aan de computer niks te mankeren terwijl ik wel honderd keer heb gezecht dat het met trekken te maken heeft. dat was namelijk weer niet getest. Wel moest ik een rekening betalen voor het gebruik van een leen auto. Had ik dit geweten dan had ik wel de auto gebracht. Ik heb zelf een eigenbedrijf en hier is het ontdenk baar dat als je een storing niet kan vinden op zelfs niet kan oplossen. Er een rekening naar de klant gaat

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

onze ervaring met de technische staf is goed mbt de uitleg en service maar toen wij vorig jaar zijn overgestapt van opel naar renault,en wij bij jullie bijna een auto hadden gekocht maar de inruilprijs heel erg tegenviel wat bij een eerdere poging 3jaar terug ook al het geval was,hebben we toch besloten om onze nieuwe renault buiten de stad te kopen bij abd renault in drachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eerlijk en vriendelijk. Ik kan het niet anders noemen. Ik ben bij meerdere bedrijven geweest. Soms erg knorrig (zacht uitgedrukt), vaak vriendelijk, maar je voelt de druk van de verkoper. Hier willen ze uiteraard ook verkopen, zowel auto als service, maar op een andere manier. Ik voel mij hier erg op mijn gemak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

auto altijd in onderhoud bij deze garage, over het algemeen als onderhoudsbedrijf zeer tevreden, als Renault garage is deze qua inruil/verkoop aan de dure kant.Weinig voor de oude auto, veel voor de aanschaf (in vergelijking tot andere garages)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na herhaaldelijke klachten aan mijn ruithefmechanisme, hebben ze zich er hard voor gemaakt om voor de reparatie een beroep te doen op de coulance garantie van renault. Dit is gelukt. Inmiddels heb ik perfect werkende ramen en zijn de kosten tot het minimum beperkt gebleven. Dit is the best service there is!! Nogmaals hartelijk dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Met auto naar garage voor een reparatie en zonder afspraak meteen, goed en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik vond het een vreemde ervaring dat links en rechts de afdichtrubbers (geluidsrubbers ) tussen deur en achterramen vervangen moesten worden . Auto nog in garantietijd . RUBBERS SCHENEN UITGESLOTEN TE ZIJN. AUTO 3 JAAR OUD.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Behandel een ander zoals je graag zelf behandelt wilt worden, en dat doen ze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd een prima service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd vriendelijk en prettig in de omgang. Vlotte bediening en goed in de onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk en behulpzaam personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb eigelijk alleen maar goede ervaringen met stokman. Ik heb verleden verleden jaar een nieuwe dacia stepway gekocht en geen poespas bij het verkooppraatje. Heeft voor mij de doorslag gegeven zou een andere auto kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Bedrijfsgegevens

Pastoor Koopmanweg 11

1784 NX Den helder

(0223) 637 484

[email protected]

Over Stokman Den Helder B.V.

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.