Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
U vraagt mij om een gunstige review te schrijven over uw Renault garage en dealer Stokman te Hoorn-Zwaag.\r\nNou ik kan u mededelen, dat ik zeer veel problemen intussen heb ondervonden met o.a. een van heren van de receptie over een kras welke op mijn Renault Mégane Grand Tour 02-ST-DK is ontstaan, nadat deze auto bij u in de reparatie is geweest voor een probleem aan de airco installatie. Die bewuste meneer van de receptie afkomstig uit Wieringerwerf, welk ik ter plaatse erbij riep om die kras te bekijken, gaf doodleuk aan de opmerking: Joh, ja, dat kan overal wel zijn ontstaan zo\\\'n kras op een auto\\\" en hij deed verder niets. Ook nadat ik hem had gevraagd had of hij niet even service kon verlenen om middels een zwarte lakstift deze kras te laten verwijderen. Hij beloofde mij deze zwarte lakstift alsnog te bestellen, daar deze niet in voorraad was. Tot op heden aan toe, heb ik , behalve nadat ik hem gisterenmiddag persoonlijk zelf op 21 juni in de middag had opgebeld, niets vernomen, en dat hij het vervelende gesprek wat hij ondervond tussen ondergetekende en hemzelf, wilde afdoen met de mededeling: Ik gooi zo de telefoon op de haak en wens dit telefoongesprek te beëindigen \\\". Noemt u dit gedrag nu klantvriendelijk ? Nee, dus. !! Ook werden verschillende andere afspraken nauwelijks of niet nagekomen, met als reden, het is hier zo stervend druk in de garage en we hebben al 2 vacatures lopen gedurende 2 maanden voor automonteurs en daar komt niemand op af. Is dit nu ons probleem , soms ? Ik dacht van niet. Het is een probleem voor Stokman te Hoorn-Zwaag denken wij zo. ??\r\nWij hebben derhalve ook besloten , om over te stappen naar de Stokman vestiging te Den-Helder , welke ook voor ons dichterbij ligt ten opzichte van Den-Oever en de afspraak pas op 10 juli van mijn a.s echtgenote met haar Clio 36-XV-RG te annuleren voor het repareren van stand 4 , welk defect is van haar ventilatie systeem nu juist met dit hete weer en dus haar airco niet op volle toeren kan draaien. Ondergetekende belde vervolgens de vestiging op Stokman te Den-Helder op en kreeg daar een zeer sympathieke medewerker, receptionist aan de lijn dat zij, als garage echter wel met haar Clio reeds veel eerder in Den-Helder op 29 juni al terecht kan komen in plaats van pas op 10 juli in Hoorn en dit euvel ongeveer 1 uurtje zal duren. Is dit nu service, ik dacht het niet. Echter wel TOP VAN RENAULT STOKMAN DEN-HELDER. !\r\n\r\n