Ik ben er tussen geplaatst. De tijd die er voor mij genomen is ondanks dat ik er tussen kwam. Super. Ook vandaag heeft de tandarts voor mij tijd genomen. Geluisterd en behandeld. Ik heb zoveel vertrouwen in deze tandarts.
Geiriteerde medewerker rijdens plannen van afspraak
Er wordt mij netjes verteld wat er gebeurd en/of wat er gaat gebeuren. Er wordt naar je geluisterd en hij doet ze werk perfect. Zeer tevreden altijd.
vriendelijke ontvangst en behulpzaam
Ik maak elke halfjaarlijkse controle gelijk de nieuwe afspraak voor de volgende controle voor het hele gezin. Al jaren lang word ik continu kort van tevoren opgebeld om de afspraak te wijzigen, omdat deze nooit eens normaal door kan gaan. Een keer kan gebeuren, elke keer is echt te gek. En het is helemaal te bizar dat de volgende afspraak dan altijd pas 2 maanden later plaats kan vinden, omdat het zo druk is. Ook als mijn afspraak wel eens doorgaat, word ik op de dag zelf nog gebeld of ik niet op een ander tijdstip kan komen. Ik maak een gezinsafspraak ver van tevoren op een dag en tijd die iedereen schikt. Onmogelijk om op de ochtend zelf ineens alles om te gooien voor 5 personen. Dit heb ik al vaker aangegeven, maar daar wordt toch niet naar geluisterd. Deze afspraak was helemaal bizar. Een week van tevoren opgebeld worden, omdat m'n afspraak voor de verandering niet door kan gaan. Ik geef aan dat mijn man echt snel moet vanwege een vulling en ik krijg de optie om een dag eerder te komen. Vervolgens word ik de dag erna opgebeld om deze afspraak ook te wijzigen. Uiteindelijk wordt het dezelfde dag, alleen 08:30 in plaats van 09:00 uur. Vervolgens word ik de dag erna alweer opgebeld omdat deze afspraak niet goed gemaakt is, deze dag is enkel voor mensen met pijn en niet voor controles. Ik heb aangegeven dat het pech is voor hun. Hun hebben de afspraak zelf gemaakt en ik heb 3x mijn afspraken gewijzigd en ik ben niet van plan dat nog een keer te gaan doen. De afspraak blijft dus staan. Wij zijn netjes om 08:20 al aanwezig. De deur is dicht en er moet een beveiliger komen om deze te openen. Vervolgens zijn wij 08:25 uur binnen en wordt er aangegeven dat de tandarts zich verslapen heeft. Na 25 minuten gewacht te hebben, wil ik aan de assistente aangeven dat ik niet van plan ben nog langer te wachten. Wij hebben namelijk nog meer afspraken staan vandaag. Maar helaas is de assistente nergens te bekennen.
Vriendelijk en goed personeel,advies en overleg in kosten. Helaas weer van maasstad naar Dantestraat ivm toch wel hoge parkeerkosten en vertrouwde tandarts. Minder klant vriendelijk is het niet telefonisch bereik, of in de wacht of terugbel systeem.
Ik vindt het knap dat me afspraak in nog geen 24 uur verplaatst wordt en dan vandaag een afspraak heb om half 9 en de tandarts dan te laat is en dat terwijl me andere afspraak om 9 uur was Ben van ellende maar gewoon weggegaan vroeger was het het een super tandarts maar de laatste 2 a 3 jaar wordt ik altijd gebeld om maar me afspraken te verzeten wordt er dood moe van
goed en snel geholpen en goede uitleg wat er aan de hand was en wat de beste oplossing was laatste vraag was welke tandarts heeft je geholpen ik dacht dat ze joana heette maar weet niet zeker meer sorry daar voor maar ze was goed
mooi traject van eerst intensive behandeling en nu onderhouyd
Denken mee ivm de kosten voor de rest prima
Snel en goed
Ik vind mijn mondhygienist geweldig!!! Zijn handelingen en uitleg… geweldig! De receptioniste was ook heel aardig en netjes Heel erg bedankt voor de zorg van mij en van mijn zoontje❤️❤️ Groetjes Madjerie
Goed uitleg voor mijn dochter
Ik ben altijd heeeeeel bang om te stikken Zowel de assistenten aan de balie als de tandarts en haar assistente waren zo enorm aardig , vriendelijk en geduldig met me
snel hulp nodig direct een afspraak gekregen prima geholpen.
Erg prettige tandarts voor kinderen!
Samen met mijn dochter van 3 jaar heb ik haar voor het eerst naar de tandarts gebracht. Zij was goed voorbereid op haar afspraak maar had toch een angstig gevoel bij binnenkomst. Door de fijne welkomst en manier van benadering door de tandarts was zij al direct gerustgesteld. Dit was fantastisch en nu kan zij niet wacht om weer naar de tandarts te gaan.
Tevreden
Wordt er vriendelijk en netjes behandeld. Gewoon zo door gaan.
Wat ik wel lastig vind, is dat ik met Kin een afspraak had en dat dit dan zonder overleg met mij Tatiana wordt. Dat is niet netjes.
Goed, naam mondhygiënist onzeker
Professionele zorg op maat. Zeer persoonlijk en met de juiste dosis aandacht.
Een vriendelijke praktijk waar ze de tijd voor je nemen.
Prima!
Ben goed en netjes behandeld.kan totaal niks verkeerds zeggen
Dantestraat 470
3076 KV Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.