tot voor kort was ik zeer tevreden over deze tandarts. vriendelijke mensen, goed bereikbaar en snelle hulp bij problemen. sinds kort is het echter hopeloos. slecht bereikbaar, op voicemail wordt niet teruggebeld, e-mail niet beantwoord. nu met constante pijn, nog steeds ruim week na trekken kies, waarschijnlijk ontsteking, eerste mogelijkheid afspraak is over 5(!) dagen.
Ik vind het heel jammer de laatste tijd wat er gebeurt in uw praktijk. Afspraak gemaakt voor woensdag en dinsdag. ( ben patient van zusje dante) dinsdag 5 min voor afspraak stond ik voor de deur lange hilleweg. Geen gehoor zij gaan pas 1 juni vertrekken gebeld blijkt dat ik op lombardijen afspraak heb. Werd niet verteld toen ik de afspraak maakte. Volgende dag mijn moeder gebracht moet naar spoed ziekenhuis gaan. Receptie zei het is laat moet volg. dag. Ik zei kan niet het is spoed maak niet uit welke ziekenhuis. Zonder overleg aan de telefoon afspraak gemaakt voor volg. dag om 9.20. Ik zei dat kan niet want mijn moeder dialiseerd die dag. Ik vond het zo erg alsof ik niet bestaat dat zij zomaar een afspraak maakt. Ben vertrokken en zelf bij erasmus afspraak gemaakt mocht ook gelijk komen omdat mij moeder ziek en oud is hadden zij begrijp zo hoort het ook. Hoopt dat het beter zal gaan als het straks maasstadweg open gaat. Van zusje dante was ik heel erg tevreden dat ik heel mijn familie meenam naar de praktijk.
Zeer tevreden top geweldig
goed en perfect services
Goede ervaring
met 2 kleine kids goede begeleiding gehad
Goede behandeling en advies
Super vriendelijke tandarts en ik heb letterlijk niets gevoeld. Volgens mij is mijn vorige tandarts een exslager geweest, wat een verschil.
wordt prettig geholpen gerust gesteld
Adiya is goed zij doet haar werk erg goed daarom ben erg blij met haar
nvt
altijd zeer tervreden geweest .behalve van de week ,kreeg een rekening binnen voor een niet nagekomen afspraak .ik kom altijd mijn afspraken na ,krijg ook altijd de dag er voor nog een app van jullie .denk dat de fout bij jullie ligt .jullie hebben mij wel 2 keer gebeld om een afspraak eerder te doen . ben dus niet van plan om deze rekening te betalen .het gaat mij niet om de 20 euro .mocht ik de rekening wel moeten betalen .geen probleem .maar ben ik geen patient meer bij jullie
De medewerkers van TandeDante ZIJN HELDEN! Ze hebben mij zeer gemotiveerd om mijn mondhygiëne naar de volgende level te nemen.
Rustige mondhygieniste die je op je gemak stelt
Goede uitleg. Pijnvrij geholpeb
Kom vaak bij de tandarts en wordt elke keer goed behandeld. Van a tot z kortom
heel tevreden!
Vriendelijk, professioneel en vertrouwelijk!
Na een belletje direct geholpen
Ik ga altijd naar Kin en Adiah, ik ben heel blij met hun, ze zijn altijd even lief, vriendelijk en geïnteresseerd in mij als persoon
Altijd hulpzaam
Ik ben jarennlang patient van Poeja geweest. Ik begrijp wel dat er weinig tandartsen zijn die daar aan kunnen tippen. Maar dit was toch heel anders dan waar ik aaan gewend ben.
liever warm water bij behandeling
Een relaxte sfeer, kreeg niet het enge idee dat ik bij de tandarts zat vond dit erg prettig.
Mijn eigen controle onderzoek werd afgeraffeld. Misschien vanwege de tijd.. Dit zo nog nooit eerder meegemaakt
Dantestraat 470
3076 KV Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.