Ik ga met plezier naar de tandarts en de mondhygienist. Ondanks dat ik niet altijd dezelfde mondhygienist heb, zijn ze stuk voor stuk erg goed in hun vak en luisteren ze graag naar je. Mijn vaste tandarts is helaas weggegaan, en de vervanger leer ik nu kennen. Ook zij lijkt mij een aardige vrouw. Ze heeft in ieder geval geduld met kinderen! En ze zijn in de praktijk allemaal heel kindvriendelijk.
Maar tandarts mag niet ze streng zijn voor kinderen, iets liever zodat ze geen strijd hoeft te leveren met je kind elke keer wanneer hij naar de tandarts moet. Maar voor de rest tegen volwassen goed en professioneel.
Goede tandzorg..
Zoals altijd fantastisch. Dante tanden stuurt altijd per sms en mail een herinnering van je afspraak. De dames achter de receptie zijn geweldig en meedenkend, allemaal! Ik heb heel vaak contact met Esra, top dame! En de tandartsen en mondhygiënenisten zijn altijd top! Samira heeft weer top werk geleverd. Hulde voor tandartspraktijk Dante Tanden.
Mijn laatste afspraak was voor een tandvulling en zoals altijd was dit vlekkeloos gelopen! Zit al jaren bij Tandartspraktijk Dante Tande;)
Ben heel goed behandeld en duidelijk verteld wat nodig was en waarom.
Geen problemen
Fijne ervaring zoals altijd. Wel de minste van alle keren. Maar ik laat mij niet gek maken door mijn eigen gevoel. Ik mistte helaas wel antwoord op de vraag hoeveel ik nog vanuit de verzekeraar open had staan.
.
Vriendelijk personeel. Nette ruimte.
Door persoonlijke redenen was ik van tandarts veranderd en heb toen dit doorgegeven en mij werd beloofd dat ze mijn dossier per direct naar mijn nieuwe tandarts zouden overdragen. Hiervoor heb ik de nodige informatie doorgegeven en was er geen belemmering om mijn dossier over te dragen aan mijn nieuwe tandarts. Na 6 maanden, bij mijn tweede controle bij mijn nieuwe tandarts, bleek dat dit vooralsnog niet was gebeurd. Zeer slordig werken en onprofessioneel naar klanten toe! Het gaat immers om mijn gezondheid en mijn nieuwe tandarts had informatie echt nodig!! De betreffende informatie was belangrijk waardoor ik me zorgen om ging maken. Daarbovenop komt dat dit per heden, 3 maanden nadat ik voor de tweede keer heb doorgegeven dat ik geen klant meer ben van hun en ben overgestapt en hen heb verzocht om mijn dossier vooralsnog naar mijn nieuwe tandarts over te dragen, nog steeds brieven thuis ontvang (2 keer!!) om een controle afspraak te maken. Blijkbaar sta ik nog steeds in hun systeem. Bizar!
Mijn ervaring is: ze zijn zeer professioneel, zeer klantvriendelijk en medelevend.
er moest een kies getrokken worden. de wortels waren een probleem. resten zijn door de kaakchirurg verwijderd
Goed word naar je geluisterd .goed werk gedaan van de Bali tot je weer buiten staat perfect zeer te vrede
Super fijne tandarts! Luisteren echt naar je en zijn onwijs goed met kinderen!
Altijd vriendelijk en geduldig.
Schone praktijk vriendelijk personeel
Zeer tevreden over Dante Tanden. Keurig op tijd geholpen. Duidelijke communicatie over wat er gaat gebeuren. Tijd en aandacht voor de patiënt en het welzijn van de patiënt. Bij binnenkomst op een vriendelijke manier ontvangen. De wachtruimte in zo Corona-proof gemaakt dat ik mij ook echt veilig voelde. Zo fijn!!
Ik ben zeer tevreden met Dante Tanden. Ze doen hun werk met passie geen half werk. Ik word altijd goed geiinformeerd en goed geholpen. Je kan er altijd terecht bij spoed of gewone afspraken ze zijn goed bereikbaar.
Wij zijn ontzettend tevreden met ons tandarts, jammer dat ze vertrekt bij dantw tanden
Ik had een afspraak bij monhygiëniste en aansluitend tandarts. Door lang uitstel (Corona en hersenoperatie) had de eerste veel werk (moet nog keer terug). Tandarts was na 5 minuten klaar. Ze zijn allebei betrokken en aardig. Naam tandarts weet ik niet meer (was Chinese).
Ze ging gewoon door met de behandeling van mijn
Bij mijn laatste bezoek bij tandarts Mohtadili zie ik opeens een hele andere tandarts die zegt alleen dat tandarts nu niet aanwezig is. Direct na aankomst thuis komt gelijk een mail ondertekend door praktijkmanager Larissa Kroos dat mijn tandarts Mohtadili vertrokken is en met eigen projecten bezig is met zijn eigen schrijven. Dat is allemaal geen probleem. Wat mij zo bijzonder kwaad heeft gemaakt is dat dat helemaal niet aangekondigd is en de medewerkster die achter de balie werkte die dat die ik had teruggebeld over mijn vraag of if mw. Kroos persoonlijk telefonisch kon spreken over de uitleg, kon dat volgens haar alleen per e-mail en hoewel mw. Larissa Kroos die dat aanwezig was op praktijk is mij niet toegestaan om haar telefonisch te spreken om dit voorval. Medewerkster die mij telefonisch sprak was erg arrogant en had zelfs gezegd dat "zij zelf niet wisten dat tandarts Mohtadili weg was". Direct liegen tegen de klant heet dat. Wel erg toeval dat mail precies achter mijn laatste bezoek komt? Ik overweeg om met mijn gezin andere praktijk te bezoeken, dus 4 klanten weg.
was goed maar men moet wel aan de telefoon goed luisteren naar de mensen
Laatst nog naar mondhygieniste geweest. Elke keer verandert bij wie ik terecht kan. En nu had ik een meid die na een paar uitleg, regel recht regen mij zei ' als het zo doorgaat en jij doet er niks mee, dan wil ik je niet eens helpen'. Zijn dit woorden voor een medewerker van de Dante tanden?? Echt zwaar teleurgesteld in het kwaliteit van service. Ik moet toegeven dat ik nu al op zoek ben naar ren andere tandarts zodat ik zal overstappen. Ik ben een persoon die angst hebt in het verleden. Daardoor ben kk misschien 30 jaar niet naar de tandarts gegaan. 2015 was dat ik me inschreef bij Dantetanden omdat ZIJ goed omgingen met angs patienten. Maar dat was 5 jaar geleden. En nu merk ik, omdat de zaak zo goed draait en ze hebben veel patienten, dat de service en de kwaliteit zeer achteruit gegaan is. Jammer. Maar goed. Binnenkort is het de laatste keer dat ik ingeschreven sta bij Dantetanden.
Dantestraat 470
3076 KV Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.