Ik heb een e-mail gestuurd.
Prima
Snel behandeld
De tandartspraktijk en de tandartsen zijn super. Ze denken met je mee en willen het beste voor je. Maar de mondhygiëniste heeft mij zwaar teleurgesteld door 1 fout van haar!
Angst is een stuk minder omdat er geluisterd wordt.
Mijn ervaring is goed
Ik moest een half uur wachten (met een goede reden) en vervolgens werd ik super goed geholpen!!
Ik ben al 40 jaar niet meer naar een tandarts geweest, omdat ik ziek was van angst ... de veiligheid en vriendelijkheid die me werd gegeven, deed me kalmeren en alles werkte heel goed. het zijn geweldige professionals en ik hoop snel terug te keren, voor de volgende behandeling ... ik zeg niet zonder angst, maar met veel meer zelfvertrouwen, bedankt
Vriendelijk en vakkundig
Mijn ervaring met deze tandarts is , dat je op zich wel goed geholpen wordt,maar ik vind de service minder. De praktijk oogt niet echt uitnodigend en is ook niet altijd schoon. De vriendelijkheid van de baliemedewerkers ligt eraan wie er dienst heeft. De behandeling zelf verloopt wel goed, alleen iedere keer dezelfde op en aanmerkingen zijn af en toe irritant. Hoe goed je ook je best doet op het reinigen van je gebit ,het is nooit goed genoeg. En als je niet goed genoeg verzekerd bent en het zelf niet kan betalen,wordt de behandeling verder niet voortgezet. Want een betaling regeling kennen ze niet.
Over het algemeen goed, als ik bel voor spoed proberen jullie toch in te plannen. Maar als ik een afspraak heb samen met mijn kinderen krijgt ik het gevoel dat we heel gehaast en oppervlakkig behandelt worden en oppervlakkig ipv dat een ieder zijn afspraak tijd krijgt terwijl we ook op tijd zijn voor onze afspraak. Wel heel druk geworden in de zin van als de mondhygiëniste je wil inplannen voor over 3 maanden bv. als je bij de balie afspraak wil maken krijg te horen dat het vol is en dat zodoende word de afspraak later ingepland, geldt zelfde voor de jaarlijkse controle.
Ze houden tekening met alles.
Als iemand die wegens angst voor een langere tijd niet naar de tandarts is geweest werd ik vriendelijk ontvangen. Tandarts en assistente legden alle stappen goed uit voordat er iets gedaan werd, dit gaf mij een goed gevoel. Ik ga nu zonder problemen naar de tandarts toe!
In het verleden kende ik de medewerker die nu momenteel preventie assistente (Tamana) is aan de Dantestraat. Mijn oude preventie assistente werkte er niet meer en zij nam haar afspraken over. Dit is nooit met mij besproken. Toen ik door had dat zij mij ging helpen heb ik gezegd: 'nee sorry ik wil jou niet in mijn mond laten'. En ben terug gelopen naar de balie voor een nieuwe afspraak. Ik heb een erg slecht verleden met haar omdat zij mij zowel psychisch als fysiek meerderen keren heeft bedreigd en gevolgd. Een tijd dat ik liever achter mij laat. Ik vind het dan ook normaal dat ik zo iemand niet in mijn mond laat. Omdat ik haar weigerde en naar de balie liep lachte ze mij uit en liep ook naar de balie, terwijl ze achter de balie stond keek ze mij strak aan. Ik vertelde de balie medewerkster dat ik niet door haar geholpen wilde worden en dat mij nooit is vertelt dat mijn afspraak werd overgenomen door iemand anders. Ik heb ook altijd aangegeven dat ik angstig ben om naar de tandarts te gaan en liever de tandarts of mondhygiëniste in mijn mond laat, hierbij voel ik me op mijn gemak. Zodra het een andere medewerker is wil ik dit graag weten. Terwijl de baliemedewerker mij vertelde dat ik echt bij haar een afspraak heb en de vorige medewerker daar niet meer werkt, begon Tamana mij uit te schelden in de wachtruimte 'Je moet gewoon fucking normaal doen, je bent echt gestoord'. Ik zei tegen haar 'ik ben gestoord?! Je weet donders goed wat je hebt gedaan en dat ik jou zeker niet in mijn mond laat! Lekker professioneel weer dit!' Waarop Tamana zei: 'je bent echt gestoord, idioot' dit gebeurde terwijl de wachtruimte vol zat met meerderen klanten. Ik heb 3 dagen later contact gehad met een mevrouw die verandwoordelijk is voor die vestiging. Ze bood haar excuses aan, en was verbaasd want ze had niks over het incident gehoord. Ze zou met Tamana praten ik heb niks meer gehoord. Tot op heden durf ik niet de praktijk in te komen. En heb van Tamana geen enkel excuus gekregen.
Dokter Kin is de beste tandarts die wij ooit hebben gehad
Je wordt goed behandeld ze stellen je op je gemak en leggen alles uit wat ze gaan doen
Ik was bij de mondhygieniste, was een super lieve zwangere dame. Wens haar veel succes. Zeer zorgzaam!
Gewoon goed
Ik ben uitstekend behandeld Dank u wel
Ik ben netjes behandeld en kreeg goede uitleg.
Vriendelijk, bekwaam. Goede adviezen over mondverzorging
Als er wat is kijken ze altijd om je zo goed mogelijk te helpen top
Echt geweldig hoe vriendelijk en meelevend deze mensen in dit praktijk zijn ik ga noooooit meer naar een andere tandarts als deze, echt een aanrader voor iedereen.
Zij kom t nog al dominant over wil niet luisteren
Goeie hulp
Dantestraat 470
3076 KV Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.