Heel vriendelijk.... je voelt jou op je gemak. Ga zo door! Ps.. Ik zou nog een lijst krijgen via email van de tandarts waarop er staat hoeveel het mij zal kosten voor vullen en schoonmaak. Hopenlijk krijg ik het zo spoedig mogelijk. Fijne dag veder.
Er zijn 3 tandne getrokken bij mijn 9 jarige zoon en iedereen was erg warm, vriendelijk en empatisch. Erg blij mee.
N.v.t
nvt
Ik voelde mij rustig en op mijn gemak bij mijn Tandarts , goede en handige tips meegekregen .
Door een slechte ervaring ben ik jaren niet bij een tandarts geweest en had angst om al mijn tanden te moeten verliezen. Door mijn dochter(met angst) ben ik terecht gekomen bij Joana Vilela. Wat een schat! Zijn nam al mijn angst weg en ik vertrok als een blij ei. Mijn gebit is redelijk in orde. Dus ik kijk uit naar mijn bezoek aan de mondhygiëniste.
n.v.t. zie uitleg in het voorgaande.
Ik zou wel een telefonische terugkoppeling willen Ipv dat mijn kinderen mij alleen vertellen wat ze hebben gedaan.
Ik ben zelf niet geweest maar mijn kleine meid heeft het echt leuk gehad
Was zeer prettig .ze was spontaan en vrolijk legde goed uit wat ze deed.en hoe je dingen beter kan doen. Zeer prettig ervaren
netjes behandeld
Wij zijn heel goed en prima geholpen. Op een leuke manier. Prima tandartsen praktijk. Wij komen er graag nog nooit problemen gehad zolang wij hier zijn als cliënt.
Plaatsen van kroon waar ik erg zenuwachtig voor was, maar totaal overbodig. Rustige uitleg en goede zorg gekregen
Het ontvangst, is warm, met een glimlach, vriendelijk en geruststellend.
Altijd heel vriendelijk en wordt altijd netjes uitgelegd wat ze gaan doen.
Snel en vakkundig geholpen en antwoorden op vragen
Geen angst meeer naar de tandarts te gaan. Altijd met glimlach.
Ik had een hele fijne lieve tandarts, ze was heel geduldig en luisterde goed naar mij. Ik was altijd bang bij tandartsen maar bij haar voelde ik mij erg op me gemak. heel fijn!
Super.
first time when I was at the dentist i was pretty scared. but after some time i went again for a check up it felt as if i had nothing to worry about. cause i knew they would take care of me.
Ik had aangegevendat mijn halve kies weg was, toen ik geholpen werd, werd er een foto gemaakt, gekeken, nog eens gekeken, koudetest gedaan, weer gekeken en gedaan om te vertellen dat de kies getrokken moest worden (iets dat ik al verwacht had) Tot mijn grote verbazing moest ik een nieuwe afspraak maken... een week later!! Ik ben aardig boos. Had dat niet meteen gekunt? Ik moet ook nog eens vrij nemen van mijn werk. Dat kost me extra geld.
Als altijd vinden wij als gezin mondhygiëniste Samira echt vakkundig te werk gaan! De manier hoe er wordt uitgelegd als de behandeling zelf dat zij haar werk doet, geeft ons va begin een vertrouwd en zonder angst gevoel dat we een gezond mondzorg hierdoor krijgen.
Voor mijn eerste keer bij Dante aan de Dantestraat vind ik mijn service en behandeling in 1 keer TOPPPPPP
Prima Naam tandarts weet ik niet meer.
Mijn kinderen worden bij onze elke bezoek zorgvuldig en voorzichtig geholpen! Alle tijd word genomen om ze te behandelen, ze gaan er met alle plezier heen!
Dantestraat 470
3076 KV Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.