Deskundige mensen werkzaam. Als je bijvoorbeeld om 16 uur een afspraak hebt. Dan wordt je ook om 16 uur uit de wachtkamer opgehaald. Medewerkers luisteren goed. Verbeterpunt bij afspraken beugel. Voorbeeld: 2 maart controle gehad beugel. Twee dagen later veertje en draad los. Eerstvolgende plek vrij, 16 maart. Dit is echt te lang.
Ken helaas de naam van de behandelende tandarts(man) en assistente niet maar van mij krijgen ze een 10 met een griffel! Gaatje vullen pijnloos, snel en met veel zorg uitgevoerd.
uitsekend
Alles is altijd in orde en word goed geregeld, aangezien ik vaak gaatjes heb vind ik het jammer dat afspraken voor controles en gaatjes vullen soms later gepland kunnen worden dan ik zou willen. Dat kan ook door corona zijn geweest dus misschien gaat dat nu vanzelf beter.
Er werd bij uitzondering ruimte gemaakt in de planning zodat ik met een gebroken kroon (voortand) toch dezelfde dag nog geholpen werd. Dat was de 2e keer dat ik terug moest gaan ivm dezelfde gebroken tand. Ik moest er voor naar Eibergen rijden maar dat was het voor mij in dit geval zeker waard. Wat ik persoonlijk wel zou willen meegeven is om wat meer ruimte te bieden bij spoed. In mijn geval brak m’n kroon de eerste keer om 17.30u op vrijdagmiddag, net na jullie sluitingstijd. Je wil op dat moment zsm geholpen worden. Voor mij werd dat 3 dagen later. Dat heb ik wel als vervelend ervaren.
Er werd geluisterd naar mijn vragen hoe ik de behandeling wilde
Je wordt goed behandeld ook als persoon
Nette, keurige behandeling en op de afgesproken tijd. Minpunt is dat er bijna bij elk bezoek een andere behandelaar is. Jammer dat behandelingen vaak niet gecombineerd kunnen worden en dat de patiënt voor elke behandeling een nieuwe afspraak moet maken.
Ik ben in Eibergen geweest en werd keurig behandeld
Door angst werd ik op een fijne , rustige manier geholpen.
Mijn ervaringen zijn goed, kundig en correct.
Goed geholpen en werd goed door de behandeling heen gepraat!
Ik ben zeer tevreden over de behandeling. De bereikbaarheid per telefoon is zeer slecht. Ik moet vaak meerder malen langdurig de telefoon over laten gaan , voordat ik iemand krijg te spreken. Dit is erg vervelend. Ik hoop dat hier op korte termijn nog wat aan gedaan kan worden. En een afspraak plannen is ook moeilijk. Ik hoop wanneer jullie in het nieuw gebouw in Eibergen komen te zitten, dit beter is.
Zorgvuldig en snel uitgevoerd
Ik heb moeite met me overleveren aan de tandartsstoel, ben bang dat ik ga hyperventileren. Ik heb de tandarts van tevoren gevraagd of hij alles wat hij doet steeds aan mij wil noemen, voor mijn geruststelling. Dat deed hij zeer zorgvuldig en ik vond het een hele aangename tandartservaring. Als ik ooit een grotere langdurige behandeling zou moeten laten doen, kies ik voor dezelfde tandarts
Mijn gouden kroon liet los. Ik kon de volgende dag bij een andere tandarts dan die ik normaal heb op de lokatie Lichtenvoorde. Ik kon in Eibergen terecht bij de tandarts die de meeste ervaring heeft met gouden kronen. Goed geplakt!ik hoop dat ie weer jaren mee kan. Dank!
Prima praktijk met fijn personeel. Altijd vriendelijk en behulpzaam.
Goede voorzieningen Vriendelijk en kundig personeel Prettig digitale herinneringen aan afspraak Aandachtspunten: Informatieverstrekking door zorgprofessional suboptimaal door gebrek aan shared decision making; Afspraak inplannen duurt (te) lang aan de balie Overweeg beeldscherm in wachtruimte in te zetten voor psycho educatie tandheelkundige mondzorg Overweeg meer huiselijkheid in de praktijk, dit om de beleving en de evt spanning bij een pt zoveel mogelijk te optimaliseren
Goed!
Aardig en deskundig
We worden goed begeleid in moeilijke situatie's. Er is veel mogelijk.
Als er een afspraak voor een gaatje gemaakt moet worden dan kan dit niet eerder dan over 3 maand. Ook als er een foto is gemaakt en je hebt meerdere gaatjes dan worden hier meerdere afspraken voor gemaakt terwijl dit ook wel met 1 afspraak kan maar dan kunnen er meerdere kosten doorberekend worden
Als je snel een afspraak wilt maken voor bijvoorbeeld een gaatje dan kan de afspraak pas over 3 maand. Ook als er na een foto afspraken voor meerdere gaatjes gemaakt moet worden dan moet de patiënt hier meerdere keren voor langs komen zodat er meerdere keren kosten kunnen worden gefactureerd.
-
Als ik een afspraak wil maken voor bijvoorbeeld een gaatje dan kan dit niet eerder dan 3 maand later. Dit moet toch niet de bedoeling zijn. Als er gaatjes geconstateerd zijn worden hier meerdere afspraken voor gemaakt terwijl dit ook wel in 1 keer afspraak kan. Zo kunnen bij meerdere afspraken er weer meer kosten worden doorberekend.
Eschpark 9
7131 TG Lichtenvoorde
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.