-
Aanbevelen?
Ja
-
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
N.v.t.
-
de termijn voor het maken van een afspraak
N.v.t.
-
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
-
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
N.v.t.
-
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
-
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
-
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
-
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
-
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
-
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
-
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
-
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
-
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
-
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
N.v.t.
-
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
-
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
-
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
-
Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld?
N.v.t.
-
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Nee
-
Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)
tandarts
-
Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid?
nee
-
Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
ja