Klein min puntje voor een half uur wachten met een zeer pijnlijke ontstoken kies , maar als vervanging voor tandarts B.J. Tuik ben ik snel en heel vriendelijk geholpen .
Fijne benadering, ook naar mijn 6jarige dochter
Word goed en vriendelijk geholpen. Loes is begrijpend en denkt met je mee.
niks op aan te merken
Met een klacht aan mijn kies kwam ik bij tandarts Loes. Ik werd rustige en vriendelijk benaderd, kreeg goede uitleg over een mogelijke behandeling, ik werd gevraagd daar zelf in mee denken. En hoe het vervolg mb.t. de kies waar ik last van heb eruit zou kunnen zien is ook goed met mij besproken. Heel plezierig allemaal!
Kon snel een afspraak inplannen en een fijne behandeling bij de assistent gehad Met een uitgebreide behandeling en advies.
Ik heb het gevoel bij een zeer deskundige tandarts geholpen te worden.
Afspraak 8 juli: Voelde me vrij mijn vragen te stellen, had niet het gevoel dat er iemand op me neerkeek (tijdens afspraak voorafgaand aan deze wel het geval). Voelde me met respect behandelt. Weet haar naam niet meer van deze prettige tandarts (donkerblond met een pril). Degene met blonde kleine krullen was erg onprettig
Vriendelijk benaderd voel me op mijn gemak daardoor. Tandarts met ambitie. Stimuleert dat mensen goed voor hun gebit zorgen en ze trots op hun gebit zijn..Er als je wilt kun je meedoen a an het tandenstoker project.
Zover een bezoek aan de tandarts leuk kan zijn was mijn bezoek leuk. Ik was wat gespannen door slechte ervaringen bij mijn vorige tandarts. Maar door de persoonlijke benadering van mijn nieuwe tandarts voelde ik mij begrepen en op mijn gemak. Terugkijkend: erg blij dat ik de stap heb genomen en van tandarts ben veranderd.
Ze besteed genoeg tijd voor patient
Tandarts Loes als persoon is erg fijn. Geduldig, vertrouwd en erg vriendelijk. Zeker voor kinderen is ze fantastisch. Echter de verschillende telefoongesprekken met assistentes verlopen niet fijn. Door verschillende medewerkers word ik onvriendelijk te woord gestaan.
Goede ervaring
Prima tandarts. Legt goed uit. Verdoving goed gepolst en voldoende gegeven. Goed met kinderen
Erg professioneel op een leuke verzorgde locatie. Er werd goed en duidelijk advies gegeven en tijdens de behandeling werd er uitstekend gecommuniceerd met de patiënt.
Wij als gezin zijn erg blij met de overstap naar tandarts Loes. Ze is erg aardig en geeft op een rustige duidelijke manier kundige adviezen.
Was uiteindelijk maar 10-15 minuten in de stoel, en er werd zorgvuldig maar systematisch te werk gegaan
Het zou best eens gevraagd kunnen worden of de patient al dan wel of niet een behandeling wil, gezien hij zelf de kosten daarvan moet ophoesten. Zo kan een controle ineens 30-40 euro duurder worden door een foto. Verder geen bezwaar tegen de kwaliteit van de controle.
Mijn eerste afspraak vond plaats in corona tijd. Dan gaat alles natuurlijk een beetje anders. Ik vond de tandarts vriendelijk en professioneel. Wel iets afstandelijk. De assistente die erbij was vond ik heel vriendelijk wat ik erg fijn vond. Ik houd er helemaal niet van om naar de tandarts te gaan namelijk. De dag daarna had ik een afspraak met de mondhygieniste. Dit was een minder fijne ervaring. Ik ben wel eens eerder bij de mondhygienist geweest en daar legden ze alles heel goed uit en waren ze vrij voorzichtig. Ik vond deze mondhygieniste wat ruw te werk gaan. Wat ik ook jammer vond is dat ze geen overzicht geven van de kosten. Ik heb geen tandartsverzekering en ik schrok me rot van de rekening. Ze namen namelijk een overzichtsfoto en deze was prijzig. Dat mocht van te voren wel even worden gezegd.
Snel, efficiënt en vakkundig geholpen. Wel merk ik dat de praktijk commercieler wordt.
Goede tandarts, zeggen wat ze gaan doen dn stellen je gerust. Vaste gezichten. Ze nemen ook de tijd voor je als je vragen hebt. Hele fijne tandarts.
Deze praktijk deugt niet. Ik ben al 2 x met erge pijn weer naar huis gestuurd. Ik he op Google een slechte review gegeven en daarna kreeg ik email dat ik bij hun niet meer welkom te zijn als patiënt. Wil je een goede tandarts sla deze praktijk dan zeker over. Slechte service geen duidelijk behandel plan en je word als vuil behandeld. Mijn advies zoek verder deze deugt niet.
In de praktijk ervaar ik door tandarts Loes een prettige persoonlijke benadering. Het geheel is echter soms chaotisch. Hieronder heb ik de hygiëne als negatief beoordeeld. Dit heeft niet te maken met de dagelijkse gang van zaken maar het feit dat er tijdens de corona periode door de assistente geen mondkapje werd gedragen en dat ze gewoon boven me stond te praten en veel te dichtbij kwam.
Toen ik in de praktijk kwam is er een kies getrokken, wat heel slecht is genezen. Ik ben een angstige patiënt en deze ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik nog banger ben geworden. Er was geen begrip vd tandarts, ben meerdere keren terug gegaan maar voelde mij er niet veilig onder. Later ben ik in de praktijk geholpen door een andere tandarts en dat ging wel goed. Helaas is zij weg nu, erg jammer.
Afspraken worden te vaak verzet. Onze laatste afspraak is zonder overleg met ons gewijzigd, waardoor wij die afspraak gemist hadden. Er werd erg gemakkelijk aangenomen dat de fout bij ons lag en daar werd ook na meerdere telefoontjes stug aan vastgehouden. We kregen zelfs meteen een factuur wegens 'niet nagekomen afspraak'. Het was helaas onmogelijk om Loes zelf te spreken te krijgen. Na het sturen van een uitgebreide mail, wat mij veel tijd heeft gekost (ook mijn tijd is kostbaar!), om duidelijk te maken dat de fout niet bij ons lag, hoefden we uiteindelijk de rekening niet te betalen. Los van dit vervelende voorval is Loes een prima tandarts, heel vriendelijk, geduldig en goed met kinderen. Een betere telefoniste is echter een noodzaak wat mij betreft. Als klant kun je in zo'n situatie geen kant op namelijk, tenzij je dus bereid bent er veel te veel tijd in te steken. Ik zou een klantvriendelijker telefoniste aannemen. Desondanks verdient Loes wat mij betreft wel aanbeveling, want zij is gewoon een goede tandarts.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.