Kleine tip: volgens corona richtlijnen staan de stoelen in de wachtruimte te dicht bij elkaar
Altijd goed. Ik was zo bang nu niet meer.
Tandheelkunde Loes biedt uitstekende mondzorg. Je merkt aan alles dat ze altijd proberen het beste te doen voor je gebit. Elk consult gaat zeer zorgvuldig, ze denken met je mee. Ze zijn actief op het gebied van preventie, niet alleen als je in de stoel zit, maar ook met gevraagd en ongevraagd advies. Ik ben al een aantal jaren bij deze praktijk. Als u een tandarts zoekt in Groningen beveel ik u deze van harte aan!
Ik ga nu gewoon naar de tandarts,zonder dat ik een week van te voren zenuwachtig ben.dus houden zo.
Ik ben vriendelijk ontvangen en deskundig en met zorg behandeld
Deskundig, veel uitleg. Goede communicatie.
Loes legde alles goed uit en deed niks voor dat ze het aankondigde. Verder gaan ze zeer hygiënisch te werk.
Kort, zakelijk, met afstand maar emotionele nabijheid
Vriendelijke tandartsen praktijk. Houden rekening met angstige patiënten.
Kuerig eerlijk bdhandeling
Leuke praktijk. Fantastische Tandarts en vriendelijke assistenten.
vriendelijk personeel met een luisterend oor.
Was bij d ed mondhygiënist goede uitleg toonde begrip ook voor de situatie.
Geeft duidelijk uitleg als er iets moet gebeuren aan je gebit. Zij is erg begripvol en erg vriendelijk.
Prettige behandeling goede sfeer.
rustig en meedenkend
Er wordt altijd uitgelegd en prima werk gedaan.
Zowel bij de tandarts als de mondhygieniste ben ik tevreden, ik kom 1x per jaar vanwege mijn sterke gebit bij de tandarts. Ook bij ik 1x per jaar naar de mondhygieniste. Ik vind het een service dat de afspraken nu op 1 dag zijn gepland voor mij. Verder krijg ik een handmatige tandsteenverwijdering, omdat ik constant water in mijn mond heel vervelend vind. Dat vind ik ook een hele goede service, waar ik heel blij mee ben.
Technisch zeer kundige tandarts en prettig in de omgang.
Altijd prettig geholpen, goede uitleg en geen overbodige (be)handelingen
vriendelijke mensen, altijd geduldig en vertellen wat er gaat gebeuren wat heel fijn is
Gewoon goed
er gaapt mn groot gat tussen de bejegening door tandarts loes, die vriendelijk en attent is en de assistente die je soms moeilijk verstaat/begrijpt en zegt dat je maar n afspraak moet maken om t antwoord op n simpele vraag te krijgen. n (volledige) begroting krijgen was ook n crime. vind t lastig dat de rekeningen niet bij de ziektekostenverzekeraar worden ingediend, maar dat je die zelf moet betalen en dan daar kunt declareren.
Goede deskundige tandarts. Verder zou fijn zijn als het van te voren wordt verteld wat wel en wat niet door de verzekering wordt vergoed zowel voor volwassenen als voor de kinderen. Voordat je aan een behandeling begint. Dan kun je tenminste rekening mee houden en niet dat t later onverwachte rekeningen nog moet betalen.
ondanks de bouwwerkzaamheden ben ik goed geholpen. Wel merk ik dat ik steeds andere gezichten zie, meer of minder bekend.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.