super nauwkeurig personeel. Heel betrouwbaar! Heel netjes werkend! Ik ga er heel graag naar toe omdat ik veel vertrouwen heb in de zorgvuldigheid van het personeel!
Tandarts Loes is prettig en scoort boven de 6. Door de mondhygiënist valt de totaals ore lager uit. De mondhygiënist is duur, loopt altijd uit en is mist zelfreflectie.
wordt altijd goed uitgelegd wat er gebeurt
Tandarts en mondhygiëniste houden goed rekening met wensen en angsten van patiënten
Topvakvrouw die Loes
mm
Mijn moeder is vandaag op 25-11-2019 op bezoek geweest bij Tandheelkunde Loes voor haar periodieke controle. Deze review is namens haar ervaring in de praktijk. Ze werd respectloos behandeld omdat ze zogenaamd haar factuur van 1 jaar geleden niet heeft betaald en dat ze het voorleggen bij de incassobureau als ze het niet betaald, ze heeft de bedrag toch maar betaald en vroeg mij of ik deze factuur had vergeten te betalen. De factuur is van 08-11-2018 de betaling had ik gedaan op 08-11-2018...! Als reactie op hun betalingsherinnering na 1 maand stuurde ik het betalingsbewijs, ik kreeg heel kort door de bocht te horen ja u heeft de declaratienummer vergeten vandaar dat we hem niet zagen.... Wat dus niet klopt want die stond gewoon correct vermeld. Maar goed na dik 1 jaar werd ze dus bij de balie vandaag zowat geforceerd om het te betalen anders werd het voorgelegd bij de incassobureau. Ze moest ook haar periodieke controle bedrag van vandaag gelijk betalen wat ruim 14 dagen de tijd had. Ik zou zeggen neem afstand van deze praktijk ik vertrouw het niet, je word er niet met respect behandeld.
De laatste twee jaren angstig behandelingen ondergaan door tandarts Loes en een collega, het leidde haast niet anders dan dat ik beoogde een puinhoop werd! Heb er een trauma aan overgehouden! Mijn vertrouwen in een tandarts is zo goed als weg!!!
Het maken van de afspraak via e-mail ging niet goed. Ook telefonisch ging het in eerst instantie mis. Veel moeite moeten doen om de afspraak te plannen. Goed geholpen, maar de gegeven informatie was in eerste instantie niet helemaal duidelijk. Daar moest ik zelf op doorvragen. Verder leek de mondhygieniste wat ongeduldig en gehaast. Er werd geen rekening gehouden met de pijn die de behandeling opleverde. Het was fijn geweest als dat van tevoren was aangegeven en dat er tijdens de behandeling een mogelijkheid was geweest om dat aan te kunnen geven. Er viel een instrument op de grond, dat zonder schoon te maken weer werd teruggezet en later (wel met een schoon opzetstukje) weer werd gebruikt.
Vriendelijk en correct!
Tijdens de wortelkanaalbehandeling is een vijltje afgebroken. Dit kwam denk ik door ongeduld. Het is een lange, intensieve behandeling voor een tandarts denk ik. De scherpte ontbrak wat had ik het idee, waardoor dit gebeurde. Bij de volgende wortelkanaalbehandeling was er weinig communicatie. De behandeling was weer mislukt omdat het vijltje er niet uit ging. Nu moet ik naar een specialist, met nog steeds tandpijn en ontsteking. Tip: schoenmaker blijf bij je leest in dit geval. Er zijn niet voor niets specialisten. Doorverwijzing had u en mij duidelijk minder zorgen opgeleverd.
Betrof een controle ik had geen gaatjes was dus snel weer buiten na dit rendez-vous met de onbekende tandarts.
Volgens mij was het de mondhygienist en niet preventie assistent (kleiner, blond haar). Was vooral pijnlijk. Heb jk anders nooit last van. Vond ik onprettig. Mijn onderlip zat meerdere keren klem tussen mijn tanden en haar hand, pijnlijk! Daarnaast niet passende uitspraken. Stelde een vraag over tandsteen naast mijn kiezen, kreeg als antwoord: kan niet, zit tussen uw oren. Bleek later toch tandsteen te zijn. Verder uiterst nauwkeurig, maar bij volgend bezoek ga ik dit wel aangeven. Wil geen onnodige pijn
Omdat ik een angstige patient ben stelt ze me op mn gemak en luistert aandachtig , ze legt goed uit wat ze gaat doen en hoe het kan gaan voelen en wat normaal is en niet normaal
Op een fijne, rustige en deskundige wijze geholpen.
Sinds 2 jaar zijn wij als gezin bij deze tandartspraktijk. Het team komt over als kundig en vakbekwaam. Communicatie is voor ons altijd laagdrempelig en prettig geweest. De tandartsen gaan goed om met kinderen. De praktijk besteedt veel aandacht aan preventie.
De tandarts is goed.
Vriendelijk, zorgzaam en zorgvuldig.
Vriendelijk, kundig, kleinschalig
Zorgvuldig, professioneel, behulpzaam, vakkundig.
Bij het laatste bezoek miste ik Jolanda maar dat is prima opgevangen
fijn
zorgvuldige en zeer klantvriendelijke praktijk
Geruststellend, eerlijk, meedenkend, betrouwbaar, gepaste interesse en vriendelijk
Goed geholpen en duidelijke informatie. Alle vertrouwen in tandarts Loes.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.