
Netjes, toegankelijk en punctueel.
ik ben een tevreden klant
Uiterst deskundig inzake de gebitsbehandeling in technisch opzicht. Verbeterpunten naar mijn smaak: - röntgenfoto's maken (soms mislukt dit, terwijl ik toch muisstil lig en moet dit opnieuw OF de te fotograferen tand staat er maar half op). Röntgen kan kanker veroorzaken, dus nul fouten maken of anders bijscholen. - Hoogte-instelling hoofdsteun: ik heb last van allergische rhinitis waardoor neusslijm rond de huig blijft plakken. Dus graag hoofd wat meer naar voren en dan de stoel als geheel wat lager. Volautomatische afzuiging geen succes. Gevoel te stikken door teveel slijm + boorwater + speeksel dat rond de huig blijft hangen.
Bij een reguliere controle bij de tandarts blijken afwijkingen over het hoofd te zijn gezien Bij klachten ( kiespijn) even later wordt de klacht toegeschreven aan verkoudheid. Dat kon niet want ik had eerst kiespijn en later verkouden. ( mijn PCR test was negatief) Na flink aandringen werd er toch verder gekeken en een foto gemaakt. Er bleek een flink gat te zitten waar een wortelkanaal behandeling voor nodig is. Behandeling moet nog. Waarschijnlijk moet ik totaal 2 maanden wachten. Onacceptabel lang voor zo iets De mondhygiëniste is wel goed. De tandarts .
Ik moet nieuwe kronen. Ik zag er ontzettend tegenop. Ik heb nu 2 behandelingen gehad en tot nu toe ben ik heel tevreden. Ik krijg goed advies, compleet met 3d foto's zodat ik van te voren al kan zien hoe het gaat worden. Zeer kundige tandartsen en fijne assistentes. Heb geen pijn gehad en er wordt alles aan gedaan om het hele plan zo snel mogelijk uit te voeren. Ik heb dus alle vertrouwen in de komende behandelingen en kijk uit naar het eindresultaat!
In de afgelopen behandeling zijn, zoals u bij mij weet, twee frames, 1 voor onder en 1 voor boven geplaatst. Dat ging heel vlot en gemakkelijk. In de eerste dag er na had ik er links onder wat pijn van. Daarna was dat over en zijn de frames onder en boven pijnloos te plaatsen en heel geriefelijk. Voor zover nodig, o.a. om mijn echte tanden te kunnen poetsen, zijn de frames ook heel makkelijk te verwijderen en ook weer te plaatsen. Ik heb nergens meer last van! Hartelijk dank vooralsnog. Vriendelijke groeten, Elske Kramer.
Het enige minpuntje is de bereikbaarheid. Nu met je op een bepaald tijdstip bellen. Communicatie via mail is niet toegestaan. Voorstel; Bellen mogelijk maken van 09.00-17.00 uur Mailen toestaan.
Lekker languit in de stoel tot je er weer uit mag...
Mondhygiënist komt mij altijd wat haastig over. Soms twijfel ik aan haar zorgvuldigheid maar ze is niettemin bijzonder vriendelijk. TANDARTS prima behandeling, zachtaardig en zorgvuldig. Geen centje pijn gevoeld. Zeer tevreden.
Wat mij betreft mag de receptionist/telefonist een hartelijk welkom toeroepen aan de binnenkomende cliënten
behandeling was goed en op tijd
Zeer te vreden over de behandeling van de mondhygiënist.
zakelijk, professioneel maar toch empathisch
vlot en correct.
netjes behandeld, waar uitleg gevraagd is werd het gegeven. gebit nauwkeurig geinspecteerd.
Prima geholpen en op tijd. Weet bij tandarts niet van te voren wie we hebben. Hebben voorkeur voor Owsiejko hij is vriendelijk dan Mariska
goed
Goede ervaring
Goed. Kundige sociale mensen.
Goed en vriendelijk
Correcte behandeling vriendelijk ontvangen
Top
ook goed
Goed
Goede en deskundige behandeling.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.