
Lieve medewerkers, maar doordat de ortho er maar 1 keer per maand is, heeft mijn kind onnodig lang een beugel. Als je net op die datum niet kan, is de volgende optie pas een maand later. Als dit van te voren bekend was geweest, hadden we nooit voor deze ortho gekozen en overstappen is geen optie.
Ze komen hun afspraken niet na en geven je onjuiste informatie en houden informatie achter over kosten, vergoeding enz. En ze komen ook niet met een oplossing. Niet klantvriendelijk. Ik ga hier nooit meer naartoe.
Keurige behandeling met als enige minpunt dat ik een afspraak had voor 40 minuten maar ik stond na 20 minuten weer buiten. Volgens mij heb ik wel voor 40 minuten betaald!
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Helaas is uw review anoniem dus kan ik uw declaratie niet nakijken. Zou u ons een email willen sturen t.a.v. Sharon met uw naam en geboortedatum zodat ik dit voor u kan nakijken? Want als dat het geval is, dan kan dat uiteraard niet de bedoeling zijn. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Goede zorg, aandacht voor de patient
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Goed
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Keurig op tijd voor mijn afspraak. Kennelijk liep het wat uit want moest 10 minuten wachten in de wachtkamer. Kan gebeuren dacht ik. Vervolgens zei de mondhygieniste dat ik 9 minute te laat was. Dat had ze op haar pc gezien??? Dus had ze geen tijd voor een behandeling en heeft de helft maar gedaan. Of ik morgen opnieuw terug wilde komen. Dacht het niet. Vond het een vreemde gang van zaken. De assistentes achter de balie, zij doen het overigens keurig, heel vriendelijk en behulpzaam, bevestigden overigens dat ik op tijd was. . Over de tandarts wel tevreden.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad. Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren. Het kan zijn dat ons systeem wat vertraging had waardoor het later zichtbaar was in haar kamer. Hier hebben we de afgelopen weken wel vaker melding van gehad en wordt onderzocht. Echter kan het wel zo zijn dat ze te weinig tijd had om uw hele gebit in één keer te reinigen waardoor ze u heeft gevraagd om een vervolg afspraak te maken. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Door mijn angst voor tandartsen was ik al een aantal jaren niet geweest. Maar had veel last dus ik moest die stap zetten. Was zo gerustgesteld daar in die stoel door de medewerker dat ik aan het einde van de behandeling vroeg "was dat het?" Heb nog een lange weg te gaan als ik nog wat tanden over wil houden, maar die volgende stappen ga ik bij deze tandarts wel nemen.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat ontzettend leuk om te lezen dat u het vertrouwen in de tandarts weer heeft teruggevonden bij ons. Hier zijn we super dankbaar voor. Laten we samen gaan werken aan een goede en gezonde mondgezondheid. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Voor de deur parkeren en snel geholpen
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Wij doen ons uiterste best om de wachttijd zo kort mogelijk te houden. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
goed
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Prima deskundigheid, maar helaas naar mijn gevoel wel duur. Ik denk dat ze zeker kijken naar wat ze maximaal kunnen facturen per klant...
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons maar wel jammer om te lezen dat u het gevoel heeft dat wij u maximaal met kosten belasten. De tarieven in de mondzorg zijn wettelijk vastgelegd door de nZa. Wij factureren niets wat wij niet gebruiken tijdens een behandeling. Wij werken juist zo transparant mogelijk. Mocht u toch nog vragen hebben over uw begrotingen of over kosten, mag u die natuurlijk altijd stellen aan uw behandelaar of de receptioniste. Wij leggen u graag uit waar de begroting of de kosten op gebaseerd zijn. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ondanks m'n jarenlange angst voor tandartsen kom ik hier nu zelfs met plezier. Rust en persoonlijke aandacht hebben me veel vertrouwen gegeven in deze praktijk.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten en wat fijn om te lezen dat wij u van uw angst hebben afgeholpen! Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Tevreden
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw compliment. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Alle medewerkers creëren een rustige professionele atmosfeer, waardoor mijn gevoel van angst in vertrouwen is omgeslagen.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw compliment. Wat ontzettend fijn dat wij uw angst weg hebben genomen en dat hier vertrouwen voor in de plaats is gekomen. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Goed. Kon snel terecht na aanhoudende pijn, bij een eerdere tandarts was na het vullen van een kies, teveel druk ontstaan (afwerking vulling was niet zorgvuldig gedaan), hierdoor ervaarde ik constante drukpijn bij activiteit en inactiviteit. 3 keer was scheepsrecht. Zonder bijkomende kosten klacht verholpen.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat wij u snel van uw klacht af hebben kunnen helpen. Uiteraard wanneer iets onder garantie valt, helpen wij u zonder extra kosten. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Alle Tandartsen in deze praktijk zijn geweldig, vrolijke, geduldig!! elke keer als ik met mijn dochtertjes kom, hebben ze een glimlach voor ons .. Konstantinos en Oylum zijn twee liefhebbende tandartsen,werken goed met veel passie,met echt attent en lief assistenten!!! Mijn dochter wordt gevolgd ook door Ortho Raoul en Paloma tja, wat kan ik zeggen?zijn twee engelen !! En niet praten over de meiden receptioniste omdat ze zijn altijd super aardig met heel veel geduld !!
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Ik kan niet anders dan deze review lezen met een glimlach van oor tot oor. Ontzettend bedankt voor uw mooie woorden. Ons team doet z'n werk met veel plezier en dat zie je ook terug. Uw review is enorm waardevol voor ons. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Te commercieel, geen passende oplossing voor de pijnklachten na de behandeling.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze praktijk. Helaas is uw review volledig anoniem waardoor ik niet kan inzien wat voor naklachten u had en wat de tandarts u precies heeft aangegeven of wat er precies aan de hand was. Bij sommige behandelingen, bijvoorbeeld een wortelkanaalbehandeling is napijn normaal. Dit kan ongeveer 5 dagen aanhouden en dan wordt er inderdaad pijnstillers geadviseerd. Mocht het om iets anders gaan, zou ik u willen vragen om ons te mailen met uw naam en geboortedatum t.a.v. Sharon zodat ik hierin kan duiken en hierop terug kan komen voor u. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Mijn eerste keer bij de praktijk. Er werd voorgesteld om foto's te maken maar onduidelijk gesproken over overzicht foto's of kleine foto's. Tegengestelde dingen werden gezegd. Werd ook niet echt geïnformeerd over de kosten die ik kon verwachten dus de rekening achteraf was nog al een klap. Bij het maken van de foto werd ik ook nog al onduidelijk begeleid.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat jammer om te lezen dat u geen goede eerste indruk heeft gehad van onze praktijk. Communicatie is erg belangrijk voor ons en zoals ik in uw review lees, zijn wij hierin ernstig te kort geschoten bij u waarvoor mijn excuses. U schrijft dat er tegengestelde dingen werden gezegd. Dat vindt ik vreemd en zou ik graag willen ophelderen voor u. Zou u mij een mail kunnen sturen naar: [email protected] t.a.v. Sharon zodat ik met u mee kan kijken? Ik hoop van u te horen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik meer dan tevreden over mijn bezoek aan mondzorg centrum Rotterdam
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
De behandeling gebeurde orcies zoals van, te voren was verteld. Afspraken kloppen. Men zegt wat ze gaan doen, en doen wat ze zeggen.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Voor mijn daadwerkelijke behandeling moest ik een nieuwe afspraak maken. Onmiddellijke behandeling had m.i. mogelijk geweest.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw feedback. Helaas is het niet altijd mogelijk om bij een consult direct te behandelen. Dit heeft te maken met de tijd die gereserveerd is voor uw afspraak. Soms kost de behandeling die nodig is meer tijd dan er is gereserveerd en dan dient hier een nieuwe afspraak voor gemaakt te worden. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Mijn ervaring is altijd goed.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Fijn om te lezen dat u altijd tevreden bent over ons. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
mijn kinderen hadden de halfjaarlijkse controle
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Tevreden over de behandelingen, uitleg en adviezen
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Iedereen was suppper lief en behulpzaam.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons team. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Did not get a delailed quote and had to pay up above medical aid rates
Thank you for your review. We really appreciate that. With this you can help improve our services and help other patients with their search for a dentist who meets their needs. I'm sorry to read that you did not receive a budget beforehand from our dentist. I will tell Oylum to make sure she makes an budget beforehand. You also say you needed to pay above medical aid rates. That's not possible as all prices are set by law. Can you tell me where you got the feeling you needed to pay more? I really want to know what kind of costs that may be. Unfortunately all our reviews over here are anonymous so it's not possible for me to take a look in your file. If you would like me to check it for you, you can send us an email to: [email protected] t.a.v. Sharon Sincerely, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Heer Bokelweg 216
3032 AD Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.