
Vriendelijke bejegening, duidelijke uitleg.
Vriendelijke bejegening, duidelijke uitleg.
vriendelijk personeel.
Goed
Goed
Goed
Goed
Ik heb een tandartsbezoek telkens uitgesteld. Maar dat kon ik niet langer volhouden vanwege de pijn die ik kreeg. Ik werd heel snel tussendoor tijdelijk geholpen om in ieder geval van de pijn af te zijn. En daarna met een volledige behandeling die erg goed werd gedaan en waar geduldig met mijn angst voor de tandarts werd omgegaan. Kortom ik ben heel erg tevreden en ik ga blijven komen.
Ik heb een tandartsbezoek telkens uitgesteld. Maar dat kon ik niet langer volhouden vanwege de pijn die ik kreeg. Ik werd heel snel tussendoor tijdelijk geholpen om in ieder geval van de pijn af te zijn. En daarna met een volledige behandeling die erg goed werd gedaan en waar geduldig met mijn angst voor de tandarts werd omgegaan. Kortom ik ben heel erg tevreden en ik ga blijven komen.
Ik heb jarenlang last gehad van angst, en die is hier volledig weggenomen! Ook het feit dat de kaakchirurg en mondhygieniste gewoonop de praktijk werken heeft mij enorm geholpen.
Ik heb jarenlang last gehad van angst, en die is hier volledig weggenomen! Ook het feit dat de kaakchirurg en mondhygieniste gewoonop de praktijk werken heeft mij enorm geholpen.
Alleen maar fijne ervaringen bij MZCR.
Alleen maar fijne ervaringen bij MZCR.
Heldere uitleg en zorgvuldige behandeling.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Prima zo
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Bij een bezoek aan de tandarts word ik altijd vriendelijk geholpen.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
tot nu toe was ik altijd tevreden met de uitgevoerde behandeling en ook met de controles
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u altijd tevreden bent met onze praktijk. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik heb de laatste 2 afspraken bij Jessie Keijzer als zeer teleurstellend ervaren. Zo heb ik eenmaal voor niets verlof op moeten nemen voor een afspraak en werd ik bij aankomst terug naar huis gestuurd omdat mijn bitjes nog niet af waren. Vervolgens zou ik dezelfde week op de vrijdag gebeld worden om langs te komen. Dit is ook niet gebeurd en heb ik zelf moeten bellen na een paar dagen. En gisteren wederom een afspraak gepland staan bij Jessie, maar was ze niet aanwezig en ben ik ook niet afgebeld. Ik heb toen van de receptioniste de bitjes en kit in mijn hand gedrukt gekregen en als ik vragen had kon ik bellen. Geen enkele instructie en of uitleg over de bitjes. Ook niet kunnen passen en beoordelen met Jessie of ze goed zitten. Kortom belachelijke slechte service en communicatie. Super teleurstellend. Onnodige verlofuren van werk moeten nemen, parkeerkosten gemaakt en het fatsoen niet om zelf even contact op te nemen of het goed te regelen!!!
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Ik wil u mijn excuses aanbieden. Zoals ik hier lees is er niet gehandeld zoals wij dat graag zouden zien en kan ik me uw frustratie goed inbeelden. We hebben wat problemen gehad met de leverancier van de bleekbitjes qua levering de afgelopen maanden. We zijn recent over gestapt van tandtechnieker om dit soort zaken te voorkomen. Het is absoluut niet de bedoeling dat u voor niets naar ons toe komt. Betreft het ophalen van de bleekbitjes zonder controle of deze goed zitten, daar ben ik het zeker met u eens. Dat is niet de bedoeling. Ik zal n.a.v. uw review zeker in gesprek gaan met Jessie om te vragen hoe dit zo heeft kunnen gebeuren en waarom die opdracht is overgedragen aan de receptioniste. Ten slotte wil ik u bedanken voor het schrijven van deze review. Enkel door dit soort zaken kenbaar te maken kunnen we hier wat aan veranderen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Er wordt rekening met je gehouden als je angstig bent. Ik vind de tandarts en de Mondhygiëniste geduldig & kundig
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ze zijn suppper lief en aardig
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw lieve woorden en vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Heb zowel bij de tandarts als mondhygienste als orthodontie goede ervaringen. Superaardig, goede communicatie en proffesioneel.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze praktijk. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ervaring Goede
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Voor altijd 2 nachtbeugels krijg.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw feedback. Dat waarderen wij zeker. Vervelend om te lezen dat u nooit goed geïnformeerd bent over het eindstation van uw beugel. Ik zal dit zeker meenemen naar het ortho team. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ze nemen de tijd om je goed te informeren over je behandelingen/ tandverzorging. De behandelingen worden met geduld en voorzichtigheid uitgevoerd vooral als je geen fan bent van de tandarts stelt dit enorm gerust. Gezien tandartskosten nu grotendeel buiten de zorgverzekeringen vallen houden ze ook rekening met het kostenplaatje en ook hierover krijg je voldoende informatie. Ze doen daarbij het nodige en zijn hier ook eerlijk over.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw feedback. Wij doen altijd ons uiterste best om goed mee te denken in oplossingen. Vaak zijn er meerdere behandelmogelijkheden die we dan allemaal bespreken en waaruit we samen tot een passend behandelplan komen. Wij vinden het belangrijk om samen te werken en samen te zorgen voor een goede mondgezondheid. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik ben de laatste keer alleen bij de mondhygenist geweest. Zij is heel aardig, persoonlijk en werkt ontzettend netjes. Ben daar heel blij mee.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten over onze mondhygiëniste. Ik zal dit zeker aan haar doorgeven. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Heer Bokelweg 216
3032 AD Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.