
Uitstekend.
Ik ben zeer tevreden
Ik ervaar deze tandartsen praktijk als professioneel met zeer kundig personeel en heb tot nog toe geen klachten.
Alles word zeer goed uitgelegd, je weet waar je aan toe bent! Helaas is de geadviseerde termijn van zo snel mogelijk terug voor grondiger behandeling welke door een andere mondhygiënist uitgevoerd moet worden niet zo snel mogelijk maar 7 maanden later. Ik zal hierdoor uit moeten kijken of ik ergens anders sneller geholpen kan worden.
Onze dochter vindt het steeds erg spannend om bij de tandartspraktijk te komen. Omdat Wissal een nieuw gezicht voor haar was, duurde het ontdooien even. Ze hield daar goed rekening mee, stelde onze dochter op haar gemak en kon op een speelse manier de vertrouwdheid met de tandartsstoel en instrumenten vergroten.
Ik kan daar als nieuwe klant en de tandarts hebt goed gekeken naar mijn gebit en uitgelegd wat er mee aan de hand is en wat het vervolg is Ik ben tot nu toe erg tevreden
Ik heb geen tandverzekering, en ik betaalt 166 euros. Maar ik denk dat verzekring niet nodig is als ik een keer per jaar bezoek.
Ik ervaar bij binnenkomst tot het verlaten van de praktijk, een vriendelijke en een professionele sfeer.
Altijd goed geweest, personeel is heel behulpzaam en beantwoorden al mijn vragen, daarbij denken ze met je mee.
Lief en geduldige tandarts, die je op je gemak stelt tijdens de behandeling. Tandarts neemt echt de tijd voor je.
Deer tevreden
27 euro factuur voor een verwijsbrief die ik opgehaald heb naar de kaakchirurg... Bizar.
:-)
Ik ben goed behandeld door mevrouw Daqiq. Zeker een aanrader.
Geode
De 1 st keer bij karel tandarts, heel veel geduld met mijn dochtertje! Ze zijn perfect! Ik ben erg blij dat ik voor deze tandarts heb gekozen, ze is professioneel en tegelijkertijd vriendelijk! De meisjes aan de balie altijd met een glimlach ! Super , good job !
Super!
tevreden tot aan de deur
goed
Vanaf binnenkomst bij de Receptie zeer vriendelijk ontvangen. Nauwelijks wachttijd en daarna goede, pijnloze en professionele behandeling gehad, zowel bij de Mondhygieniste als bij de tandarts.
Klantvriendelijkheid Vakbekwaamheid Aardige medewerkers
Ik heb deze tandarts parktijk gekozen wegens het lokatie, en openingstijden in het weekend ook. In algemeen vind ik dat het dienst is goed, maar de medewerksters zijn niet attent en totaal niet gastvrij. Ze waren tijdens mijn laatste twee bezoeken met elkaar aan het kletzen over prive taken en laten de patienten in de wachtkamer alles horen. Het waren jonge meiden hard aan het giggelen. Gezelligheid is prima, zo lang het afspraak niet uit loopt wegens dit.
Heb veel verschillende tandartsen gehad bij deze praktijk (veel verloop?), ze leveren allemaal goed werk en zijn communicatief prettig. De praktijk is klein en bijna gezellig, maar niet echt hip ingericht. Prijzig in vergelijking met wat ik van vrienden hoor dat zij kwijt zijn bij andere praktijken. Er wordt duidelijk gedaan aan 'upselling'.
Ik ben al bang en dan zit je in de metro en dan wordt er 25 minuten van te voren gebeld dat ze de afspraak willen verzetten naar een andere dag. Afspraak was vrijdag 4 september om 13.00 uur. Maar ik ben al onderweg, dus uiteindelijk om 14.30 uur afgesproken. Binnen in de praktijk weer wachten en wachten. Om 15.10 uur vast een overzichtsfoto van mijn mond genomen en daarna maar weer wachten. Uiteindelijk kon ik om 15.30 uur naar binnen. Maar wel de halve dag gewacht en in spanning want ik ben als de dood voor de tandarts, was niet bevorderlijk. Plus ik zou nog een plan van aanpak krijgen en een overzicht qua kosten wat ik moet gaan betalen maar helaas nog niet gehad. Ik heb trouwens 2 afspraken maar ik heb van 1 afspraak maar een sms gekregen en niet van de 2e afspraak.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat ontzettend vervelend dat uw eerste afspraak bij ons in de praktijk zo heeft moeten verlopen. Dat is absoluut niet de bedoeling en ik wil u hierom ook enorm bedanken voor uw terugkoppeling. Ik ga hier namelijk direct achteraan om te achterhalen waarom dit zo heeft moeten gaan en wie er die dag hebben gewerkt. Dankzij uw omschrijving van de dag en het tijdstip heb ik weten te achterhalen om wat voor afspraak het ging en ik heb u zojuist van beide afspraken een SMS verstuurd en een email met de kostenbegroting van de tandarts. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden en hoop dat wij u bij de volgende afspraken kunnen laten zien dat wij uw vertrouwen waard zijn. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
leuk
Heer Bokelweg 216
3032 AD Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.