
Na jarenlange angst , heb ik dit bij deze tandarts niet meer, dus top
Uitstekend
De tandarts en mondhygieniste zijn altijd heel duidelijk en bondig. Geen poespas en alles is zo geregeld. De assistente maakte meteen tijd om een nieuwe afspraak te maken.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Deskundig, kritisch, professioneel maar ook altijd erg gezellig. Ik kom altijd met een stralende, schone lach naar buiten!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ook wil ik u enorm bedanken voor uw complimenten. Fijn om te horen dat u met een grote (schone) glimlach de praktijk weer kunt verlaten na een bezoekje aan de tandarts en/of mondhygiëniste! Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Geen commentaar
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Uw (waarnemend?) tandarts toonde mij met een foto aan dat er ontstekingen zaten in de kies die 24 juni een wortelkanaalbehandeling had gehad. Hij verwees me naar Fraai, die me uitlegde dat dit bijna zeker geen ontstekingen zijn, maar pijn die tot ruim een half jaar na de wortelkanaalbehandeling kan optreden, terwijl alles in de kies OK is.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de waarnemend tandarts op deze manier heeft gehandeld. Mijn excuses voor het ongemak. Uw recensie is anoniem, maar ik ga dit tot de bodem uitzoeken en we zullen de behandelaar hier op aanspreken. Ik wil u bedanken voor uw eerlijkheid en uw terugkoppeling. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Ik heb heftige angst voor de tandarts en deze tandarts heeft het alleenmaar verergerd zeer op geld gericht en totaal niet aardig en luisterde niet naar mijn wensen
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw afspraak zo is verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling en ben ik erg van geschrokken. Uw recensie is anoniem, maar desalniettemin zijn wij wel in gesprek gegaan met de desbetreffende behandelaar. Zulk soort klachten nemen wij erg serieus en trekken wij ons ook enorm aan. Is het mogelijk dat ik contact met u kan opnemen om te horen of er nog iets is wat ik voor u kan betekenen? Ik hoop graag van u te horen. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Makkelijk, altijd vriendelijk en goed service!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
In deze tijd zou er wat meer begrip kunnen zijn voor onverwachte annuleringen. Juist in een tijd waar ook voor andere personen en die werken en afhankelijk zijn van collega’s en zieken. Zou er vanaf het begin bij het annuleren van een afspraak iets mee menselijk begrip mogen zijn vanuit de regels van de organisatie. begrijp dat de persoon aan de telefoon de brenger is van het nieuws maar de ruimte tot coulance van de 25,- zou er wel mogen zijn. Had trouwens mijn afspraak annulering ingesproken op een voicemail. Maar in eerste instantie werd mij direct verteld dat het 25,-.zou kosten. We leven allemaal in bijzondere tijden. De week ervoor was mijn afspraak door jullie verzet. Zaken werken soms ook gewoon twee kanten op in mijn wereld. Grt
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ik lees erg veel frustratie omtrent de afspraak die werd geannuleerd. Helaas zijn alle beoordelingen anoniem en kan ik niet met u meekijken hoe dit intern is opgepakt en door wie. Annuleringen is iets wat we sinds corona, enorm veel binnenkrijgen, sommige helemaal terecht en andere niet. Buiten dat feit om kunnen afspraken 24u van te voren zonder probleem verzet worden. Annuleert iemand zijn afspraak de dag ervoor, maar is het niet 24uur van te voren, gaan wij hier over het algemeen ook soepel mee om. Annuleringen op de dag zelf, dan houden we ons inderdaad aan ons beleid. Wanneer wij merken dat er echt sprake is van overmacht en dat iemand absoluut niet eerder kon laten weten dat de afspraak niet door kon gaan, dan wordt dit ook vaak getolereerd. Alle overige annuleringen binnen de 24 uurs-termijn moeten worden overlegd met de manager. Ik begrijp uw frustratie omdat ook wij soms genoodzaakt zijn afspraken te verzetten. Dit proberen wij altijd zo ver mogelijk van te voren te doen of in ieder geval direct wanneer het ons ter gehore komt. Mocht u willen dat ik dit verder voor u onderzoek, stuur dan gerust een reactie terug zodat ik voor u in het systeem kan kijken wat er is gebeurt en wie u heeft gesproken. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Voor iemand die heel veel angst had voor de tandarts, wordt ik daar heel rustig en zorgzaam behandeld. Iedereen die daar werkt is heel behulpzaam, aardig en begripvol. Wat heel erg fijn is .
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat fijn om te lezen dat u het allemaal weer aandurft dankzij ons team. Ik wil u enorm bedanken voor dat grote compliment. Uiteraard staan wij allemaal altijd voor u klaar! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Ik ben bang voor een tandarts, maar werd zeer op mijn gemak gesteld, ze namen de tijd voor je. Vertelde wat ze deden en waarom. Ook door mijn verleden met andere tandartsen hadden ze begrip voor mij.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat fijn om te lezen dat er naar u geluisterd werd. We horen vaak dat patiënten dat juist zo missen bij hun tandarts. Het is belangrijk om begrip voor elkaar te tonen en te luisteren naar elkaar. Zo kunnen we samen werken aan vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Positieve ervaring
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Zeer tevreden, ze doen goed hun best en ze zijn heel goed. Meneer Yfantis is een echte vakman, dat in combinatie met de zeer vriendelijke mensen bij de receptie maakt het bijna een feest om er heen te gaan
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wauw! Dat is precies wat wij willen uitstralen! Hartelijk bedankt voor uw mooie complimenten. Ik denk dat het enorm helpt dat wij zelf ons werk ook enorm leuk vinden om te doen en dat daarom ook uitstralen. Naar de tandarts gaan hoeft absoluut geen straf te zijn. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Goed behandeld
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Ik word altijd netjes ontvangen en het al het personeel is heel vriendelijk. Ze zorgen ervoor dat je je op je gemak voelt (ik ben redelijk nerveus altijd bij de tandarts, dus mij helpt dat om er niet zo tegenop te zien). Ben tot nu ook altijd door zeer professionele tandartsen en mondhygiënisten geholpen. Ze leggen goed uit wat de behandeling inhoudt (dit keer moesten er vullingen worden vervangen btw), wat je kan verwachten. En ook tijdens de behandeling nemen ze je mee in het proces. Ik ging vroeger bij mijn oude tandarts altijd met ontzettend veel tegenzin: dankzij de tandartsen en mondhygiënisten van Karel Tandartsen durf ik het weer aan!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat fijn om te lezen dat u het allemaal weer aandurft dankzij ons team. Ik wil u enorm bedanken voor dat grote compliment. Uiteraard staan wij allemaal altijd voor u klaar! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Als nieuwe klant terecht gekomen bij Karel Tandartsen. Erg vriendelijk en ze nemen ook echt de tijd voor je.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wat goed om te lezen dat uw eerste ervaring zo positief is verlopen. Wij vinden het erg belangrijk om te luisteren naar de wensen van onze patiënten. Alleen door goed samen te werken komen tot een fijne samenwerking en mooie resultaten. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Ik was niet op de hoogte gebracht van een nieuwe tandarts Dus ik werd behoorlijk zenuwachtig en voor mijn gevoel zelfs te trillen en dan ga ik, natuurlijk, ontzettend kletsen. De tandarts werkte heel snel. Geen gaatjes weer.en gelukkig maar.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Ik kan het me inderdaad heel goed voorstellen dat het even schrikken was om te horen dat uw tandarts er niet (meer) was en dat u door een andere arts geholpen werd. Ik hoop dat ondanks de zenuwen het wel naar tevredenheid was verlopen? Ik zal de receptie vragen hier voortaan beter op te letten. Mijn excuses voor het ongemak wat u hieraan heeft ervaren. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Cosy friendly environment
Thank you so much for your kind review. We really appreciate it. I just checked our address on google but I can't find out what's wrong about it, could you send me an email with what information is missing? Thank you in advance. Kind Regards, Sharon Karel Tandartsen
vriendelijk en deskundig geholpen
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Goed
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Prima zoals ik gewend ben bij Karel Tandartsen
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Met mijn 52 jaar heb ik al aardig wat tandartsen meegemaakt, en niet alleen in Nederland. Deze is verreweg de beste die ik ooit gehad heb, en ook de mondhygiëniste verdient lof. Beiden zijn kundig, toegewijd, en professioneel. Trouwens, over de receptie ben ik ook heel tevreden met afspraken maken, wijzigingen, of herinneringen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Wauw, wat een complimenten! Ik heb uw beoordeling direct doorgestuurd naar Konstantinos en zijn team persoonlijk. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Ik wil u enorm bedanken. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl Karel Tandartsen
Very good explanations about the treatment and the insurance, reassuring and accessible for expats. Nothing to complain about.
Thank you for your kind review. We really appreciate your kind words. Best regards, Karel Tandartsen
Perfect, pijnloos, comfortabel en geruststellend bij angstklachten.
Het personeel dat werkzaam is in de praktijk is erg vriendelijk, zowel persoonlijk als telefonisch. Ze staan je altijd goed en geduldig te woord. De informatie dat wordt verstrekt is duidelijk en goed te volgen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze praktijk en medewerkers. Wij ontvangen graag feedback over hoe wij zaken anders of beter kunnen aanpakken. Hiervoor onze dank. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Heer Bokelweg 216
3032 AD Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.