
Na veel kiespijn een spoedafspraak gemaakt. Na overleg een kiesextractie gedaan. Ik werd goed gerust gesteld en de behandeling ging voorspoedig.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat fijn dat wij u hebben kunnen helpen in een tijd dat u dat nodig had. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Nadat tandarts Bandoersing is gestopt heb ik met meerdere tandartsen te maken. Ik vind het jammer dat er zoveel wisselingen van tandartsen is geweest.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ook willen wij u bedanken voor uw feedback. Wij zijn het helemaal met u eens. Ook wij hebben de voorkeur aan tandartsen die voor langere tijd zich aan de praktijk willen binden, helaas is dit niet altijd het geval. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Het persoonlijke contact was prettig en vriendelijk. De behandeling werd deskundig uitgevoerd.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Heel tevreden
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Medewerkers maken een rustige professionele indruk, wat maakt dat ik als angstige patiënt een gerust en vertrouwd gevoel kreeg. Samrnwerking tussen tandarts en assistente aan de stoel verliep als geolied Samenwerking tussen de verschillende disciplines verliep goed, rustig. Tandarts luisterde en reageerde goed en duidelijk. Nb vanwege familieomstandigheden volgt een intake gesprek later. Nu werd losse kroon weer vastgelijmd. Nb naam van de vrouwelijke arts die op de zaterdag en donderdag werkt, staat niet in het rijtje. Al met al was ik erg tevreden
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. De naam van de tandarts die op donderdag en zaterdag werkt is Catarina. Wat vervelend dat haar naam niet zichtbaar is, ik ga hierachteraan. Wel goed om te lezen dat u zo'n positieve en fijne ervaring heeft gehad. Vooral voor angstpatiënten is het belangrijk dat de behandelaar rust uitstraalt en u gerust kan stellen. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Ik heb mijn tanden recht laten maken en tandvlees omhoog laten trekken. De tandarts heeft daar uitgebreid de tijd voor genomen en alles gedaan om mij zo fijn mogelijk te laten voelen. Ze is lief, legt alles uit en ik voel me geen nummer!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ontzettend fijn dat u nu weer zo tevreden bent met uw gebit en uw behandelingen bij tandarts Belkizar zo positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Tot nu toe vond ik mijn ervaringen met de tandarts(en) en de mondhygiënist(en) erg prettig. Ze zijn heel vriendelijk en stellen je goed gerust als je een beetje angstig bent. Ze geven goed advies en zijn open.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
In het begin was er veel wisselingen van tandartsen, elk jaar had ik weer een ander tandarts en andere mondhygiënist. Ze deden hun werk wel goed maar elke keer een ander persoon voor je is niet prettig. Laatste 2 jaar heb ik een vaste tandarts en een mondhygiënist, wat ik als positief ervaar. Dankzij hun goede verzorging en uitleg over hoe ik mijn tanden moet onderhouden, zijn mijn grote problemen opgelost en heb nu een gezond gebit. Ze communiceren goed met je, leggen alles goed en duidelijk uit zodat je begrijpt waar je aan toe bent.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wij zijn ook blij dat we een stabiel team hebben staan. Dit is natuurlijk altijd ons doel geweest maar helaas hebben wij het niet altijd voor het zeggen! Wel fijn om te horen dat u nu langere tijd onder behandeling bent door dezelfde artsen en dat u hier tevreden over bent. Wij staan graag voor u klaar. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Zowel mijn tandarts als mondhygieniste zijn super vriendelijk en kundig. Wel zou ik vaker van te voren willen horen wat het kostenplaatje gaat zijn, ook als het om mijn minderjarige zoon gaat. Ook zou ik minder vaak promotieverhalen over bijv Oral-B producten etc willen horen, aangezien hierdoor de tijd oploopt en zowel de verzekering als deels ikzelf daarvoor moet opdraaien. Het gaat vaak maar om een paar minuten, maar totaal onnodige informatie wanneer het zonder aanleiding of noodzaak gegeven wordt. Als patient wil je natuurlijk niet bot overkomen en hoor je het verhaal braaf aan, maar eigenlijk ben ik er niet zo van gediend.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze praktijk en behandelaren. Uw punt omtrent het kostenplaatje ga ik zeker meenemen! Betreft sponsoring is (helaas) geen sprake, wel is het zo dat wij graag praten of producten aanbevelen waar wij zelf erg tevreden over zijn of waarvan wij de onderzoeken hebben gezien en weten wat de precieze werking is van het product. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
xx
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. U geeft aan onvoldoende te zijn geinformeerd over de verschillende behandelmogelijkheden. Zou u mij dit nog kunnen toelichten? Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
de behandelingen zelf zijn denk ik goed, wel ben ik elke keer weer verrast door de factuur.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. U geeft aan elke keer te schrikken door de factuur. De bedragen en codes zijn wettelijk vastgesteld door het NZA. Hier kunnen wij niets aan veranderen. U geeft ook aan niet tevreden te zijn over de afspraak termijn. Kunt u dit voor mij toelichten? Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Alles OK
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Er heerst een opgewekte sfeer, de mensen weten wat ze doen en communiceren heel duidelijk.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Het personeel is uiterst vriendelijk. Ik begrijp dat er een vertraging kan worden opgelopen, maar wordt hier dan toch liever van op de hoogte gesteld dan dat ik 40 minuten in de praktijk moet wachten..
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. U geeft aan 40 minuten gewacht te hebben zonder dat u hiervan op de hoogte bent gebracht, dat is uiteraard niet de bedoeling. Hiervoor mijn excuses. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
alles goed
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Vanaf het moment dat ik binnenkwam t/m het moment dat ik het pand verliet was ALLES heel klantvriendelijk en goed.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze services! Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Het personeel komt professioneel en deskundig over en de behandeling en controle waren prettig. Ik kreeg wel de indruk dat ze gesponsord worden door een aantal merken (o.a. Oral B) aangezien deze dienden als basis voor de uitleg over hoe ik mijn gebit het beste kan onderhouden.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wij krijgen betreft tandpasta en mondspoelmiddel soms van bepaalde merken samples en deze gebruiken wij dan inderdaad tijdens onze uitleg of geven wij mee. Betreft de elektrische tandenborstel (Oral-B) worden wij niet gesponsord. Wij staan als praktijk achter dit product en daarom gebruiken wij deze als voorbeeld i.p.v. andere merken. Wij lezen vele artikelen en onderzoeken en volgen jaarlijks meerdere cursussen zodat wij zo goed mogelijk geïnformeerd zijn over hetgeen wat wij u aanraden of verkopen in de praktijk. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
kan natuurlijk zijn dat er iets aan de hand was tandarts was gestrest en medewerkers waren niet op hun gemak dat merkte ik door de sfeer
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. U geeft aan niet tevreden geweest te zijn over de gehele afspraak. Dit is erg vervelend en niet de bedoeling. Ik kan u vertellen dat naar aanleiding van uw beoordeling wij een gesprek hebben gehad met de tandarts en assistentes om erachter te komen wat er precies aan de hand was, want dit is absoluut niet waar wij voor staan. Ik wil u hartelijk bedanken voor uw feedback. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Het gehele team van aan de receptie tot in de stoel ontvangt je vriendelijk en stelt je gerust. Er wordt de tijd genomen om naar je te luisteren en tijdens de behandelingen wordt er duidelijk verteld wat er gebeurt of gaat gebeuren. Ik ben van mijn jarenlange angst af.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u van uw jarenlange angst af bent! Dat is voor ons natuurlijk het grootste compliment dat wij mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Bij Karel Tandartsen staat de klant (patiënt) centraal en is het geven van goed advies en gecontroleerde uitstekende kwalitatieve mondverzorging de basis. Ik beveel Karel tandartsen van harte aan wegens de uitstekende service door vakkundige mensen in de tandartsenpraktijk.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Geweldige service en vriendelijkheid
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Ik ervaar een cultuur van veel personele wisselingen. Het stoort mij enorm dat ik geen 'band' kan opbouwen met een tandarts of Mondhygiënist. De afspraak met mijn nieuwe eigen tandarts is in 2020 nog maar mogelijk op een ochtend in de week. Dit is voor mij niet prettig. In de tijd dat Jim Bandhoesingh zijn praktijk heeft overgedaan en weg is gegaan, is de stabiliteit van de praktijk ook verdwenen. Ik stoor mij als cliënt hieraan. Ik ben serieus aan het overwegen om van tandarts te vertrekken als mijn huidige tandarts of mondhygiënist ook vertrekt.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. U geeft aan niet tevreden te zijn na de overname en het vertrek van Jim Bandhoesingh. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat er veel wisseling is geweest in het personeel. Dit heeft uiteraard ook niet onze voorkeur. Wij zijn er momenteel mee bezig om echt een stabiel team te creëren. Belkizar is gelukkig al lange tijd bij ons, alleen heeft zij besloten enkel de dinsdagochtenden nog bij ons te willen werken. Najiya is al jarenlang onze vaste mondhygiëniste. Wel zijn wij bezig met het uitbreiden van ons team aangezien het steeds drukker wordt. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Ik vind ´t handig dat we smsjes krijgen om je te herinneren aan je afspraak en kan goed communiceren met het personeel , Hartelijk Dank daarvoor
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Dankuwel voor uw compliment. Wij doen ons best het zo makkelijk mogelijk te maken voor onze patiënten! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Leuke mensen Vrolijkheid achter de balie als je binnenkomt Duidelijk en professioneel word je behandeld.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Wij vinden ons werk ook echt heel erg leuk, fijn om te lezen dat dat ook zichtbaar is. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Inmiddels een aantal keer op controle geweest en voor reiniging bij de mondhygiëniste. Goed behandeld.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Heer Bokelweg 216
3032 AD Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.