
Heel vriendelijk, informatief en zorgzaam.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Zowel door tandarts Yfantis als mondhygiëniste Daqiq behandeld: duidelijke uitleg en prettige omgang.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Goede verzorging, neemt tijd om alles uit te leggen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Iedere keer word ik geholpen door iemand die ongetwijfeld kundig is, maar iedere keer krijg ik het bericht dat hij/zij er bij de volgende controle niet meer zal zijn. Sterker nog, iedere keer wordt om die reden mijn afspraak altijd verzet (omdat degene met wie die afspraak gemaakt is, niet meer werkzaam is). Ik vind het feit dat er geen bekende gezichten zijn en er geen continuïteit is heel vervelend. Geen idee wie me nu behandeld heeft. Een vrouwelijke tandarts iig. Bovendien was mij niet bekend dat er geen afspraak met de mondhygienist was ingepland. Dit was ik zo gewend bij Jim Bandoesing en dat beviel uitstekend! Daarom overweeg ik een andere tandarts te zoeken.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Het klopt dat wij een turbulente periode achter de rug hebben betreft personeel, dit heeft natuurlijk ook niet onze voorkeur. Helaas is het zo dat een afspraak bij de mondhygiëniste en tandarts niet door iedereen wordt gewenst, om deze reden worden de combinatie afspraken dan ook niet standaard gemaakt. Wenst u de afspraken wel te combineren? Geef dit dan aan bij de balie, dan is dit geen enkel probleem! Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Ervaring gebaseerd op 1 behandeling.De tandarts is vriendelijk .Over hetgeen aan mijn gebit moest gebeuren werd mij alles duidelijk uitgelegd.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Op 11-12-19 heb ik mijn 2 verstand kiezen aan de linker kant laten trekken. Dat verliep goed. Na dat de verdoving uitgewerkt was, voelde ik wel even pijn. Daarna nam ik ibuprofen bruis in toen ging het weer. De volgende dagen ging het goed, ik voelde geen pijn meer en kon weer alles eten.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Altijd heel vriendelijk geholpen, het is duidelijk wat er wordt gedaan en wat ik moet doen om dat te voorkomen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Was goed
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Zeer klantvriendelijke praktijk. Elke medewerker is vriendelijk en behulpzaam. Voldoende aandacht om pijnloos behandeld te worden. Tussendoor wordt regelmatig gevraagd of het goed gaat aan de patiënt. Een aanrader dus!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Uw mooie woorden ga ik zeker overbrengen aan het personeel! Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Fijne tandartspraktijk waar je je thuis voelt. De tandarts, de mondhygiëniste en de receptiemedewerkers nemen de tijd voor je. Alles wordt goed uitgelegd en zorgvuldig besproken. Over de deskundigheid niets te klagen, heel blij dat ik deze praktijk heb gevonden!
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
De ervaring was voldoende kundig omdat ik het gevoel kreeg dat het minder ernstig of pijnlijk was dan ik aanvankelijk had gedacht. Ook was de zorgverlener voldoende attent voor mijn zorg hieromtrent. De uitleg die ik vooraf kreeg en daarna was ook prima.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Ik ben erg tevreden met mijn tandarts. Ik zou ze iedereen aanraden.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Heldere uitleg vooraf aan de ingreep. Daarnaast heb ik foto's van voor, tijdens en na de ingreep gekregen ter verduidelijking. De tandarts was extreem vriendelijk en had zelfs e.e.a. onthouden waar we voorgaande afspraak over hadden gekletst
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dit wordt enorm gewaardeerd. U geeft aan niet voldoende geïnformeerd te worden over de kosten. Dit punt zal ik zeker meenemen in de eerst volgende behandelarenbijeenkomst. Om onze service te waarborgen, horen wij graag van onze patiënten wat wij kunnen verbeteren om u zo de beste service te kunnen verlenen. Met vriendelijke groet, Karel Tandartsen
Vanwege te vaak afbellen/verzetten van afspraken en het krijgen van weer een andere tandarts en mondhygenist heb ik besloten de praktijk te verlaten. Ik heb het ook als zeer onplezier ervaren dat tijden mijn laatste bezoek de tandarts dioe met mij bezig was in haar moedertaal (voor mij niet te verstaan) in gesprek was.
Geachte heer/mevrouw, Ik wil u hartelijk bedanken voor uw terugkoppeling. Vervelend om te lezen dat uw afspraken meerdere malen zijn verzet en dat u meerdere behandelaren heeft gezien. Ook naar om te horen dat uw laatste behandeling zo slecht te verstaan was. Ik zie in uw terugkoppeling dat dit bij tandarts Johannes Patatzki was geweest, ik zal hierover met hem in gesprek gaan. Niet alleen positieve feedback is welkom, maar ook negatieve. Met negatieve feedback weten wij waar we aan moeten en kunnen werken om klachten in de toekomst te voorkomen. Jammer dat u hierdoor heeft besloten uzelf uit te schrijven. Mocht u toch nog open staan voor een gesprek, hoor ik graag van u. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl [email protected]
Ik had bijna zelf al gebeld om te klagen over de behandeling, maar nu dat u mij dit stuurt, leg ik graag uit hoe onaangenaam het bezoek aan uw praktijk was. Ik ben op 21 december om 8uur bij een van uw preventie-assistenten of mongygientisten geweest waarvan ik de naam niet weet. Misschien is het Lara Sallay maar dat zou u zelf even moeten checken! Voordat de behandeling begon legde ik uit dat ik heel lang in de VS heb gewoond en pas drie keer in Nederland bij de mondhygieniste ben geweest de afgelopen jaren. Verder legde ik dingen over mijn gebit uit zoals o.a. dat ik bruxisme heb en daarom een splint moet gebruiken. Zij gaf aan dat mijn tanden er enorm vies uitzagen en dat ik een gerestaureerd gebit heb. Dat op zich was absoluut niet erg. Ik legde daarna nog uit dat mij dat verbaasd omdat ik drie keer per dag mijn tanden poets en ook flos. Ik vertelde nog iets over wat er in de VS aan mijn gebit was gedaan. Zij gaf dan aan dat men echt kan merken dat ik niet in Nederland heb gewoond, want ik hou van praten. Dat herhaalde ze drie!! keer: "U houdt echt van praten he!" Ze zei het glimlachend maar op een duidelijk voelbare niet oprechte en nogal passief agressieve manier die eigenlijk iets in de zin wilde zeggen van: "Man mens wat lul je veel aan mijn kop!" Ik had alleen over mijn gebit uitgelegd en dat was zeker niet eindeloos gepraat maar hooguit 2 tot 3 minuten uitleg. Als ik nou aan een stuk door had gepraat dan is er nog een reden, ook al is de manier en de opmerking alsnog niet gepast, maar ik heb werkelijk niet veel gezegd! Ik heb de medewerker als onprofessioneel, geïrriteerd en enorm brutaal ervaren.
Geachte heer/mevrouw, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw behandeling bij de mondhygiëniste/preventie assistente zo is verlopen. Dit is absoluut niet de bedoeling dat u met dit gevoel de praktijk verlaat. Graag zou ik u willen vragen of u ervoor open staat om met mij hierover in gesprek te gaan zodat wij kunnen achterhalen bij welke behandelaar dit was en wij intern actie kunnen ondernemen. Mocht u hiertoe bereid zijn kunt u mij contacteren via [email protected] Ik hoop van u te horen, nogmaals mijn excuses! Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl
Ik kreeg te horen wat er moest gebeuren en welke stappen er gedaan gemaakt moesten worden om weer een mooi gebit te krijgen
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw waardering betreft uw behandeling bij dhr. Mirza. Dit wordt enorm gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl
Ik zit eindelijk bij een tandarts waar ik het gevoel heb dat ze hun best doen met wat het beste is voor de patient. Ze zijn erg zorgzaam, leggen alles netjes uit
Geachte heer/mevrouw, Ik wil u vriendelijk bedanken voor uw positieve reactie, dit wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl
Goede uitleg over wat er aan de hand is en de eventuele behandelingen
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw waardering, dit wordt enorm op prijs gesteld! Met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl
Ben naar deze tandarts gegaan vanwege angst. Ze nemen de tijd voor je en praten er niet omheen. Kan me voorstellen dat sommige mensen die directheid minder fijn vinden, maar ik kan het waarderen. Mijn eerste tandarts zou mij een wortelkanaalbehandeling geven, maar ondat zij weg ging kreeg ik een nieuwe tandarts. Deze heeft het probleem verholpen met een gewone vulling en heb nergens last van! Super vriendelijk personeel. Heb alleen soms moeite met de tandarts verstaan door zijn accent.
Geachte heer/mevrouw, Ik wil u hartelijk bedanken voor uw positieve review. Leuk om te lezen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad. Betreft het accent zijn we hard mee bezig om dat te verbeteren. met vriendelijke groet, Sharon Blokzijl
Heer Bokelweg 216
3032 AD Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.