
Ik was zeer tevreden over mijn Endo behandeling, maar ik had wat vragen en ik werd naar een andere tandarts verwezen die mij vervolgens weer naar een andere endo verwijst. Deze is nieuw dus moet ik weer naar iemand anders. Dit vind ik als `angstige`helemaal niet prettig en ook niet dat er iedere keer een nieuw consult is. De sfeer is verder prima maar ik wil 1 tandarts.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Hartelijk bedankt voor uw feedback. Soms is het zo met een wortelkanaalbehandeling dat deze wat gecompliceerd is of dat uw tandarts hier nog wat vragen over heeft. Wanneer 1 van onze tandartsen twijfelt, verwijzen zij u intern door naar onze tandarts voor endodontie. Deze tandarts heeft verder geleerd en is gespecialiseerd in wortelkanaalbehandelingen. Zij kan u uitstekend advies geven en de behandeling zonder complicaties uitvoeren. Wij zijn ons er zeker van bewust dat patiënten graag door dezelfde behandelaar willen worden geholpen. Alleen willen wij ook de best mogelijke behandeling voor u en daarom wordt er soms uitgeweken naar een collega. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Zowel tandarts als mondhygieniste uiterst vriendelijk en verplaatsen zich in mijn situatie.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons, bedankt. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik kwam bij hun nav recensies op Internet. Ben nl geen Fan van de Tandarts. Ik werd goed begeleid. Alles werd mij duidelijk uitgelegd. Heel fijn.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Het ging om mijn zoontje van 4 met zuigflescaries. Er is heel goed meegedacht, rekeninghoudend met de toekomst. Mijn zoontje vindt het leuk om naar de tandarts te gaan. Hij krijgt gelijk aandacht zodra hij binnenloopt. Gewoon top!
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat leuk om te lezen dat uw zoontje het leuk vind om naar de tandarts te gaan! Dat is altijd ons doel: kinderen laten zien dat de tandarts helemaal niet eng hoeft te zijn, maar zelfs leuk! Zo kunnen we vroegtijdig al werken aan een goede mondgezondheid waar hij zijn leven lang plezier van kan hebben. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Zeer goed.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Keurig te woord gestaan,juiste behandeling met duidelijke uitleg
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
ik ben tevreden
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Onze mondhygiënist mevrouw D. Jadranski is geweldig.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wij zijn ook blij dat we mogen samenwerken met zo'n professional als Daniëlla. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Goed
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Alleen als volgt: had afspraak mondhygiëniste en tandarts, achter elkaar. Krijg bericht per e-mail dat de mondhygiëniste door privé omstandigheden de handeling niet door kon. Heb toen gebeld en kon pas over drie maanden komen voor een behandeling. En tandarts. Dat is wel beetje vreemd omdat ik de tijd ertussen wel beetje lang vond.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat vervelend dat u te maken heeft gehad met een verzetting van uw afspraak vanuit onze kant. Helaas heeft de mondhygiëniste vaak een behoorlijke wachttijd. In september hebben we een nieuwe mondhygiëniste aangenomen en per Januari sluit er nog een dame bij ons aan. Wij hopen dat we de wachttijden hiermee terug kunnen dringen zodat u in de toekomst niet meer zo lang op ons hoeft te wachten. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
De tandarts heeft mij meerdere keren naar afspraken laten komen zonder wat te doen. Daarnaast had ik last van kiezen, die heeft ze geprobeerd eruit te trekken. Het lukte helaas niet. Ze heeft zo hard aan me tand getrokken en me naaar huis gestuurd. Ik heb maanden met heftige pijn gelopen. Zo ook bij mijn zoontje heel veel mis gegaan. Hij had last van zijn gebit. Al nu zeker 3 maanden geleden en hij is nog verholpen. Ik ben overgegaan naar een andere tandarts. Bij de eerste afspraak hadden ze al een oplossing.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent over ons. Helaas zijn alle reviews anoniem en is het voor mij niet mogelijk om mee te kijken in uw en uw zoons dossier wat hier is gebeurt en waarom u voor niets bent gekomen. Mijn excuses voor de pijn die u heeft moeten ervaren. Mocht u uw review nog willen toelichten, zou ik dat enorm waarderen. Zou u ons dan een email willen sturen naar: [email protected] t.a.v. Sharon? Ik hoop een reactie van u te ontvangen zodat ik dit kan voorkomen voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
De zorg ervaar ik als prima. Alleen het steeds afzeggen van de gemaakte afspraken ervaar ik als zeer vervelend. Ook wij maken tijd vrij van werk of privé. En dan ineens weer een mail....helaas uw afspraak is afgezegt en vervolgens een maand later.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren vanuit onze kant. Wij hebben inderdaad te maken gehad met een roerige tijd waarin we te maken hadden met veel ziekte en wisseling in roosters. We doen ons uiterste best uiteraard om dit te minimaliseren. Wij zijn ons enorm bewust van het feit dat het verplaatsen van een afspraak nooit positief is of zorgt voor tevredenheid. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Prettig
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Mooie schone praktijk, zeer vriendelijk personeel en kundig en snel geholpen.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Je wordt hier altijd fijn geholpen. Vriendelijke en deskundige medewerkers.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons, bedankt. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ontvangst bij de receptie heel vriendelijk én gezellig. Tandarts Dhr. Yvantis en mondhygieniste Mw. Rashidi zijn geweldig. Heel lief, begaan, zorgzaam, duidelijk, geduldig en buitengewoon aardig.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons team. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
goed
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
mijn oude tandarts vanaf 1997 wilde maar niet met de tijd mee voor wat betreft apparatuur. toen ze ook nog eens een maand op vakantie gingen, week ik uit naar mondzorg centrum Rotterdam. daar hebben ze topapparatuur en specialisten. daar hadden al zeer snel door dat er meer aan de hand was dan de kapotte brug. ongelooflijk wat deze specialisten pijnloos met mij hebben gedaan en alle ellende van toen en in de toekomst gelijk behandelt hebben. sinds december 2021 blijf ik ben hen, ook omdat ze 7 dagen per week bereikbaar zijn. de manier waarop het hele personeel met je omgaat verdient meer dan een 10. top locatie.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Ontzettend bedankt voor al uw complimenten en voor uw vertrouwen. Wij doen altijd ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en om samen voor een goede en gezonde mondgezondheid te gaan. Wij zijn blij dat u voor ons gekozen heeft. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Prima praktijk, zelf angstpatiënt waar goed rekening mee wordt gehouden. Wachtruimte mag misschien wat knusser
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten. Dat doet ons goed. Bedankt ook voor uw feedback. Ik neem het mee! Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik ben zo tevreden over deze tandarts en mondhygiënist! Na een slechte ervaring op aanraden van een vriendin overgestapt naar deze praktijk en wat een goede keuze was dat. Heel vriendelijk, super kundig en elk bezoek is zo leuk als een tandartsbezoek kan zijn. Ik voel me er welkom en veilig. Ook het overige personeel is erg vriendelijk, er hangt een goede sfeer.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Mag ik u ontzettend bedanken voor al uw complimenten? Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons. Bedankt voor uw vertrouwen! Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik ben netjes en gastvrij ontvangen. Verder is mijn goed uitgelegd hoe de behandeling plaats zult vinden. Ik heb al 2 behandelingen gekregen, en hebt rr nog 2 te gaan. En ben zeer tevreden.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Deskundig. Professioneel. Klasse. Goede sfeer. Kwalitatief. Hygiënisch. Ik word hier geweldig behandeld. Tandarts Yfantis en mondhygiëniste mw. Rashidi heel erg vakbekwaam en leggen alles duidelijk uit! Ook aardige receptionisten
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze praktijk en ons team. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Er werd naar mij geluisterd en rekening gehouden met mijn angst voor de tandarts.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
In 2 jaar tijd heb ik 3 verschillende mondhygiënisten gehad zonder uitleg waarom. De behandelingen worden maanden uitgesteld en de procedure kan weer opnieuw starten. Dit is dan ook de reden dat ik mij gaat uitschrijven met mijn gezin.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Jammer om te lezen dat u ontevreden bent over onze praktijk. We hebben inderdaad een roerige tijd achter de rug, vervelend dat u de gevolgen hiervan heeft gemerkt. Onze excuses voor het ongemak dat u hiervan heeft gehad. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Bij ieder bezoek worden mij twee zaken geadviseerd: 1. om mijn amalgaam vullingen te vervangen, terwijl ik er totaal geen last van heb. Pakweg 20 jaar geleden zijn (door een andere tandarts) een aantal van deze vullingen vervangen door composiet. Die vullingen zijn inmiddels nog een keer vervangen; 2. om de bovenstaande composiet vullingen te vervangen door kronen (een stuk of 5). Nu is het me niet te doen om het geld, maar meer om de bangmakerij. Ik ga echt iedere keer met een naar gevoel weg: ik weet dat de discussie gaat komen en uiteindelijk ga ik weg met de boodschap: "u moet het zelf weten". Ik wil eigenlijk een second opinion, want ik vertrouw het gewoon niet
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat vervelend om te lezen dat u het vertrouwen in uw behandelaar bent verloren. Wanneer een kroon wordt geadviseerd heeft dat vaak te maken met een verzwakte kies. Wanneer een kies een grote vulling heeft of een wortelkanaalbehandeling heeft gehad is de kies verzwakt. De kans dat de kies een keer afbreekt is aanwezig en hoe minder eigen tand er nog bestaat, hoe moeilijker de tand nog te vullen is. Wanneer een kies bekroont word, is de kies weer sterk en krachtig. Mocht u een second opinion willen is dit uiteraard altijd mogelijk. Zowel intern als extern. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Heer Bokelweg 216
3032 AD Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.