
Bij Daniella en Mariana ging het altijd goed.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik ben een patiënt met al zeker 20 jaar angst voor de tandarts. Bij mondzorg Rotterdam ben ik stapsgewijs van mijn angst geholpen. Door procesmatig elke stap uit te leggen, mij gerust te stellen en door te zeggen wat zij doen en te doen wat zij zeggen. Daarnaast schatten zij vooraf in of ik iets kan voelen of niet en dat klopt tot nog toe altijd. Ze gaan zo kundig te werk dat geeft vertrouwen. Voor mij zijn dit specialisten! Zowel de mondhygiëniste als de implantoloog als de tandarts
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wauw, bedankt voor uw enorme compliment. Onze grootste wens is om ervoor te zorgen dat angstpatiënten weer met vertrouwen naar ons toe kunnen komen en dat is bij u gelukt. Wat ontzettend fijn! Wij zijn u dankbaar voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Na een hele traumatische ervaring als jong meisje was ik erh bang om naar de tandarts te gaan. Bij Mondzorgcentrum Rotterdam heb ik het uiteindelijk toch aangedurfd. Wat ben ik enorm blij met deze praktijk. Van de baliemedewerkers tot de tandarts tot de specialisten, iedereen hier doet enorm hun best om de patiënten te helpen. Ik haf erg veel pijn aan een van mijn kiezen maar de tandarts zat volgepland. Alsnog zijn de volgende dag de tandarts en alle praktijkmedewerkers een kwartier eerder begonnen om mij alsnog te kunnen helpen. Ik raad echt iedereen (vooral als je angstig bent) deze praktijk aan.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wauw, wat een ontzettend mooie review. Mooi om te lezen dat wij u zo hebben kunnen helpen terwijl u in een nood situatie zat. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Je wordt gezien als persoon, je bent geen nummer. Er vind overleg met je plaats over de behandeling. Er werken deskundige mensen dat geeft vertrouwen in dat de behandeling goed zal uitpakken.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Wij vinden het enorm belangrijk om elke patiënt met aandacht te woord te staan en te behandelen. Het is belangrijk om zo vertrouwen op te bouwen en samen te werken aan een goede en gezonde mondgezondheid. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Goed en vriendelijk
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten! Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ofschoon ik, als gevolg van een verkeersprobleem, te laat arriveerde werd ik vriendelijk ontvangen. In de resterende tijd werd al het nodige gedaan door mondhygiëniste en tandarts. Met de beperkingen van mijn mobiliteit werd voortdurend rekening gehouden
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wij doen altijd ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, ook als deze te laat aankomen door omstandigheden. Helaas is dat niet altijd mogelijk maar in uw geval gelukkig wel. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik heb alleen maar goede ervaringen bij deze praktijk, de tandartsen zijn stuk voor stuk rustig en duidelijk. Ik heb pas een wortelkanaalbehandeling gehad zonder problemen of napijn. ik hoefde niet eens een aspirientje te nemen. Iedereen is aardig en fijn. Geen extra kosten en je kan zelf meedenken over ieder behandelplan.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons team. Wij vinden het enorm belangrijk om goed samen te werken zodat u kunt genieten van een goede mondgezondheid. Een wortelkanaalbehandeling zijn veel mensen angstig voor, zeker m.b.t. de napijn. Dit is lang niet altijd het geval. Fijn dat u een positieve ervaring heeft ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Een vriendelijke benadering en er wordt goed werk geleverd
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik ben zowel door de tandarts (dhr Yfantis) en de mondhygieniste (mevr Jadranski) meerdere keren zeer vriendelijk en zorgvuldig geholpen. Ik ben een bange patient en hechtte altijd erg aan mijn oude tandarts. Toen hij uit de praktijk verdween, en er daarna een roerige periode was met heel veel personeelswisselingen, heb ik overwogen om ergens anders heen te gaan. Maar men heeft het weer goed op de rit, de laatste 1,5 jaar ben ik bij deze 2 personen patient en dat bevalt heel goed.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons team. We hebben inderdaad een vervelende periode achter de rug, maar gelukkig zijn wij ondertussen aardig stabiel. We doen altijd ons best om u bij dezelfde behandelaren te houden zodat u hier ook het vertrouwen mee kan opbouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Door de laconieke gedrag van mijn vorige tandarts en het niet correct uitvoeren van een behandeling is mijn tandvlees ontstoken geraakt, waardoor ik elke dag met tandvleesbloedingen te maken heb gehad. Hij had de expertise niet om het op te lossen, terwijl het mij al zoveel geld had gekost. Na weken hiermee gelopen te hebben besloot ik op zoek te gaan naar een andere tandarts en zo kwam ik in contact met 'Mondzorg Centrum Rotterdam'. Er is door hun een behandelplan opgezet! Het kostte wat tijd maar ik kan nu naar tevreden- en dankbaarheid zeggen dat ze 'het' probleem hebben opgelost.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat vervelend om te lezen dat u zo lang met klachten heeft rondgelopen maar wat fijn dat wij dit samen met u hebben kunnen oplossen. Bedankt voor uw vertrouwen! Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Mijn mondhygiëniste was heel vriendelijk en duidelijk in haar uitleg. Een compliment krijgen dat je het goed doet, is altijd fijn!
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten. Positieve feedback is net zo belangrijk als opbouwende kritiek, dat ben ik zeker met u eens. Wij geloven erin dat we echt samen moeten werken om ervoor te zorgen dat uw mondgezondheid positief blijft. | Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Moderne instelling met goede voorzieningen. Personeel is vriendelijk met goede mate van deskundigheid. Behandeling verliep zorgvuldig en soepel. Aandacht voor de patient was nadrukkelijk aanwezig met uiteindelijk een tevreden eindresultaat.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik was bang voor de tandarts, totdat mijn kies afbrak en ik onzettend pijn had dat ik toch echt naar de tandarts moest. De tandarts stelde mij op mijn gemak tijdens de behandeling en hield rekening mee dat ik lange tijd niet bij de tandarts ben geweest. Ook de mondhygienist en ortodontieassistent zijn patientvriendelijk en gaan vakkundig te werk. Ik heb nu een gezonder gebit en ik ben blij dat ik ook in het weekend naar de tandarts kon gaan.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten. Zo ziet u maar, hoe vervelend het ook was dat u ineens naar de tandarts moest, het heeft u een goede mondgezondheid opgeleverd met vertrouwen. Dat is enorm mooi om te zien. Bedankt. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Dr. Mirza zorgt ervoor dat je op alle momenten perfect geinformeerd bent en je op je gemak voelt. Je merkt aan alles dat Dr. Mirza alles onder controle heeft en weet wat hij doet. Daarnaast heeft hij een vriendelijk en capabel team om zich heen dat hem ondersteunt. Ik ben hier geweest voor een Implantaat en ben tot nu toe zeer tevreden. 10/10 aanbeveling.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Hartelijk bedankt voor uw complimenten. Ik heb dit doorgegeven aan dhr. Mirza. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
geen
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Uitstekend, zowel op inhoud als service
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten! Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Prima bejegening en behandeling, deskundig
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Hartelijk bedankt voor uw complimenten. Ik zal dit zeker doorgeven aan uw tandarts. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Een bezoek aan de tandarts is niet mijn favoriete bezigheid en dat geldt ook voor een bezoek aan de mondhygiëniste maar door de persoonlijke aanpak en aandacht die ik kreeg zijn de laatste behandelingen steeds beter gegaan en is een volgende afspraak minder spannend als voorheen. En de behandelingen zijn ook uitstekend verlopen en zeer deskundig uitgevoerd.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat Daniëlla u toch beetje bij beetje over uw spanning heen heeft geholpen. Daniëlla is een ontzettend lieve mondhygiëniste die onwijs goed is in haar werk. Wij hopen dat uw spanning keer na keer minder wordt zodat u uiteindelijk bijna kan gaan ontspannen in de behandelstoel. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Prettig geholpen door mondhygieniste en tandarts. Ik ben een zeer tevreden klant!
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Hartelijk bedankt voor uw complimenten. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Goed verholpen.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Het zelf inchecken met een touchscreen is super handig en de behandelend artsen zijn kundig en communiceren helder.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Hartelijk bedankt ook voor uw complimenten. Het aanmeldscherm is voor ons ook enorm fijn! Soms zijn de receptionistes zo druk dat ze geen tijd hebben om iedereen tijdig aan te melden. Wanneer u dit zelf doet, ziet de behandelaar direct dat u er bent. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
de eerste keer even na kerst, mijn tandarts was tot januari met vakantie, kwam ik hier terecht. de vriendelijke manier van behandeling, top apparatuur, had mijn tandarts niet waar ik onder behandeling was sinds 1997. Het overtuigde mij, 82 jarige, dat ik moest verkassen. de vakbekwaamheid - inzichten - verraste mij - ik werd gelijk cliënt. Maar toen kwam er heel wat aan het licht waar de vorige tandarts nooit aandacht aan had besteed met zijn verouderde apparatuur. Nadeel was dat als alles in orde werd gemaakt het mij duizenden euro's zou gaan kosten. Gelukkig kan ik dat net betalen.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wauw.. Wat een complimenten. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons als praktijk dat u na al die jaren toch besloten heeft om naar ons over te stappen. Een enorm compliment is dat. Wat zal dat schrikken geweest zijn voor u om erachter te komen dat er toch heel wat moest gebeuren. Wij vinden het enorm belangrijk om te investeren in onze apparatuur en onze kennis. Fijn dat wij samen toch kunnen werken aan weer een gezonde mond. Ook op 82 jarige leeftijd is dat erg belangrijk. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Tevreden, vriendelijk geholpen
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Open en eerlijke rekening , geen verkeerde berekeningen opties naar eigen keuze,. Mijn angst voor het trekken van een grote kies werd ook helemaal begrepen. En kreeg heel geduldig toch nog even een extra blik, ( ivm angst zenuwbehandeling) De vrouwelijke tandarts was heel zacht, en ik voelde echt helemaal niets van de verdovingsprikken in mn rottende kies . (kreeg ik netjes mee) en het advies voor een zachte knars-bit was dus ook een advies wat bij drie eerdere tamndartsen niet het geval was. En veel pijn bespaard had kunnen worden, De mannelijke mondhygienist was bijna te zacht met de behandeling. De tandarts ass balie medewerkster s waren ook gewoon super normaal vriendelijk en begripvol , wat ook echt niet in de meeste gevallen is. En dat vind ik dus altijd heel belangrijk, want dat zegt iets over de mentaliteit en het respect als mens ongeacht kleur, afkomst, geslacht en of geloofsovertuiging bv. Dus er kan een voorbeeld aan de praktijk genomen worden die schoon, licht en duidelijk is ingericht. Ook telefonisch goed bereikbaar. Hopelijk maak ik zelf van de week even een afspraak voor de controle. En is de ervaring gewoon hetzelfde zoals het eigenlijk zou moeten zijn, maar 'tegenwoordig is het eerder een verbazing!
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat een complimenten, we worden er verlegen van. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het personeel en de behandelwijze. Niemand vind het leuk om naar de tandarts te gaan. Wij doen dan ook altijd ons uiterste best om elk bezoek toch zo prettig mogelijk te laten verlopen. Fijn dat u dit ook zo ervaren heeft. Fijn dat u de verdoving ook niet heeft gevoeld. Veel mensen zijn hier bang voor terwijl, als er goed verdoofd wordt, u dit inderdaad nauwelijks hoeft te voelen. Wij vinden het enorm belangrijk om ieder mens te behandelen zoals wij ook zelf behandeld willen worden. Met respect, begrip en uiteraard op een professionele maar vriendelijke wijze. Nogmaals enorm bedankt voor uw lieve woorden. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik heb een enorme angst voor de tandarts. Dankzij een tandarts (Ik geloof dat hij Jim heet) en met name zijn assistente (ik geloof dat ze Wil heet) durfde ik weer naar de jaarlijkse controle. Helaas ging eerst de tandarts en daarna de assistente weg. Toen heeft Mondzorg Centrum Rotterdam er in 2 behandelingen voor gezorgd dat mijn angst dubbel zo hard terug is gekomen. Ik gaf aan bang te zijn, maar dat werd echt volledig genegeerd. Er werd over mij heen gewalst en hoe ik er op dat moment bij lag was verder onbelangrijk. Ik was zwaar van slag toen ik jullie pand verliet en ben daarna nooit meer terug gegaan. Zoiets wil ik echt nooit meer meemaken. Dus als je angst hebt voor de tandarts, absoluut niet naar Mondzorg Centrum Rotterdam gaan.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er zo met u is omgegaan. Weet u toevallig nog wie deze tandarts was of hoe deze eruit zag? Wat u omschrijft is namelijk alles wat wij niet willen dat er gebeurt bij ons in de praktijk. Wij willen dit heel graag aanpakken en bespreekbaar maken. Mocht u ervoor open staan, zou ik u willen vragen ons te mailen via: [email protected] met als titel: T.a.v. Sharon Alle reviews zijn namelijk volledig anoniem waardoor ik helaas niet zelf met u in contact kan komen. Wij hopen dat u, ondanks uw nare ervaring bij ons, wel een andere tandarts heeft gevonden waar u zich goed bij voelt. Mijn oprechte excuses namens de praktijk. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Heer Bokelweg 216
3032 AD Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.