
Iedere keer als ik er ben wordt er wel een voorstel gedaan wat mij veel geld gaat kosten. Er wordt geen rekening gehouden of ik het wel kan betalen!!!
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Helaas is de Mondzorg in Nederland erg duur. Alle prijzen zijn wettelijk vastgesteld door de NZA. Alle reviews via dit portaal zijn volledig anoniem waardoor ik niet mee kan kijken in uw patiëntenkaart om wat voor behandelingen dit gaat die u worden aangeraden. Soms is het zo dat bepaalde behandelingen absoluut aan te raden zijn om de kwaliteit van uw mondgezondheid positief te verbeteren of stabiel te houden. Soms zijn er ook goedkopere alternatieven, maar dat is afhankelijk van het "probleem". Mocht u ervoor open staan om samen te kijken naar uw mogelijkheden, zou ik u willen vragen om ons te mailen met als titel: t.a.v. Sharon zodat ik persoonlijk met u mee kan kijken. Ik hoop dat u verder wel tevreden bent over de praktijk? Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Heel slecht praktijk geworden daarom ik ben al weg beter praktijk toe
Heb een gezond gebit, 1 gaatje in 33 jaar. Maar toch altijd proberen om twee keer per jaar combi afspraken in te plannen, overbodige uitleg en opnieuw instructies geven of bleken aanraden. Te commerciële machine. Kwaliteit is wel hoog.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren. Wat jammer om te lezen dat u toch niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Het is absoluut niet onze intentie om commercieel te denken of overkomen. Alle reviews via dit platvorm zijn anoniem. Het is voor ons mogelijk om uw interval (hoe vaak dient iemand per jaar te komen?) op jaarlijks te zetten wanneer u dit wenst. Mocht u dit graag willen om te voorkomen dat u telkens verteld wordt: over een half jaar, zou ik u willen vragen om mij te mailen via: [email protected] t.a.v. Sharon zodat ik dit voor u kan wijzigen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Prima
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Persoonlijke aandacht en professionele monzorg.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Goed
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik wordt goed geholpen, de mensen die daar werken is heel aardig.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik ben nu al 4 jaar bij het Mondzorghuis. Beste keuze die ik ooit hebt gemaakt en voorlopig blijft ik ook bij jullie.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat gaaf om te lezen dat wij de beste keuze zijn die u heeft gemaakt. Bedankt voor dit enorme compliment. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
De tips van de tandartsen en Mondhygiënisten hebben mijn gebit enorm verbeterd. Ze waren hier altijd vriendelijk en geduldig over.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat we samen hebben kunnen zorgen voor een verbetering in uw mondgezondheid. Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Na het plaatsen van mijn noodkroon, brak het drie keer af in vijf dagen. Elke keer werd ik dezelfde dag of de dag erna geholpen. Bij de derde keer was de kroon er gelukkig al en kon het gelijk die dag geplaatst worden, terwijl het voor later gepland stond.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat vervelend dat die noodkroon niet bleef zitten. Ik hoop dat uw definitieve kroon prachtig zit, zonder problemen? Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
geduld, duidelijk, vriendelijk op je gemak stellen
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Alles ging zoals ik bij voorbaat verwacht had
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat wij aan uw verwachtingen voldoen. Wij hopen dit nog vele jaren te mogen doen voor u. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
5 staren waard!
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Enorm bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
n.v.t
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Altijd een vriendelijk welkom en oprechte interesse bij zowel mondhygieniste als tandarts. Zij communiceren ook goed met elkaar over aandachtspunten wat betreft mijn gebit. Ik voel mij altijd op mijn gemak en ben zeer tevreden over de behandelingen.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Aandacht voor de patiënt....goede uitleg...prettige omgeving muv de behandelstoel (mis de armleuning)
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Bedankt voor uw complimenten. U mist de armleuning, dat kan ik me zeker indenken. Wij hebben bij het kopen van de nieuwe stoelen ook enorm getwijfeld: wel of geen armleuning? Bij onze vorige stoelen werd er regelmatig geklaagd over de armleuning waardoor we nu hadden besloten om dan toch zonder aan te schaffen. Gelukkig bent u verder wel tevreden over onze praktijk. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Deskundige en vriendelijke mensen, met veel interesse in de klant
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Bedankt. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Ik moest mijn afspraak wijzigen vanwege een planningsconflict, ze waren geweldig om me binnen te krijgen als iemand anders had afgezegd. Daniella is een fantastische hygiëniste, zeer grondig en voorzichtig en gevoelig om te proberen geen pijn te veroorzaken. Ik volgde haar naar deze praktijk.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review. Dat waarderen wij enorm. Hiermee kunt u onze dienstverlening helpen te verbeteren en/of andere patiënten helpen met hun zoektocht naar een tandarts die bij hun wensen past. Daniëlla is een echte professional. Wij zijn ook zo dankbaar dat we al een aantal jaar mogen samenwerken met haar. Ik zal uw complimenten zeker aan haar doorgeven. De wachtlijsten voor de mondhygiëniste zijn momenteel helaas best lang. Maar als u inderdaad aangeeft dat u graag eerder geholpen wilt worden, komt u op een wachtlijst die altijd keurig netjes gebeld wordt bij uitvallers. Fijn dat wij u hierdoor eerder hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Sharon Mondzorg Centrum Rotterdam
Eerste ontmoeting met de tandarts was positief, vriendelijke en meedenkende vakmensen.
Leuk en onderhoudend gesprek in het begin zo je voelt jezelf in goede handen
I am very scared of the dentist. I visited the dentist Mariana and she treated me amazingly. She made me feel safe, she respected my fear for the dentist. She was calming and professional. In less than 5 minutes we were done and I had no pain. She had the patience to explain me everything. I am completely happy. I had an amazing experience.
Everything went well, from attendance to consultation.
Vakkundig geholpen
De tandarts(kaakchirurg) is zeer vriendelijk, deskundig en geruststellend.
Ik had een acuut probleem en belde om 9.00 uur de tandarts. Om 9.45 kon ik komen en werd meteen behandeld. Boven verwachting perfect! Een tijdelijke oplossing, maar ik kan EEN MAAND LATER terugkomen voor definitieve behandeling. De situatie is precair, maar ik moet dus een maand lang soep eten enz. In eerste instantie was ik zeer blij, maar het wachten zal wel lang duren. Hopelijk houd ik het met voorzichtigheid vol.
Heer Bokelweg 216
3032 AD Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.