
Prima mondhygiëniste.
Ik heb geen klachten over de tandarts/mondhygiënist zelf, zij doen goed werk en ik ben zeer tevreden met de behandelingen die ik heb gekregen. Ik vind wel dat het praktijk in het algemeen wat chaotisch is, ik werd vak gebeld om mijn afspraak te verplaatsen en de receptionisten lijken niet altijd op de hoogte te zijn over wat er moet gebeuren. Ik heb ook door de jaren heen veel verschillende tandartsen/mondhygiënisten gezien, ik vraag me ook af waarom mensen hier niet willen blijven werken???
Ik was er voor het eerst, de praktijk waar ik zat is overgenomen. Aardige tandarts die zich voorstelde maar alles zag er best wat verwaarloosd uit. Krakende stoel en een foto apparaat die het niet doet. En net in een nieuwe praktijk moeten we al weer mee verhuizen. Ik twijfel.
I had a good experience with the dental hygienist and dentist, but not the perfect one with the orthodontist and front desk. When I had a problem and need an extra emergency visit I had to get into conflict with the front desk before they took time to look for any options on how to help me. At first, it looked like they are not responsible for the quality of the service the clinic is providing. I came the next day after a visit to an orthodontist with the problem after some manipulations she did and the answer at the front desk was that they can not help me now and I have to wait a month before there is a spot for the next appointment or I can look for a different clinic.
Altijd vriendelijk en super service.
De tandarts bij wie ik een afspraak had communiceerde erg slecht en beantwoorde mijn vragen niet. Ik had daarom expliciet aangegeven bij de balie dat ik de volgende afspraak bij een andere tandarts wilde. Vervolgens kwam ik toch bij dezelfde tandarts terecht en toen ik dat aangaf bij de balie werd daar niet serieus op ingegaan terwijl ik dit erg vervelend vond. Daarnaast heb ik een half uur tot driekwartier moeten wachten voor ik aan de beurt was. De tandarts wilde ook niet even mijn tandsteen weghalen, daarvoor moest ik maar naar de mondhygiëniste. Erg overdreven om voor alles een aparte afspraak te moeten maken bij de mondhygiëniste. Bovendien was een afspraak binnen een half jaar bij de mondhygiëniste niet mogelijk. Al met al echt hele slechte service. Ohja en tot slot wordt de afspraak ALTIJD een paar dagen van te voren verzet. Je zou toch denken dat het mogelijk moet zijn gewoon een afspraak te maken, maar blijkbaar lukt dat niet. Vreselijk irritant.
De renovatie van mijn gebit als advies van mijn tandarts ( zonder het op te dringen)heeft een geweldig resultaat. Durf weer voluit te lachen
Goed voorgelicht
Ik trof een kundige tandarts, een prettige ook. Heeft slijtage van enkele tanden en kiezen een beschermde behandeling gegeven. Kende de methode niet en ben er blij mee. Zie vraag welke tandarts, weet haar naam niet.
Het begon al met de website, zoveel informatie etc. Geweldig! En daarna de receptioniste, wat een lieverd. Door haar voelde ik mij gelijk op mijn gemak ( grote angst voor de tandarts) en dan de tandarts zelf en assistent, super lief en nemen echt de tijd voor je!
Ik vind het altijd fijn als er kort voorafgaand aan de behandeling wordt uitgelegd wat er staat te gebeuren. Het dossier wordt altijd erbij genomen om ook even terug te kijken naar de laatste behandeling. Vakkundig, professioneel en persoonlijke aandacht.
zeer goed
Vertrouwde omgeving, vriendelijk te woord gestaan.
-
Het contact is goed, vriendelijk en waar nodig geruststellend. Alle handelingen worden (als u wilt) uitgelegd en dit biedt veel rust. Ik kwam bij deze tandarts op aanraden van een kennis. En zo raad ik deze tandartspraktijk ook aan u aan!
Over het algemeen ben ik zeer tevreden maar bij mijn laatste afspraak ben ik boos weg gegaan. Had mijn afspraak om 16:20u, ik kwam 16:19u binnen. Mevrouw aan de balie was druk bezig met een telefoongesprek, werk gerelateerd. Op het infoscherm was vermeld dat er een vertraging was van 0 minuten. Echter ben ik pas om 16:40u opgehaald, dus 20 min later dan gepland. Ondertussen had de mevrouw aan de balie een ander telefoon gesprek, prive gerelateerd. Binnen de 20 min dat ik daar heb gezeten heeft zij mij niet aangesproken omdat ze constant aan de telefoon was. Na mijn behandeling ging ik weer naar de balie om een vervolg afspraak te maken. Echter mevrouw was weer in een telefoon gesprek. Vervolgens ben ik boos naar buiten gelopen want ondertussen liep de parkeermeter aardig op. Als ik 20 min later op mijn afspraak kom dan krijg ik een waarschuwing/boete. Als jullie een uitloop/vertraging hebben dan verwacht ik dat ik op de hoogte wordt gehouden, via het infoscherm of door een medewerkster. Op de behandeling heb ik geen opmerkingen, dit is uitstekend uitgevoerd. Maar de rest....frustratie en hoge parkeerkosten.
Vriendelijk personeel. Wel veel wisselingen dat vind ik minder. Vaste tandarts en mondhygiëniste heeft mijn voorkeur. Er begint nu wat meer rust te komen in de praktijk. Naam van de mondhygiëniste weet ik niet, zij verving ivm bevallingsverlof vaste mondhygiëniste
Telefonisch contact opgenomen voor een behandeling, ik was absoluut niet geïnformeerd over de bijkomende kosten. Ik ga nooit meer naar die oplichters.
Na jaren trouwe klant te zijn geweest met heel mijn gezin tot aan mijn ouders hebben wij ons uitgeschreven van de praktijk. Na een week enorme kiespijn te hebben gehad niet kunnen eten en slapen van de pijn kreeg ik eindelijk een afspraak dat ik terecht kon in de praktijk, waarin ik duidelijk had aangegeven dat ik enorm veel pijn heb en graag wil dat daar aandacht aan besteed zou worden, het werd genoteerd. 20:30 was de afspraak, uur voor de afspraak word ik gebeld door de assistente met de vraag of ik om 20:00 kan komen. Ging ermee akkoord en gaf aan dat ik direct vanuit mijn werk kom dus dat ik misschien 5 minuten later kan zijn, was geen probleem. Eenmaal aangekomen in de praktijk hebben ze mij 20 minuten laten wachten en uiteindelijk alleen een controle uitgevoerd inplaats van de pijn te behandelen wat ik duidelijk aangaf bij het maken van de afspraak. Ik mocht een nieuwe behandelafspraak maken voor donderdag avond 18:00. Zat ik weer met 3+ dagen pijn in mijn kiezen. Donderdag 18:04 word ik gebelt door de assistente met de vraag waar ik blijf, waarop ik antwoord dat het niet lang zal duren tot ik er zal zijn. Waarop de assistente zegt dat dat goed is. Eenmaal aangekomen in de praktijk 18:13 sta ik voor de balie en word mij verteld dat ze mij nietmeer kunnen helpen, wetende dat ik al onderweg ben. Er is een half uur ingepland voor het behandelen van 2 kiezen, begrijpelijk dat ze het dan niet halen met de volgende patient. Ik vraag of ze dan niet tenminste 1 kies kunnen behandelen waarop ze antwoord weer nee is en dat ik weg moet. Mij vragen bij mijn vorige afspraak of ik eerder kan komen en mij vervolgens weer 20 minuten laten wachten kan wel, maar een patient helpen die al 1 week op een afspraak zit te wachten met enorme kiespijn en nieteens 1 van de 2 willen behandelen, dat kan niet? Nou ik zal zeggen vertrouw het niet als je met pijn zit want je word zo in de steek gelaten en niet geholpen. Wij raden deze praktijk niet aan.
ben altijd tevrede geweest woord altijd netjes gegholpen door demet protese
Had een spoed klus. Men gaf duidelijke informatie. Men hield rekening met mijn angst voor de tandarts.
Ik kan het formulier helaas niet invullen, want er staan alleen tandartsen in het rijtje en ik ben als laatste door de assistente behandeld: Perwin.
Vanaf het moment dat je binnen komt voel je je welkom en wordt je serieus genomen als klant en patiënt.
Meneer luisterde goed naar wat ik aangaf, wat ik dacht het probleem te zijn. Hij was voorzichtig (ondanks de pijn door een ontsteking), vriendelijk, zei wat hij deed. Ondanks dat Nederlands soms wat lastig was kon hij heel goed aangeven wat er aan de hand was en wat de mogelijkheden waren. (naam tandarts/implantoloog weet ik niet)
Zeer kundig, continue vertellen wat ze ging doen en waarom ze iets doet. Ik kon last minute tussen kerst en oud en nieuw terecht en de prijs is heel netjes! In 1 woord: geweldig.
Heer Bokelweg 216
3032 AD Rotterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.