We deden het samen

Ik voelde me enorm gesteund door Annelieke. Ze wist waar ze het over had en stuurde me feilloos door lastige gesprekken en onverwachtte problemen. Kennis van mensen en echtscheidingen volop aanwezig. Door regelmatig factureren wist ik ook goed waar ik financieel aan toe was. Alles correct afgehandeld dus.

Positief

Wegens een lastige gezag's kwestie ben ik via internet beland bij Van Beekhof Bouma Reichmann. Mevrouw Bouma was mijn raadsvrouw gedurende het traject. Gedurende de periode ben ik goed geadvisseerd en was het contact direct en on point. Mevrouw Bouma dacht continue mee en het resultaat mag er wezen. Ik geef niet snel een 10, maar deze is op zijn plaats en verdiend.

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Het advocatekantoor is goed bereikbaar en op de hoogte.

De parate kennis en beschikbaarheid was uitstekend.

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Kundig en constuctief advies, op een prettige manier

Kundig en constuctief advies, op een prettige manier verstrekt.

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Mr Bouma: een zeer kundig en betrokken advocaat!

Annelieke is een kundig en betrokken advocaat die altijd zeer snel reageert op verzoeken / vragen van de klant. Is goed in staat complexe juridische zaken in heldere taal uit te leggen. Komt haar afspraken altijd na: levert conform afspraak.

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Prima, geduldig en deskundig, plus erg behulpzaam!

Ik blijf graag klant van Annelieke.

prettige en professionele samenwerking

samenwerking was betrokken en persoonlijk,

Willemsparkweg 94 HS

1071 HM Amsterdam