We wilde van de stadsverwarming af en over gaan tot de aankoop van een full electric warmtepomp we zijn op de open dag bij aarde.nl gaan kijken voor informatie. Vrij snel na de open dag is contact met ons opgenomen om te komen kijken naar de mogelijkheden. Er is goed gekeken wat onze wensen waren ook voor de plaats waar de buiten unit zou kunnen en ook de binnen installatie. Tijdens ons bezoek is vrijblijvend een aparte offerte gemaakt voor vervanging van onze bestaande zonnepanelen. Deze prijs viel alles mee. We hebben na alle 2 de offertes goed te bekijken om zowel de warmtepomp als zonnepanelen te vervangen. De zonnepanelen zijn al vrij snel vervangen ook is onze oude installatie er netjes afgehaald. Toen ook de nieuwe full electric warmtepomp van Samsung bij hen binnen was is direct een afspraak gemaakt voor installatie. Alles is netjes geïnstalleerd en netjes weggewerkt, ook de opvolging tot alles juist is ingesteld is steeds snel en correct verlopen. Het contact met de medewerkers op kantoor, de verkoopadviseur en installatie medewerkers is iedere keer vlot en vriendelijk verlopen. We zijn zowel over de zonnepanelen, warmtepomp en het bedrijf aarde.nl zeer tevreden. Zeker een aanrader !! Fam de Geus-Montee Tilburg
Beste Fam. De Geus-Montee, Hartelijk dank voor uw lovende woorden en het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en de kwaliteit van de producten. Uw aanbeveling betekent veel voor ons! Met vriendelijke groet, Het team van aarde.nl
12 zonnepannelen nieuwe ketel .warmtepomp,boiler.Flinke investering nu na een half jaar en en 9,5 snipperdagen om alle blunders op te lossen draait het volgens mij goed. Dan de gebreken:bij geen van de apparaten een garantiecertificaat. Geen nederlandse handleiding bij de ehs samsung warmtepomp. (warmtepomp komt niet eens voor op hun site) Geen documentatie bij de boiler. Ze hebben alles bijna 2 a 3 keer moeten doen omdat er telkens vanalles fout was.Geen contact mogelijk met verkoper of werkvoorbereider alleen maar met ingehuurde zzpers terugbelverzoeken zijn er genoeg. Eindgesprek leid nergens toe omdat de beslissingsbevoegde niet op komt dagen en zijn kop in het zand steekt. Ik sta met mijn rug tegen de muur en zal na oplossing van bovenstaande de eindafrekening moeten betalen om a garantie te krijgen en b subsidie aan te kunnen vragen. Gemiste kans voor aarde en ik heb GEEN vertrouwen dat dit een goed einde krijgt.
Goedemorgen meneer Van Leuken, We betreuren het dat uw ervaring met ons bedrijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wat betreft de zonnepanelen, klopt het dat wij een extra keer zijn teruggekomen vanwege onveilige weersomstandigheden, zoals gladheid en sneeuw. Dit was helaas onvermijdelijk om de veiligheid van onze monteurs te waarborgen. We begrijpen dat de problemen met de warmtepomp en boiler erg vervelend voor u zijn geweest. Het spijt ons dat dit heeft geleid tot zoveel ongemak en snipperdagen aan uw kant. In onze optiek waren de snipperdagen echter niet noodzakelijk geweest voor u. We willen benadrukken dat we alles in het werk hebben gesteld om de installatie naar wens te voltooien. Ons team heeft meerdere keren contact met u opgenomen om de problemen op te lossen. Hierbij is er veelvuldig contact geweest tussen u en zowel ons kantoorpersoneel als de werkvoorbereiding. We hebben veel tijd en moeite gestoken in het herstel van de installatie. Wij hebben er alles aan gedaan om u op de hoogte te houden en problemen op te lossen. Wat betreft de garantiecertificaten, willen we verduidelijken dat de apparaten digitaal bij de leverancier zijn aangemeld voor garantie. Het is niet gebruikelijk dat de klant deze certificaten rechtstreeks ontvangt. Over de compensatie: wij hebben u een verzoek gedaan, maar wij vonden uw tegenbod van €3.000 voor de snipperdagen niet in verhouding staan tot de situatie. We betreuren het dat we hierin geen overeenstemming hebben kunnen bereiken, maar respecteren uw besluit. Tot slot willen we aangeven dat de beslissingsbevoegde (bedrijfsleider) wel degelijk bij het eindgesprek aanwezig was. We herinneren ons zelfs dat u een grap maakte door hem €1 te geven. Nogmaals onze excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Aarde.nl
Verkoper heeft ons een hybride warmtepomp verkocht op basiss van onze wensen om per zone te verwarmen maar dit kan helemaal niet blijkt achteraf. Misleiding is het juiste woord. Verkoper is niet bereikbaar. Belt nooit terug. Appt niet terug. Dit zegt genoeg. Advies over hoe om te gaan met regelen warmte krijgen we niet. Dit hebben we nodig omdat we misleid zijn. Meerdere malen gebeld maar niet terug gebeld. Dit geldt voor alle vragen. Je moet overal achteraan. Dramatisch slechte communicatie en service zeker gezien de grote investering. Eigenlijk schandalig. Zonnepanelen op het laatst niet leverbaar. Lage korting voor alternatief. Tijdens installatie schroeven door ons nieuwe platte dak geboord. Gemeld maar niets meer vernomen. Geen vergoeding, geen verzekering. Schandalig!
Beste meneer van Rijn, Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw ervaring zo teleurstellend is verlopen. Dit is niet het soort ervaring dat we onze klanten willen bieden en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zullen direct actie ondernemen om uw problemen op te lossen. Ik zal persoonlijk contact opnemen met de betreffende adviseur en ons serviceteam om ervoor te zorgen dat uw zorgen worden aangepakt en uw problemen worden opgelost. Met vriendelijke groet, Aarde.nl
Ik heb een doe het zelf pakket gekocht bij aarde.nl. Hiervoor ben ik eerst bij de showroom geweest zodat ik een beeld bij het bedrijf had. Ik kan het iedereen aanbevelen.
Vanaf de start van het traject een prettige ervaring gehad met de verkoper. Kwam deskundig over en wist goed mee te denken met onze wensen. Naderhand eveneens goed bereikbaar voor aanvullende vragen. Op de dag van montage kwamen de monteurs waren de monteurs keurig op tijd en werd alles netjes geïnstalleerd. Al met al een zeer goede ervaring voor een ieder die wil verduurzamen!
Vandaag 10/01/24 is er door aarde.nl een 9 zonnepanelen instalatie geplaatst. Voor dit bedrijf had ik gekozen nav de vele goede reviews op internet (de slechte gingen vooral over de communicatie echter wat de communicatie betreft hebben wij tijdens het gehele proces geen klagen gehad, want die was goed) In de laatste week van 2023 is er een adviseur thuis lang geweest om de mogelijkheden te bespreken en een offerte te maken. Niks opdringerig, maar heel goed meedenkend en uitijndelijk voor een mooie prijs. En vandaag zijn ze geplaatst, net voor vertrek nog van de electrcien duidelijk uitleg gehad hoe eea werkt. Wij zijn over aarde.nl zeer tevreden en raden dit bedrijf zeker aan.
Kwalitatief goede producten, maar als bedrijf zijn er nog verbeterpunten qua communicatie.
Originele beoordeling
Enorm slecht bedrijf. Leveren niet op afgesproken datum, verkopen iets maar luisteren niet goed naar wat je eigenlijk wil (bijvoorbeeld verwarmen & koelen), steken geen moeite in een echt goede voorbereiding waardoor het project zomaar 5 keer kan veranderen. Beschadigen je huis en willen ze met een enorm kleine vergoeding er vanaf maken. In het traject om tot elkaar te komen gaan ze al dreigen met een incassobureau terwijl ze zelf niet de telefoon opnemen. Ga niet in zee met aarde.nl.
En bij vragen of wenselijkheden die je hebt tijdens het proces, Michaela van de Service afdeling, lost alles weer op. Zij heeft goede communicatieve eigenschappen voor het goed kunnen afstemmen met de wensen van de klant. Belangrijke schakel voor het bedrijf!
problemen worden serieus genomen en adequaat opgelost
Aarde heeft kwalitatief goede warmtepompen en zonnepanelen. Installatie wordt uiteindelijk keurig verzorgd en alles werkt goed. Ondanks dat raden we dit bedrijf niet aan bij anderen - Communicatie verloopt uiterst moeizaam; Je moet overal zelf achteraan bellen anders hoor je nooit iets; Je wordt zelden terug gebeld ondanks toezeggingen - Afspraken voor installaties worden last minute verschoven, zelfs op de betreffende dag nog; het bedrijf heeft er geen boodschap aan dat je daar vrije dagen voor moet opnemen - Teams voor installatie gaan onverrichterzaken weer weg omdat voorbereidingswerkzaamheden niet zijn uitgevoerd door eerdere teams - Men verschuilt zich voortdurend aan gebrek aan personeel of ziekte van personeel. De afdeling financiën wordt daar echter niet door getroffen. Facturen zijn steeds binnen 5 minuten na een gemaakte afspraak in de mailbox. - De door ons bestelde zonnepanelen waren op de dag van levering plotseling niet meer leverbaar; hierdoor zijn als alternatief panelen aangeboden met een lagere capaciteit met een korting van maar liefst € 10,-- per paneel (een schijntje) - Geen enkel advies over benodigd onderhoud aan installaties en panelen; ondanks dat ze dit zelf aanbieden moet je ook hier zelf achteraan Zoek je goede spullen die netjes wordt geïnstalleerd dan is Aarde een optie; wil je jezelf bij een enorme investering ook een klein beetje klant voelen dan zijn er uitsluitend betere alternatieven.
Beste Marcel, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze warmtepompen en zonnepanelen, evenals de succesvolle installatie ervan. Onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren op het gebied van communicatie en planning. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om onze communicatie en klantenservice te verbeteren, zodat elke klant een positieve ervaring met Aarde.nl heeft. Met vriendelijke groet, Aarde.nl
Nadat onze warmtepomp medio 2022 was geplaatst bleek de druk van de binnenunit terug te lopen en moest er regelmatig water worden bijgevuld. Ondanks div. pogingen lukte het in eerste instantie niet 'het lek boven water' te krijgen en het euvel op te lossen. Coen heeft echter kosten noch moeite gespaard om de oorzaak van de lekkage door zijn medewerkers op te laten sporen. Na diverse onderzoeken door monteurs bleek uiteindelijk dat er een aansluiting van een pijp van de warmtepomp 'iets' lekte. Dit werd niet opgemerkt omdat het verlies van water relatief gering was en er geen plas water onder de pomp ontstond omdat het lekwater over een warme pijp liep en al was verdampt voordat het de grond bereikte.
Beste Anja, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat we het probleem met de druk van de binnenunit van uw warmtepomp naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. We waarderen uw vertrouwen in ons bedrijf en zijn dankbaar voor uw positieve feedback. Mocht u in de toekomst nog vragen of behoeften hebben, staan we altijd klaar om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Aarde.nl
Er werd zeer adequaat door Michaela gehandeld bij het registreren en coördineren van de storing. Eerst samen een aantal stappen doorgenomen die in dit geval helaas niet voor een oplossing zorgden. Toen we dit eenmaal vaststelden, was er meteen iemand ter plaatse. Marti is zeer kundig en plezierig. Euvel bleek twee kapotte pakkingen te zijn bij de aansluiting van de buitenunit. Onderdelen werden meteen gebracht en de storing definitief opgelost. Klasse!
We hebben het gehele realisatietraject van ons warmtepompsysteem door Aarde.nl als heel prettig ervaren, met gepast offerteadvies, vakkundige installatie conform gemaakte afspraken en effectieve uiteindelijke inbedrijfstelling. We zijn nu een winter verder. We hebben geen kinderziektes ervaren. Het systeem doet wat het doen moet en de eenvoudige regeling met stooklijnen maakt het gemakkelijk de energiekosten te minimaliseren tegen instandhouding van het gewenste comfortniveau.
De producten die Aarde.nl verkoopt zijn van hoge kwaliteit. Personeel is vriendelijk. Klantenservice is goed bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk. De afstersales is perfect en persoonlijk. Aarde.nl is klantgericht en dat merk je tijdens het gehele traject van oriëntatie, aankoop en uitvoer.
Levering van SunPower Max 6-AC zonnepanelen binnen de afgesproken levertijd. Installatie uitgevoerd door een team van ervaren en enthousiaste monteurs, die goed op elkaar zijn ingespeeld. Tijdens de installatie ook bezoek gehad van de kwaliteitsinspecteur van Aarde.nl die uitgevoerde werkzaamheden beoordeelde op correcte plaatsing en aansluiting. Had geen op- en/of aanmerkingen. De BTW teruggave wordt via Aarde.nl door NBA prima geregeld. Prima bedrijf dat zijn afspraken nakomt.
Warmtepomp zonnepanelen en airco laten installeren door aarde.nl. De planning was een uitdaging.. maar eenmaal geïnstalleerd werkt het allemaal feilloos. Ook de aanpassingen electrisch en in de meterkast heeft Aarde.nl netjes gedaan. Aarde.nl heeft ook geholpen met een btw terugvraag service voor de zonnepanelen. Vriendelijke mensen die je ook uitleggen waarom ze welke keuzes maken maar ook naar de klant zijn wensen luisteren.
Goede voorlichting, deskundig advies. Afspraken zijn perfect nagekomen en de installatie werkt als een zonnetje.
Niet een aspect van het hele proces van afspraken maken tot daaadwerkelijk leveren en aansluiten is aanleiding geweest tot vraagtekens.Alles klip en klaar, en daarbij ook nog vakkundige montage.
Wij hebben een warmtepomp via Aarde.nl, hij werkt nu 3 weken. Het huis is nog nooit zo lekker comfortabel warm geweest. De installatie was een hele klus maar dat hebben de monteurs erg goed gedaan. We hebben een huis uit 1987 en ik dacht dat een warmtepomp is onze woning helemaal niet kon, na een goede uitleg van een adviseur is er goed gekeken naar de mogelijkheden en kwamen we bij dit systeem uit en tot nu toe werkt het perfect. We zijn zomaar van het gas af, erg fijn! Bestelling voor de zonnepanelen is ondertussen ook gedaan!
Van start tot nu (zijn nog niet klaar) is het ellende geweest met dit bedrijf wat in haar kernwaarde persoonlijk contact heeft staan. Vertegenwoordiger sleept offerte binnen en daarna hoor je er niets meer van terwijl er van alles mis gaat. Na de installatie van de zonnepanelen bleek dat de installateurs een ravage hadden achtergelaten op het dak waardoor er een lekkage is ontstaan met alle gevolgen van dien. Installateur komt kijken en geeft aan niets verkeerds te hebben gedaan. Onafhankelijke partij concludeert het tegenovergestelde. Dakpannen omgekeerd en scheef terug gelegd, lood verbogen en kapot enz. Installatie warmtepomp kwamen wel 3-4 verschillende techneuten, geen van allen wist wat de ander had gedaan en liep door elkaar heen, ze gaven zelf al aan dat planning een zooitje was. Na de installatie hadden we meteen een storing in de koudste week van het jaar. Met een ziek kind zaten we in een ijskoud huis, service?? Ho maar! Je moet zelf overal achteraan. Communicatie hebben ze nog nooit van gehoord. Zelfs de eigenaar namen wij mee in bijna alle mails en zelfs die reageert niet! Vandaag zou er namens hun iemand komen die de hele dag ons dak zou komen herstellen, maar nee hoor. Niemand gezien! Wij zijn helemaal klaar met dit bedrijf! NIET DOEN dus!
Prima kennismaking en verkooptraject. De telefonisch toegezegde prijs bleek niet haalbaar te zijn en werd dus alsnog verhoogd. Jammer, maar het zij zo. Zodra de handtekening gezet was moest ik afwachten tot ik gebeld zou worden voor het inplannen van een inspectie van een monteur en later de installatie. De installatie zou binnen 8 weken op het dak liggen. Okdat ik een paar weken niets hoorde ben ik er zelf maar even achteraan gegaan. De inspectie werd gepland. Ook voor het inplannen van de installatie zelf maar even gebeld. Misschien ben ik wat ongeduldig en veeleisend, maar snelle levering vond ik belangrijk en het is geen goedkope installatie. Prima als de besproken doorlooptijd niet haalbaar is, maar laat dan iets weten. De installatie ligt nu een paar maanden op ons dak en functioneert goed. Fijne app om de opbrengst bij te houden.
Wij zijn blij met de zonnepanelen van aarde.nl. Er was duidelijk overleg en goed overleg m.b.t de offerte. Wat me enorm verbaasde was de snelle lever tijd, van aanvraag tot en met het leggen duurde 4 weken. Prima. Ook alle lof voor de 3 mensen die ze op het dak gelegd hebben. Zeer harde werkers, die weten wat ze doen. Alle lof. Cees van Dommelen Tilburg
Na mijn bezoek in de showroom en goede uitleg heb ik gekozen voor deze zonnepanelen. Had zelf al hierin verdiept op internet en kwam tot de conclusie dat er geen betere zonnepanelen zijn en 40 jaar garantie. Heb zelf gekozen voor de Sunpower Maexon 6.
Ik ben blij dat ik in zee ben gegaan met een partij die goed werk afleveren en weten waar ze het over hebben. En Aarde.nl is zo een partij die dit allemaal waar maakt.
Aarde.nl werkt netjes personeel is vriendelijk behulpzaam. Na de werkzaamheden alles ook netjes opgeruimd. Zeer tevreden
Pallasstraat 10
5048CJ Tilburg
Bij Aarde.nl geloven wij erin dat we met duurzame energie een steentje kunnen bijdragen aan het milieu en bij het verbeteren van onze leefomgeving. Zo kan ook de toekomstige generatie genieten van een schone wereld. Daarnaast zorgt duurzame energie voor lagere kosten op uw energierekening.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.