Betrouwbaar en klantvriendelijk.

Al jarenlang word ik hier goed geholpen. Deskundig en vriendelijke medewerkers.

Stabiele oase voor Automotive Vlaardingen

Je weet wat je krijgt, en de waarde blijft, dat schakelt perfect bij onze duurzame gedachten.

Perfect.

Wij zijn goed geholpen , kan wachten als de auto een beurt krijgt. Vriendelijke medewerkers.

goede service, vriendelijke ontvangst

goede service, vriendelijke ontvangst

Voortreffelijk

Na een afspraak te hebben gemaakt voor het plaatsen van 2 nieuwe banden, zoals gewoonlijk bij dit bedrijf heel erg fijn geholpen en alle netjes afgehandeld.

Ik ben al meer dan 30 jaar klant, daaruit blijkt dat de service prima is.

Zoals altijd prima

Auto moest voor grote beurt. Ik kon erop wachten onder het genot van een kopje thee en een gezellig praatje. I

Je bent er altijd welkom Gastvrije ontvangst

Het voelt altijd goed wanneer je daar binnen loopt

Auto moest voor zijn jaarlijkse onderhoudsbeurt, je belt voor een afspraak, zo geregeld, je krijgt advies over de update van je navigatie, voor mij in eerste instantie nee bedankt niet nodig, paar dagen later toch nog een mail gestuurd, met een aantal vragen, je krijgt een keurige mail terug. (alsnog gekozen voor de update) Dit is gewoon een fijne zaak, je voelt je eerlijk behandeld.

Vakkundig, betrouwbaar, betrokken.

Een fantastisch bedrijf waar we al bijna 25 jaar klant zijn.

Vriendelijk, professioneel met hart en passie voor klant en Mazda

Hier kom je graag terug.

Geweldige service

Vriendelijke ontvangst geweldige service en prima koffie

Aardige medewerkers en super service!

Een kapotte schokbreker, snelle diagnose en binnen 2 werkdagen kon ik weer rijden met mijn auto: als een zonnetje! Erg blij met deze garage en service met een lach: je bent hier welkom!

Geweldige service, alles perfect geregeld, erg blij met Mazda Hoogwerf!

Geweldige service, alles perfect geregeld, erg blij met Mazda Hoogwerf!

Fijn en kundig geholpen

Geweldige service

Er werd adequaat gereageerd toen ik vertelde dat ik regelmatig een bonkend geluid hoorde Het bleek bij de vering van de voorvielen te zijn volgens de monteur die gelijk een stukje ging rijden. Onder garantie is het probleem opgelost.

Vriendelijk en goede service

Werken keurig volgens afspraak, zijn erg vriendelijk en nemen alle tijd voor je.

Prima geholpen

Ik herhaal: prima geholpen!

Teleurstelling

Na ruim 20 jaar alleen maar goede beoordelingen te hebben gehad de laatste keer een wat teleurstellende ervaring, zonder op details in te gaan vind ik het wel jammer dat ik deze wat minder goede beoordeling moet geven. Ondanks dit, waarvan ik aanneem dat het bij een incident blijft, is het een goed bedrijf

Prima dealer

Nette showroom vriendelijk personeel

Fijne Zaak !

Hele fijne zaak met een gezellige fijne verkoper die mij Heel goed geholpen heeft waardoor ik Hoogwerf aan iedereen aanbeveelt.

top!!!!

Voor de eerste keer geweest en het voelt of je hier al jaren klant bent.....top service!!!

Super service, duidelijk en zeer vriendelijk!

Alle benodigde onderhoudswerkzaamheden snel uitgevoerd zonder overbodige zaken. Tevens als service een navigatie update uitgevoerd.

Super!!!

Altijd wordt je vriendelijk ontvangen en zeer goed geholpen...door zeer deskundig personeel..ga zo door

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen