Snel en deskundig geholpen

Tussendoor is de reparatie gedaan, zodat wij toch nog met de auto konden vertrekken voor onze vakantie

Goed is goed

Voldoet aan mijn verwachting

Ging voor vakantiecontrole, ze vonden remprobleem

Wilde voor vakantie naar Frankrijk zeker weten dat auto tiptop was. Bij Hoogwerf merkten ze dat de remkracht dubieus werd en hebben gelijk alles weer perfect werkbaar gemaakt

Snel en correct afgehandeld

Onderhoud volgens plan gedaan en eventuele extra's werden besproken. Keurige showroom en werkplaats. Geeft zeer positieve indruk

Gewoon goede garage met persoonlijke benadering.

uitstekend en keurig geregeld

alle aandacht en adequate oplossingen

Net en verzorgd bedrijf

Klantvriendelijk en nette service. Uitgebreide uitleg bij aflevering van de auto

Fantastische service

Ondanks alle drukte kon ik toch even geholpen worden met het uitbalanceren van mijn voorwielen. Met een rit van zo'n 3000 km voor de boeg was ik hier heel blij mee. De rit was nu een waar genoegen. Prima service.

Top garage

Prima service en vriendelijke mensen. Je wordt echt als klant behandeld.

Klantvriendelijk.

Wij zijn erg tevreden over de klantvriendelijk benadering van Hoogwerf Mazda. Wij hadden bij het 1e gesprek Renee ,bij het 2e gesprek Marco en ook bij het inleveren van onze andere auto en ophalen van de nieuwe auto. Zeer tevreden.

Gelijk gereageerd op vragen problemen direct opgelost. Vriendelijk ontvangst.

Goed geholpen, goede service en je hebt het gevoel dat de klant echt klant is. Super gewerkt. Top

Betrouwbaar

Ben al vele jaren klant, tot grote tevredenheid.

een vriendelijke ontvangst en een deskundige service

Prima serivce

Prima service, enthousiaste en gepassioneerde medewerkers en goede auto's

Professioneel en vakkundig

Een dik tevreden klant.

In werd ontzettend goed geholpen. Vriendelijke mensen en goed geschoold personeel. Al jaren een blijde klant

Klantvriendelijkheid is top

Verkoop, onderhoud en garantiewerkzaamheden worden allemaal verricht met Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Een ontzettend prettige zaak waar ik graag klant blijf, ondanks het feit dat er een andere Mazda dealer is die dichter bij mijn woonplaats is gevestigd (in Spijkenisse)

Snel en accuraat

Zoals altijd weer netjes geholpen!

Prima service.

Zeer tevreden.

Is goed.

Plezierige ontvangst, deskundige verkoper die de tijd nam om mij de nodige informatie over de auto te vertellen.

Vriendelijk, snel en goed geholpen

Prettige ontvangst, goede terugkoppeling en bandenwissel goed gedaan.

Goed ontvangen met koffie en de tijd genomen voor ons om alles door te nemen

Goede communicatie vooraf voor onze afspraak en tijdens afspraak wordt er niet op de tijd gelet en is er alle aandacht voor een optimale service

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen