Het bedrijf |Hoogwerf is een betrouwbaar en deskundig bedrag waar ik nu al zo"n 20 jaar klant ben. Naar volle tevredenheid. Goede service en prima kwaliteit.

Gewoon goed

Gewoon goed zoals het hoort Behulpzaam en professioneel

Personeel is heel persoonlijk en betrokken.

Van verkoper tot werkplaatsmedewerker zijn altijd correct en betrokken. Met zorg wordt er naar je auto gekeken en de kosten hiervan zijn reeel.

goeie garage ,vakkundige klantvriendelijke mensen

Ben al meer dan 25 jaar klant

Prettige behandeling, met kennis van de huidige techniek

Alle regels betreffend corona worden goed nageleverd. Alle aangegeven storingen worden vakkundig hersteld. Auto wordt keurig en schoon afgeleverd.

Highly recommended!

In case you are a Mazda owner or want to become one, Mazda Hoogwerf in Vlaardingen is the place to be!

gewoon uitstekend

Na een aanrijding (total loss) was de afhandeling uitstekend. Snel een vervanging en een goede werkwijze voor de taxatie. De aflevering van de nieuwe auto was ook uitstekend. Alleen maar complimenten. En last but not least, het zijn gezellige en aardige mensen daar :)

Service, service en nog eens Service

Het Team van Automobiel- en Garagebedrijf Hoogwerf B.V. staat klaar voor hun klant. Flexibel, snel, eerlijk en tegen een correct prijs. Maar bovenal, service! Daarnaast staan ze achter hun product, is het niet op het niveau van Hoogwerf, dan wordt het ook niet aangeboden.

Goed behandeld en goede service

Prima service beurt gehad

Zeer klantvriendelijk

Correcte uitvoering beurt en schade!

Hele fijne ervaring

Ondanks de covid maatregelen erg goed geholpen en zeer klantvriendelijk. Ik had binnen 3 weken na de proefrit de auto al in bezit en deze bevalt heel goed.

Altijd vriendelijk

Altijd vriendelijk en behulpzaam, een aanrader

goed behandeld

Klantvriendelijk

Personeel is zeer klantvriendelijk !

Persoonlijke benadering

Bij Automobiel- en Garagebedrijf Hoogwerf B.V. ben je geen nummer zoals bij andere grote dealers.

Altijd een uitstekende service!

Zeer goede ervaringen en perfecte uitvoering van onderhoud en wat er mee samenhangt.

Zeer fijn geholpen

Mooie ervaring en fijn dat er een coulance aanvraag van werd gemaakt . Nu even afwachten wat daar uit komt.

Vaklui eerste klasse, ben al jaren trouwe klant

Al jaren kan en mag ik genieten van hun professie en vakkundigheid!

Gewoon goed, soepele, snelle en deskundige afhandeling,

Na een aanrijding werd alles uitstekend geregeld.

Behulpzaam en hele goede service

Heel goed bedrijf

Prima, zoals verwacht en gewenst!

Alles verliep volgens "het boekje"; de afspraak verzocht via de App en bevestigd gekregen via de mail. Op afgesproken dag en tijd gemeld bij de garage en alles 'Corona-proof' kunnen doen. Tijdens de onderhoudsbeurt kon ik wachten en met een kopje koffie er bij was dat geen straf. Tussendoor even afstemming gehad met de monteur over een extra te vervangen onderdeel en die afstemming verliep ook heel keurig! Na ruim een uur kon ik de garage met auto en papieren weer verlaten. Ik heb er alle vertrouwen in dat de onderhoudsbeurt goed en volgens 'het Mazda-boekje' is gedaan. Prima beurt, niet alleen voor mijn auto maar ook een prima beurt van de garage!

De Mazda is een prima auto

Prima garage je wordt altijd goed geholpen

altijd bereid tot meedenken

De medewerkers zijn altijd bereid tot meedenken en komen tot creatieve oplossingen. Het is bedrijf is toegankelijk, de service snel.

Zo als altijd helemaal super

Zo als altijd .goed en perfecte service

Goede service ,komt betrouwbaar over.

Worden goed geinformeerd, afspraak is afspraak, betrouwbaar.

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen