vertrouwd bedrijf

Rustig en goede uitleg op je vragen. Correct bedrijf

Prima service, wordt gewoon goed te woord gestaan.

Prettig om even langs te gaan.

Prettige ervaring

Goed en netjes geholpen

Snelle zomer naar winterbanden wissel

Was snel weer weg en kan veilig de winter door.

Top service en zeer vriendelijk geholpen

Vanwege een terugroep actie voor mijn Xedos 9 mocht ik er per direct niet meer mee rijden. Omdat het een paar maanden geduurd heeft voordat de onderdelen binnen waren heb ik al deze tijd een leenauto voor niks meegekregen. Toen de spullen eindelijk binnen waren was de reparatie snel uitgevoerd.

Een bedrijf die voldoet aan alle verwachtingen.

Goede service verlening. Staan direct voor je klaar. Duidelijke communicatie. Kortom professioneel en vakkundig personeel.

Goede service en klan vriendelijk

Als klant wordt je gewaardeerd en de service is top.

Altijd goed en vriendelijk geholpen!

Al 2 x een Mazda bij Hoogwerf gekocht en ook altijd het onderhoud door Hoogwerf laten verzorgen. Tot grote tevredenheid!

Je bent echt de klant!

De klantbehandeling zoals het hoort, waar het elders vaak niet meer als vanzelfsprekend wordt gezien.

wisselend

ik had problemen met mijn navigatie en ik werd verzocht langs te komen om het SD kaartje om te ruilen, toen ik daar aankwam werd ik raar aangekeken en het enige wat ik hoorde was: waarom weet ik hier niets van? mij interesseert het niet zo veel dat het intern niet goed gaat maar dit laat je sowieso niet aan de klant blijken. dat ik ook weer het hele verhaal moest gaan uitleggen om toch een functionerende navigatie te krijgen begon nu ook irritant te worden. daarna werd er ook nog een onzin verhaal opgehangen dus het positieve gevoel dat ik bij Hoogwerf had is dankzij deze ontmoeting behoorlijk gedaald. nu wil ik niet alles op deze ene tegenvallende ontmoeting schuiven en zal ik ze nog wel aanbevelen maar dit heeft wel een naar gevoel achtergelaten.

Uitmuntend bedrijf, goed contact met de klanten

Je bent als je er binnenstapt onder de indruk van dit mooie goed verzorgde bedrijf, en zoals het er uitziet, zo is het ook, in vele opzichten, zeker als het om de service gaat..... als eerder geschreven: goede wijn behoeft geen krans.......!

Betrouwbaar!

Goede service, geen poespas, met aandacht voor het product en de klant.

Altijd goed geholpen

Altijd goed geholpen ook nu weer

Gewoon een goede service

Werkzaamheden worden goed uitgevoerd en hebben ook nog even tijd voor een gezellig gesprek wat de beleving wat persoonlijker maakt.

alles is bespreekbaar ook bij storingen

top

Prima en op tijd. Wat aan de dure kant.

Auto gebracht voor kleine beurt

Zeer vriendelijk ontvangen. Duidelijk en effectief afgehandeld. Even ruggespraak gehad voor onverwachte kosten. Super

Prima geholpen

Goed ontvangen

Naar mijn klacht is serieus geluisterd en is goed uitgelegd.

Prima dealer

Een persoonlijke benadering, met gevoel voor persoonlijk maatwerk en grote gun factor.

Top garage goede services.

Er stond een leenauto gereed, maar ik ging liever fietsen, verder alles goed geregeld.

Zoals altijd, super aardige gasten. Je kan daar ook een praatje maken dat niet over auto’s gaat. Ik heb natuurlijk het geluk dat mijn zoon er werkt, maar voordat hij daar werkte was ik al in het bezit van mijn Mazda. Dus als iemand een Mazda wilt dan moet hij deze bij Hoogwerf kopen, zowel nieuw als gebruikt.

Top garage

Zeer goed geholpen

Very professional service. Highly recommended!

Experienced team provides quality services in sales, maintenance and repairs. Always customer oriented. Should you have high expectations, you won't be disappointed.

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen