Prima, zoals altijd !!

Prima garage. Keurig geholpen, klaar terwijl u wacht

prima service

alles super geregeld

Prima service Afspraken alle nagekomen En dit al 9 services beurten

Prima service, expertise en alles volgens afspraak.

Zoals je verwacht van een echte merkdealer

Fijn om in deze zaak te komen.

Je wordt prettig behandeld en het zijn vakmensen.

Vind alleen een kleine beurt duur zeker als je bedenkt dat de auto nog geen 8000 km gereden had en ik weet zeker dat een leasemaatschappij deze beurt niet had laten uitvoeren.

Zoals altijd uitstekend geholpen en vriendelijke service

prima, zeer klantvriendelijk en klantgericht. Klant is (nog) koning !!

niets aan toe te voegen

Goede garage!

Goed meegedacht toen ik een kleine schade had die ik niet van de verzekering terug kon krijgen.

Verkoop goed, nazorg niet.

De aankoop van de auto was een plezierige ervaring. Zo ook de instructies bij het ophalen. De binnenkant van mijn nieuwe auto was slordig gepoetst, maar dat was met een doekje snel op te lossen. Over de aandacht en zorg nadat ik de auto had opgehaald ben ik zeer teleurgesteld. Helaas bleek er geen boekje met uitleg over het navigatiesysteem in de auto aanwezig te zijn. Conform het in de auto aanwezige instructieboekje, wordt de uitleg van het navigatiesysteem in een apart boekje uitgelegd. Nazending duurde ong 3 weken. Ondanks de instructies in het navigatieboekje en de pogingen van de verkoper om mijn navigatiesysteem goed in te stellen, is het tot op heden niet gelukt om het navigatiesysteem goed werkende te krijgen. Het gaat hier om de weergave van de rijrichting op de kaart. Op mijn op 9 september gestuurde mail met analyse wanneer het wel en niet goed werkt, heb ik tot op heden (2 oktober) nog geen enkele reactie ontvangen. Bijzonder spijtig.

uitstekend

ik ben heel tevreden met Garagebedrijf Hoogwerf. Ik word altijd goed ontvangen en goed geholpen.

Goed behulpzaam en professioneel

Goed behulpzaam en professioneel

Prima garage met vriendelijke en deskundige mensen

Zeer voorkomende en vriendelijke bejegening en een goede, snelle nakijkbeurt.

persoonlijk

Alitjd goed

Bij dit bedrijf bent je geen nummer, je wordt persoonlijk een heel vriendelijk behandelt. Alle afspraken en opdrachten zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Een bedrijf waar je graag terugkomt.

Het kopen van een nieuwe Mazda CX5 is vlot en aangenaam verlopen.

snelle en correcte afhandeling van probleem

na een vraag betreffende een autoprobleem heeft men direct actie ondernomen en het vlot afgehandeld

Een garage waar service nog echt bestaat,

Goede afspraak, nette en correcte behandeling. Auto netjes afgeleverd,

altijd super geholpen, ze nemen de tijd voor je.

Dit bedrijf heeft verstand van zaken, ze nemen de tijd, je wordt goed geholpen.

heel fijn geholpen met persoonlijke aandacht

heel fijn geholpen met persoonlijke aandacht

Een Mazda dealer met vakmanschap

Voor de eerste keer onze Mazda CX3 naar Hoogwerf gebracht voor een grote beurt. Goede service, kreeg een leenauto mee. Een tevreden klant erbij voor garage Hoogwerf!

professioneel en ontspannen

praktisch en ook ontspannen contact duidelijke afspraken die ook nagekomen worden

Netjes, betrouwbaar en klantvriendelijk.

Fijn bedrijf.

Klantvriendelokl

Heldere info verstrekking en afspraken Afspraken goed nageleefd Vriendelijke medewerkerd

Goed geholpen en een top auto

Mazda 4 gekocht helemaal naar verwachting Zat een kleine beschadiging op waar we later achter kwamen maar werd kosteloos verholpen Goede dealer

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen